"i know you want me"
💸wooyoung
kucağındaki ben olabilirdim biliyorsun değil mi?nefret ediyorum
bu kadar kör olman beni çıldırtıyor ona dokunmayı istemiyorsun bile
san
yine saçmalamaya başladın sikeyimistemeseydim kucağımda olmazdı?
ve seni isteseydim
sende tam karşımda olmazdın
wooyoung
aptalo kucağındayken benimle konuşuyorsun
gecenin bir yarısı bana yardım edebileceğini söylüyorsun
sikin bana kalkıyor ve hala beni istemiyorsun öyle mi
bir şey diyeyim mi
sikerim etik değerlerini de bundan sonra sınırlar yok
görüldüsan
sen şaka yapıyorsun?siktiğimin çocuğundan ayrıl
başına dert olacak
ahh tanrım young buraya bak
görüldüonunla öpüşürken bana bakmanda neyin nesi
görüldüaptal
görüldü.
San karşısındaki manzaraya daha fazla dayanamazken kucağındaki sevgilisini artık koltuğa geçmesi adına uyarmış derin bir nefes almıştı. Başı deli divane ağrımaya başlamışken bu aptal partide neden olması gerektiğini sorguluyor içten içe geldiği için pişmanlık duyuyordu. Az sonra küçüğünde çocuktan ayrılarak koltuğa oturmasıyla gözlerini devirirken yanına daha deminki çocuğun oturmasıyla yerinde daha da gerilmiş boynunu sakince sağa doğru hareket ettirerek kütletmişti.
Masada bir şeyler konuşuluyordu şu anda herhangi birisi ona laf atsa aptal gibi kalacağını biliyordu üstelik gözlerini de karşısındaki çocukla flört eden küçükten alabileceğini sanmıyordu. Resmen diyordu içinden , resmen onunla öpüştü.
Bunu düşünürken parmak boğumları ellerini yumruk yaptığından ötürü bembeyaz kesiliyor neden bu kadar gerildiğini anlamlandırmaya çalışıyordu. Hatta.. Anlamlandırabiliyordu da.
Wooyoung'un kendisine arada bir kayan bakışları sinirle sırıtmasına sebep oluyordu. Dudaklarını yaladı ve tam o anlardan Wooyoung'un kendisine attığı kaçamak bakışlardan birinde yerinde daha da yayılarak kucağını çocuğa açtığında afallamasına sebep olmuş gözlerinin hızla kucağına kaymasını izlemişti. Elindeki içki bardağını kafasına diktikten sonra kafasını iki yana sallayarak "Yapma" diye mırıldandı. Sadece yapma.