07

123 9 4
                                    

Medya:Sarp KAPTAN

Okulun önüne gelmiştik.Mustafa Bey arabayı park edeceği için biz Ateş ile inmiş,Mustafa Bey'i bekliyorduk.Okul saatleri içinde geldiğimiz için çoğu öğrenci bahçedeydi.

Telefonumun titremesi ile arayan kişiye baktım.

'056******'kişisinden gelen arama

"Bu kim amına koyayım."Arayan kişiye küfrederken galiba biraz sesli söylemiştim çünkü Ateş dip dip bakıyordu.Aramayı açıp en makul cevabımı verdim.

"Neye aradın lan it."

"Eflin birkere de farklı bir giriş yap be.Benim,Burak.Şimdi sana bir soru sorucam en net cevabını düşünmeden ver."

"Hay senin şişe çevirme oyununada sanada,sor."

"Bende en nefret ettiğin huyum?"

"İnatçılığın."Burak'da sadece bunu sevmiyordum.

"Eyvallah reis."Aramayı yüzüne kapatıp okulu -görebildiğim yerleri-incelemeye başladım.

Tanınan ve çoğu zenginin geldiği bir okuldu.Akedemik başarımdan dolayı amcam buraya yazdırmak istemişti ama kendi evime uzak olduğu için kabul etmemiştim.

Üşengeçlik diz boyu.

Mustafa Bey'in yanımıza gelmesi ile okula giriş yaptık.Güvenlik hiç sorgulamamış direk içeri almıştı.

Normalde olsa ebemiz sikilir.

Okula girdiğimizden beri tüm bakışlar üzerimizdeydi.Ya Ateş için bakıyorlardı-ki başka seçenek yok-Yada Mustafa Bey'e bakıyorlardı.

Bakanlar çokda umrumda değildi.Okula girdiğimizde gördüğüm tanıdık sıfatlar ile sabır çektim.

Karşımda Pamir ve Mira duruyordu.Hayır anlamıyorum bu Pamir ile yazlıkta başladı husumetimiz birde okulda mı sürecek.

Allah beyin vermemiş ki düzgün davransın.

Ters bakışlarım eşliğinde Pamir sırıtarak Mira'da küçümser bakışlar atıyordu.Yeter da birde okulun popüler kız grubu çullar başıma.Hiç şaşmaz.

Müdür yardımcısının odasına geldiğimizde Mustafa Bey kimliğimi istemişti.

"Babam,kimliğini verir misin?"Cüzdanımı çıkarıp kimlik kartımı Mustafa Bey'e uzattım.

"Ateş,burada kal sen.Eflin gel babam."Kapıdan içeriye girdiğinizde müdür yardımcısı tebessüm ederek karşılamıştı.

"Ooo,Hoşgeldin Mustafa gözümüz yollarda kaldı."

Noluyor lan

"Yolumuz şimdi düştü be Adem."

"Hoşgeldin Küçük Hanım."

Küçük babandır.

Kafamı sallayıp yalandan bir tebessüm ettim.

"Evet Mustafa.Mira'nın sorunları ile baş etmek zorunda değilsin artık demek."

"Öyle ne Adem.Kızım diye bağrıma bastım ama oğullarım...Çok çektiler."

"Bırakalım bu konuları Mustafa.Kızım ayakta kaldın otursana."

Müdür yardımcısı samimi duruyordu da hadi hayırlısı.

"Kimlik kartını verir misin Mustafa?"

Mustafa Bey kimliğimi uzatıp bir kaç konu daha konuşmuştu.

BEKLENMEZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin