Capitolul 1. Arme

46 7 0
                                    














Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





ASHER KING


Prezent
















Număr bani din mână înainte de a mă uita prin cameră pentru a mă asigura că am căutat peste tot în jur în caz că mai exista ceva de furat. Bijuterii? Executat. Numerar de urgență pe care îi ascund sub saltea? Exacutat. Sertare pentru lenjerie intimă? Bineînțeles că executat. Ies și mă uit la portretul de familie agățat pe palierul lor de la etaj. Pun pariu că e un seif acolo în spate.

Ezit, înclin capul apoi mă întorc. Nah, o să fiu prins cu siguranță. Îmi întind brațele și cobor scările lor duble. Casele din Stoneview sunt perfecte pentru hoți. Părinții sunt plecați de cele mai multe ori și sunt prea obosiți și ocupați pentru a observa când lucrurile le dispar.

Orașul se află la o jumătate de oră cu mașina de Nightfall, dar viețile noastre nu ar putea fi mai opuse. Doar cei bogați și celebri ajung să locuiască în acest oraș. Singura problemă cu furtul aici este intrarea. E greu să pătrunzi în casele lor pentru a le fura comorile. Au o securitate de top și este practic imposibil să te strecori fără să fii surprins de camere sau să ai câini de pază eliberați în fund.

Din fericire, nu trebuie să mă strecor înăuntru. De obicei trec pe ușa din față și îi zâmbesc strălucitor servitoarei lor când mă întâmpină. O tehnică pe care am perfecționat-o de-a lungul timpului.

Întorcându-mă înapoi în sufragerie, observ copilul de la masă, concentrându-se pe temele lui.

— Cum merge treaba, amice? întreb eu, așezându-mă lângă el. Apropo, îmi place felul în care părinții tăi au redecorat baia.

— Nu mă descurc bine deloc, mormăie el, mestecând capacul stiloului său și răsucindu-și pagina caietului cu cealaltă mână.

Îmi place Jordan, deși încrederea lui scăzută va obține tot ce e mai bun din el într-o zi. Aș vrea să vadă cât de inteligent este.

— Bine, hai să aruncăm o privire împreună.

Îi iau cartea și citesc exercițiul de matematică de mai multe ori înainte de a vedea ce a început să scrie.

— Bine, nu este un început rău.

Încă o jumătate de oră, îl ajut cu întrebările pe care nu le-a înțeles. Matematica îmi vine ușor. Este doar o altă limbă de învățat. Este simplu și eficient. Are sens. Și, mulțumesc celui de sus, nu se schimbă niciodată.

Șantajul DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum