Екстра 3 : Імператор та імператриця

6 1 0
                                    

Відколи я став імператрицею, я отримав прихильність імператора.

Так, у цьому гаремі три тисячі красунь, але імператор віддає перевагу лише мені одному. Тож я порадив імператору, ти повинен «дощ~ нектар~ рівномірно~ розподілити~», але він просто відмовляється слухати! Просто побалуйте мене! Розбалував мене! Він просто розбалував мене одного!

Одяг маркіза Чанана був закінчений не так давно, і тепер вони повинні поспішати для підготовки сукні імператриці. Мені було трохи шкода наглядача, відповідального за одяг, тож я тихо переконував імператора: «Як щодо того, щоб ми відклали це?»

Дуань Мін Чжан видав «О?» і пішов роздавати сушену хурму слугам прямо перед моїм обличчям. Кожен отримав по одному котику, а ті, хто його отримав, були дуже вдячні до сліз. Вони похвалили імператора за його милість і сказали, що хурма дуже смачна, обов'язково її швидко доїдять.

Я хочу плакати, але не маю сліз, віднині я не посмію образити могутнє небо (Імператора). Тож я обережно одягнув весільний одяг, над яким відділ одягу поспішав день і ніч, і вийшов заміж у палац. Потім я переїхав до Куннінг Палац – і одразу ж виїхав.

[Примітка: Незважаючи на те, що імператриця є чоловіком і дружиною, у нього є власний палац, і він називається Палац Куннінг.]

Навіщо виїжджати?
Відділ астрології (також відповідальний за фен-шуй) сказав, що символи моїх дат народження несумісні з положенням палацу Куннінг. Я майже повірив у це, якби не вираз, сповнений впевненості та самовпевненості на обличчі Дуань Мін Чжана, який видавав правду.
«Палац Куннін занадто далеко, Чженю незручно відвідувати імператрицю».

Пізніше за стіною палацу поширилися чутки, що імператриця-чоловік, якого особисто вибрав імператор, не має долі жити життям імператриці. Навіть для палацу Куннінг він не зміг залишитися в ньому, рано чи пізно, швидше за все, його відправлять до холодного палацу, щоб прожити там решту свого життя. Сидячи навпочіпки в павільйоні Хайцін, я продовжував плакати без сліз – я б хотів жити в холодному палаці! Принаймні я можу триматися трішки далі від якогось одержимого хтивістю й дурного імператора!

Дивлячись на дзеркало, я дивився на нього, а потім дивився ще. Незалежно від того, як я дивився на це, я бачу лише те, що людина в дзеркалі є просто звичайною людиною, чи не так?
На тлі драконоподібного королівського вигляду Дуань Мін Чжана та феніксової краси я не можу порівняти навіть пасмо його волосся.
Отже, я розмірковував над цим питанням, але я все ще не розумію. Те, що я така «проста страва», але Дуань Мін Чжан «їв це» щодня, щовечора, їв це знову і знову протягом трьох місяців, чому йому це не набридло?!

🎉 You've finished reading Спільний дощ і роса/Дощовий нектар рівномірно розподілений 🎉
Спільний дощ і роса/Дощовий нектар рівномірно розподіленийWhere stories live. Discover now