LAYLA MILLER
Acum doi ani...
Țipetele mulțimii răsună puternic, dar sunetul celor căzuți este mai puternic.
În seara asta, noi suntem cei căzuți.
Silver Falls este simbolul visului american. Un oraș frumos din SUA, plin de muncitori fericiți și familii în creștere, pe malul de sud al râului Silver Snake. Parcuri verzi, mall-uri luminoase și unul dintre cele mai bune colegii din zona cu trei state.
Însă orice vis american are o parte întunecată și murdară ascunsă de ochii curioșilor.
Nordul râului, este cunoscut de asemenea ca și Nightfall. Suprapopulat, cu locuitori cu venituri mici sau fără venituri, cea mai mare rată a criminalității din statul nostru și destui criminali pentru a umple o închisoare de mărime medie. Partea noastră a râului este împărțită în două de către bandele care o conduc. Banda Nightfall Kings, condusă de către familia King și banda Nightfall Crew, lider fiind tatăl meu și sora mea mai mare.
Organizațiile criminale vin în orașul nostru și oferă oferte bandelor noastre mici, astfel încât aceștia să-și dezvolte organizația în siguranță. Tocmai asta a făcut familia Bianco. Puternica familie Cosa Nostra i-a oferit tatălui meu un acord minunat. Ei ne oferă protecție, bani și putere asupra rivalilor noștri, iar în schimb le rezolvăm cele mai riscante crime. Genul care ne-ar face arestați și băgați în închisoare pe noi, nu pe ei. Datorită lor, în ultimul an, am preluat majoritatea teritoriilor Kings.
De aceea au contactat Bratva pentru ajutor. Ei vor același tip de pact dulce pe care îl avem noi, doar că cu rușii. Lupii sunt o organizație nemiloasă condusă de oameni "invizibili" care rar își arată fețele. Chiar și oamenii lor de pe teren sunt adesea greu de găsit. Sunt inteligenți, vicleni și se asigură întotdeauna că fața unui lup este ultimul lucru pe care îl vezi.
Lucru care mă aduce aici. Familia Bianco ne sprijină echipajul. Lupii îi îndepărtează pe ai lor și de luni de zile ne luptăm pentru firimituri de afaceri.
Era timpul să organizăm o luptă în Cușca Morții. Familiile criminale decid pe cine vor să trimită pentru a rezolva bandele mici. Regulile sunt simple, familia Bianco alege pe cineva de la NC pentru a lupta, iar Lupii aleg pe cineva de la Kings. Așezăm acest lucru în mod bun de modă veche; cine mai stă în picioare până la final preia orașul nostru.
CITEȘTI
Șantajul Diavolului
RomanceAtunci când te naști în Nightfall, acolo rămâi. Nu există nicio ieșire, nicio evadare, nicio speranță. Orașul nostru a fost mereu în război. Două bande se luptă să preia conducerea rahatului în care suntem cu toții blocați. Cunosc doar o singură fat...