05

117 9 0
                                    

Medya:Asır Kaptan

Yazar'dan

Eflin odasına çıkmıs uyumuştu.Kalan ev aheliside salonda oturmuş sohbet ediyorlardı.

"Abi,yarın okula sen bıraksana bizi."

"Olur abim bırakırım.Bulut eksik bir şeyin var mı?"

Kimse Eflin'e eksiği olup olmadığını sormuyordu.Seçil Hanım sormak istesede kızının yanlış anlamasından korkuyordu.

"Ateş,Eflin'i çağırır mısın?"Seçil Hanım'ın isteği üzerine Ateş oflaya puflaya salondan çıktı.

Eflin'in odasının önüne gelip kapıyı çaldı.Ses gelmeyince meraklanıp kapıyı açtı.Uyuyan Eflin'i görünce içi kıpır kıpır olmuştu.

İçinden onu kabul etmemem lazım.Diye geçirdi.Tam Eflin'in odasından ayrılacaktı ki bir titreme sesi duydu.

Normalde meraklı biri değildi ama ısrarla çalan telefonun yanına gidip telefonu eline aldı.

Atamm🖇️ kişisinden gelen arama isteği

Ateş aramayı cevaplayıp kulağına götürdü.

"EFLİN,BABAM KALP KRİZİ GEÇİRDİ.HASTANEYE GELMEN LAZIM."

Ateş ne diyeceğini bilememişti.

"Eflin,yatıyor."

"Sen kimsin?"

"Sonra anlatılır o.Hangi hastane."

"İstanbul ****** Hastanesi."

Ateş duyduğu cevapla telefonu kapattı.

"Eflin,uyan."

Eflin'in uykusu hafif olurdu.Ateş'in ona seslenmesini duymuş uykulu sözlerle cevap vermişti.

"Noluyor ya?"

"Az önce Ata diye biri aradı babam kalp krizi geçirdi dedi."

Ateş'in cevabı üzerine Eflin donup kalmıştı.Babası öldükten sonra onu babası gibi sahiplenen kişi amcasıydı.Dolan gözlerini saklama gereksinimi bulmadı.

"Benim hastaneye gitmem lazım."

"Banane nereye gidersen git."Ateş umursamıyormuş gibi görünmeye çalışıyordu ama içten içe üzülüyordu.

Eflin yatağından kalkmış kıyafet arayışına girmişti.Saçını taramış gelişi güzel bir at kuyruğu yapmıştı.

Koşar adımlarla odasından çıkıp salona ilerlemeye başladı.

"Eflin gel annem.Bişey konuşacaktık."

"Seçil Hanım,amcan kalp krizi geçirmiş hastaneye gitmem lazım."

Mustafa Bey,kızının söyledikleri ile bakakalmıştı.

"Asır arabayı hazırla hastaneye gidiyoruz."Seçil Hanım'ın sözleri ile Asır bir Eflin'e birde annesine baktı.

Hızlı adımlarla evden çıkıp arabayı hazırladı.Onunla beraber arkasından Eflin,Seçil Hanım,Mustafa Bey ve şaşırtıcı şekilde Ateş'de çıkmıştı.

25 dakika sonra/Eflin

Aldığımız haber ile hastaneye gelmiştik.Amcamın kalp krizi geçirdiğini öğrendiğimde kalbim durmuş gibi oldum.Şimdi ise hastaneye gelmiştik.

"Asır ben iniyorum."Arabayı durdurup inmemi beklemişti.

Koşarak acil girişine gittim.Danışmanın önüne geldiğimde arkamdan Ateş'in geldiğini fark ettim.

BEKLENMEZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin