У минулому житті я вважав імператора лише покидьком. Мало того, що в його гаремі так багато людей, він «їсть» і чоловіків, і жінок. Він не тільки «їсть» як чоловіків, так і жінок, він навіть має приголомшливі історії кохання з багатьма з них. Наложниця Ван сказала, що вона була його двоюрідною сестрою в дитинстві. Тоді вдова імператриця особисто пообіцяла йому свій шлюб. Наложниця Чень сказала, що вона супроводжувала його багато років. Вона була першою, з ким він запропонував одружитися. Лу Гуйцін сказав, що він був молодим майстром із дворянської родини на півдні річки Янцзи. Того року, коли він приїхав у столицю, щоб грати, він лише кинув на нього ще кілька поглядів серед натовпу.
Але в цьому житті статус імператор в моєму розумінні зріс до слабкого короля, тирана, словом, не мудрого короля!
Причина проста. Який мудрий правитель буде таким бездіяльним, як він?!
У своєму минулому житті я знав, що якщо імператор розгніваний, будуть мільйони трупів, у яких вільно тече кров.
Але сьогодні я дізнався, що якщо імператор нудьгує, він міг витріщатися на вас весь день!
Я спантеличено запитав: «Ваша величність, хіба у вас немає жодних державних справ?»
«Так, є». Він упевнено відповів: «Але у Чжень зараз немає настрою».
«...тоді дозвольте мені запитати вашу величність, коли у вас буде настрій?»
«О, здається, зараз є трохи».
«......»
Ви, будучи таким свавільним, як імператор, справді не боїтеся того, що вас знову змусять зректися престолу? Що б не думав імператор, я не хочу помирати знову. Але як дати йому зрозуміти, що незабаром хтось повстане, щоб змусити його зректися престолу? Хвилюючись з цього приводу, я ламав голову, поки не побіліло волосся.
Але найкритичнішою проблемою було... у минулому житті я навіть не встиг дізнатися, хто був тим, хто повстав у палаці, і необережно помер ах!
Стріла з неба проникла в тіло...Це був дуже швидкий і раптовий момент, коли я виявив джерело болю, я вже не міг дихати. Кров нестримно текла з горла. Щоразу, згадуючи це відчуття, я не можу втриматися від тремтіння.
Пригнічений, я взявся за підборіддя й подивився на Дуань Мін Чжана. Моєю першою надією з моменту переродження було те, що якби він також відродився, це було б чудово.
Інакше... Я справді хвилююся, що знову помру.
Бог знає, як я не хочу помирати, ах! Можливість відродитися один раз, мабуть, тому, що Бог мав відкрити очі і змилосердився наді мною, а предки накопичили добрі справи. Хто знає, чи буде другий раз?!
Але, якщо цей час справді настане... ми, ймовірно, нічого не зможемо зробити.
Я продовжував дивитися на Дуань Мін Чжана з меланхолією, поки мій ніс не почав відчувати себе кислим, а очі почервоніли.
Він підвів очі, був шокований мною і запанікував, шукаючи носову хустку: «Що відбувається? Чому ти раптом плачеш?»
Зневірений і захлинувшись від емоцій, я сказав: «Мої очі... занадто довго дивилися... болить...»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Спільний дощ і роса/Дощовий нектар рівномірно розподілений
Ficción históricaЗ тих пір, як я відродився, Я отримав прихильність від цього Чжа Гун. У гаремі три тисячі красунь, але Чжа Гун любить тільки мене! Тож я порадив Чжа Гуну, що дощ і роса мають бути рівномірними, але Чжа Гун відмовився слухати! Просто побалуйте мене! ...