08

98 6 0
                                    

Medya:Kayra MANORA

Alarmın sesi ile bela okumaya başladım.6-7 gündür okula gitmiyordum ne güzel.Şimdi her sabah kalkıp okula gitmek...

Alarmı kapatıp 5 dakika boyunca duvarla bakıştım.Sonrasında beklemeden hayır gelmeyeceğini anlayınca yataktan kalktım.

Tuvalete girip işlerimi hallettim.Üzerimde hala pijamalarım vardı.Değiştirmek gibi bir düşüncem de yoktu şahsen.Yoktu olmasını da 'Tweety' desenli olduğu için tüm aile bireyleri dik dik bakacaktı.

Kim siker üçgenin iç açılarının toplamını.

Telefonumun titremesi ile arayan kişiye bakmadan açtım.Bu saatte sadece Burak arayabilirdi.

"Neye aradın it diyeceğini biliyorum.Neyse şimdi boşver orayı Pamir'de o okulda dalga konumuz belli."

"Bulut,Ateş ve Mira'da o okulda."

"Mira?Ha şu karıştırıldığınız kız.Iy ondan hiç hayır gelmez."

"Bencede.Reis ben kapatıyorum aşağı inicem."Yüzüme kapattı piç.

Odamdan çıkıp aşağı indiğimde Seçil Hanım'ın telefonla uğraştığını gördüm.

"Günaydın."Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Günaydın annem.Aç mısın?Ye istersen atıştırmalık bir şeyler."

"Gerek yok."

"Tamam bebeğim.Ateş ve Burak'ı uyandırır mısın?"

"Uyandırayım."Salondan ayrılıp Ateş'in odasına doğru ilerlemeye başladım.Aralalık kapıyı görünce duraksadım.İçeriden sesler geliyordu ve büyük ihtimal yine benim hakkımdaydı.

"Ateş,hayırdır?Eflin'e yaklaşmalar falan iki gün önce bu kızda bir şeyler var diye dolaşmıyormuydun?"Konuştu yine beyinsiz Kaan.

"Abi,istersen konuşmayabilirsin.Ben ikizimi seviyorum ve gayet mutluyum.Güven problemlerini yıkıp Mira'nın acısını kardeşimden çıkarma."

"Öyle olsun bakalım Ateş.Bir gün ailemiz dağılınca abi diye dolaşma etrafımda."

"Tamam."Daha fazla bekletmeden kapıyı açtığımda Kaan beni görmesiyle göz devirmişti.

Çokta sikimdeydin.

"Ateş,Seçil Hanım çağırıyor."Ateş başını sallayıp tebessüm etmişti.Tebessümüne karşılık verip odadan çıktım.

O Kaan'ın tüm laflarını ezip büzüp uzun bir şey yapıp götüne sokmak varda...Neyse.

Bulut'un odasının önüne geldiğimde kapıyı tıklatıp 'gel' demesini bekledim.Ses gelmeyince uyuduğunu anladım.Kapıyı açıp içeriye girdiğimde yerde yastığa sarılmış bir şekilde uyuyan Bulut'u gördüm.

Burak'da yapmayı en sevdiğim şeyi yaptım ve Bulut'a kalıcı bir travma bırakmış gibi oldum.

"BULUT KALK TAKİP EDİLİYORUZ."Bağırarak söylediğim şeylere tüm ev kalkmazsa iyidir.

Ben niye böyle otistiğim ya travma kalacak çocukta.

"Abla,senin yapacağın işin soyunu sopunu sülalesini sik-"

"Sus Bulut ayıp."

"Dedi sanki kendisi hiç küfretmeyen kişi."

Nefes alamadım...

Ters ters bakıp Seçil Hanım'ın söylediği her şeyi birebir iletip kendi odama doğru yol aldım.

Okulun başlamasına 40 dakika vardı.Yemek yerken forma giymiş olma gibi bir düşüncem yoktu.

BEKLENMEZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin