LAYLA MILLER
Restul drumului mă conduce pe drumuri noroioase înconjurate de copaci. Dar odată ce suntem adânci în pădure, Asher îmi spune să mă opresc. Nu există vreun loc special unde să parchez, așa că mă opresc de-a lungul copacilor.
— Oprește-ți luminile. Mă rog, lumina.
Chiar în momentul în care o fac, o altă mașină iese în calea noastră, farurile ei ne orbesc și ne împiedică să vedem cine conduce. Știu că este o mașină mai mare decât a mea, și mai înaltă, dar cam atât.
Asher își deschide ușa, lăsând aerul rece și mirosul de pini să intre în mașină.
— Stai aici. Nu ieși din mașină.
Îl privesc mergând spre cealaltă mașină. Geamul trebuie să se deschidă pentru că cineva îi întinde ceea ce pare o cârpă neagră. Asher se întoarce înapoi la masina mea.
— La naiba, e frig, spune el în timp ce închide ușa din nou. Bine, iată cum va funcționa. În fiecare săptămână, îți voi spune în ce zi și ce oră trebuie să fii aici. Apari la timp. Apoi oprești mașina și îi aștepți. Odată ce le vezi mașinile, pui asta.
Îmi dă pânza pe care i-au dat-o și o privesc cu suspiciune.
— Ce dracu este asta?
Dar îmi primesc răspunsul de îndată ce îl prind.
— Îți bați joc de mine, şuier. Nu-mi pun eșarfa la ochii...
— Pune-o. Chiar acum.
Ceva în creierul meu face clic și în sfârșit înțeleg cine îi dă marfa.
— Foarte curajos din partea voastră să obțineți provizii de la Lupi, spun eu.
Nu știu cu ce îi furnizează, dar se pare că e adânc în asta.
— Ești o fată mică și deșteaptă. Acum, dacă știi ce e bine pentru tine, știi că nu vrei să vezi fața unui lup pentru că...
— Este ultimul lucru pe care îl văd, l-am întrerupt. Organizația Volkov este destul de notorie pentru ca toți cei din Nightfall să le cunoască motto-ul. Dar tocmai ce le-ai văzut.
CITEȘTI
Șantajul Diavolului
RomansaAtunci când te naști în Nightfall, acolo rămâi. Nu există nicio ieșire, nicio evadare, nicio speranță. Orașul nostru a fost mereu în război. Două bande se luptă să preia conducerea rahatului în care suntem cu toții blocați. Cunosc doar o singură fat...