06

102 10 0
                                    

Yazar'dan

Kaptan ailesi Eflin'in başında toplanmış uyanmasını bekliyordu.

"ATEŞ,NE DEDİN KIZA?NE OLDU DA BAYILDI!"Seçil Hanım'ın bağırması ile Ateş şaşırmıştı.

"Anne bağırma bana.Bir şey demedim ben.Kendi kendine bayıldı."

"Ateş,çık odadan abim."Asır'ın isteği üzerine Ateş,abisini onaylayıp odadan çıkmıştı.

Düşünüyordu.Evet sert çıkışmıştı bunun farkındaydı.Aklına Mira gelince yavaş yavaş sinirlenmeye başladı.

FLASCHBACK

Kaptan ailesi,Seçil Hanım'ın ablasının ölümü üzerine apar topar Antalya'ya gitmişti.Tüm aile ruh gibi gezerken Mira Kaptan ortamda gülücükler içinde dolaşıyordu.

İşini gücünü bırakıp mutfağa doğru gitmeye başladı.Ona göre teyzesinin ölümü kutlanması gereken bir şeydi.Akrabalarının hiçbirini sevmiyordu.Mira'ya hiç bir kötülüklerinin dokunmamasına rağmen...

"Off nerde bu pastalar."Mira dolabı karıştırırken pastayı bulmuştu.Kesme zahmetine girmeden direk yiyip gülmeye başladı.

Mira kendi kendine gülerken su içmek için gelen Ateş'i fark etmemişti.

"Mira,neden bu kadar mutlusun?Teyzemiz öldü farkındaysan.Annemiz ne kadar mutsuz."

"Of banane öldüyse öldu.Bu kutlanması gereken bir şey."

Ateş dehşet içinde Mira'ya bakarken bir kez daha nefret etti ikizinden...

Günümüz/Yazar'dan

Ateş aklına gelen anılar ile oflamaya başladı.Eflin'e ön yargılı yaklaşımı sonucu şuan odada yatıyordu belki de.

O öyle zannediyordu...

Ateş salona geçip düşüncelere dalarken odaya giren Kaan abisini fark etmemişti.

"Ateş,noldu aslanım."

"Bilmem Eflin takıldı kafama."

"Takma şunu ya rol falan yapıyordur."

Kaan,Mira yüzünden 2 ay komada kaldıktan sonra kimseye güvenmemeye başlamıştı...

"Abi,biraz ileri gittim bu sefer.Kız zaten amcasını kaybetti.Ben de gittim dedim işte Ölümünümü kutluyorsun falan diye."

"Beklerim ondan."Ateş kafasını kaldırıp abisine baktı.Bu kadar da ön yargı fazlaydı.

"Abi abartmıyor musun biraz?"

"Ateş,geleli 3 gün oldu.Nesine güvenicem."

"Tamam abi."

Ateş içten içe Eflin'e olan davranışlarından pişman olmaya başlamıştı.Neden onu Mira ile karıştırmıştı ki?

Eflin'den

Etrafımdan gelen uğultuları anlamaya çalışıyordum.Gözlerim bulanık görüyordu ve boğazım yanıyordu.

"Abi,ablam uyanıyor!"Yatakta hissettiğim hareketlilikle tanıdık bir ses daha duydum.

"Annem,duyabiliyor musun bizi."Tansiyonum düşmüştü büyük ihtimal.

Yavaş yavaş yataktan doğruldum.Etrafıma bakınırken kafam yavaş yavaş yerine gelmeye başlamıştı.

"Tansiyonun düşmüş."Asır'ın söyledikleri ile başımla onayladım.

"Seçil Hanım,rica etsem telefonumu verir misiniz?"Seçil Hanım komidinin üzerinden telefonumu alıp bana uzattı.

BEKLENMEZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin