המסיבה בעיר

47 5 0
                                    

בלייק- זואי נראת כמו מלאך. גם קים, אבל זואי.. ואוו. "יפה זאתי" מייק אמר והצביע על זואי  אחרי שנכנסו למועדון, "כן היא יפה" עניתי.
"אחי רואים שאת המזיל ריר עליה, פשוט לך על זה"
"אני לא רוצה אותה בכלל מה ישלך" שיקרתי.
"מה שתגיד אחי, אני הולך לקחת משהו לשתות."
הנהנתי לו והוא הלך.
אני וליאור הלכנו לרקוד ולמצוא מישהי לערב.
היו שם מלא בנות שנמרחו עלינו, "מה קורה חתיך?" שאלה בלונדינית קטנה, "איך את?" שאלתי "תגיד לי שאתה חרמן ואני אהיה הכי מאושרת בעולם" היא הזויה אבל נזרום, "רוצה ללכת לאנשהו?" שאלה, היא לא חיכתה שאני אענה ומשכה אותי לשירותי הבנים, התחילה להתפשט, היא נשארה רק בתחתונים, יש לה גוף יפה, יש לה שדיים מלאות ותחת ענק, אבל אני לא מצליח לחשוב על אף אחת חוץ מזואי. אני רוצה את זואי.
לא יודע איך או ממתי אבל אני רוצה לדפוק אותה כל כך חזק.. "אתה איתי?" שאלה ונשכה את השפה שלה, "את אוהבת משחקים?" שאלתי, "כן" ענתה בשובבות, היא לא יודעת למה היא הכניסה את עצמה, סגרתי את השרותים שלא יפריעו לנו, והצמדתי אותה לקיר. "איך קוראים לך" שאלתי.
"אליס" שם של זקנה אבל נסתדר, "אוקי אליס אמרת שאת אוהבת משחקים נכון?" הזכרתי לה,
"כן כן אני אוהבת" היא ענתה
התחלתי לנשק אותה ולהשתפשף על החזה שלה, החזקתי לה בתחת ומיששתי אותו תוך כדי שאני מנשק אותה, היא השמיעה גניחה קטנה, מיששתי לה את הציצי וצבטתי לה את הפטמות, היא גנחה קצת, הורדתי יד לכיוון התחתון שלה, שיפשפתי את הדגדגן שלה, "שובבה הא?" אמרתי אחרי שהרגשתי שהיא רטובה ממש, לא נתתי לה אפשרות לענות והכנסתי לה שתי אצבעות לכוס, היא גנחה בקול, המשכתי בתנועות מהירות יותר, "אהה" היא גונחת, "את לא גומרת עד שאני לא מאשר לך" אמרתי לה, היא הנהנה, הכנסתי לה את האצבעות עמוק יותר וראיתי שהיא על סף גמירה.
הכנסתי שלוש אצבעות פעם אחרונה, לקחתי את שלושת האצבעות והכנסתי לה לפה, "תנקי את זה זונה" ציוויתי עליה, היא התחילה למצוץ לי את האצבעות, "בואי הולכים לחדר" היא חייכה אלי חיוך שובב, יצאנו מהשירותים ועלינו למעלה, נכנסנו לאחד החדרים תוך כדי שאני מנשק אותה, נעלתי את החדר, השכבתי אותה על המיטה והוצאתי חבל מהארון, "מ.. מה אתה עושה?" שאלה, "משחק" עניתי בקול משועשע, ולשניה חשבתי לעצמי אם היא רוצה את זה, "את רוצה את זה?" שאלתי ברצינות, "אנ.. אני לא יודעת" היא גימגמה, "הכל בסדר, את לא חייבת." אמרתי ויצאתי מהחדר, חזרתי לליאור וסיפרתי לו על מה שקרה, "מה יש לה זאתי" הוא אמר, "אחי אם היא לא רוצה היא לא חייבת." אמרתי, "אבל מה הקטע שאתם מתמזמזים ואז פתאום היא לא רוצה הזונה הזאת", "זאת החלטה שלה אם היא רוצה את זה או לא." אמרתי לו. הוא הרים כתפיים ונתן לי מבט של 'אוקי..' "תגיד איפה בן דוד שלך?" שאל ליאור...

זואי- אני וקים הלכנו לרקוד, ואחר כך הלכנו לבר לקחת משהו לשתות, ראיתי את מייק, הוא כל כך חתיך... "תראי איזה חתיך הוא די" אני פולטת לקים "תחליטי את רוצה אותו או את בלייק" היא אמרה וצחקנו, "אני לא יודעת, אני לא מכירה אותו..",  "הוא נראה חמוד" אמרה קים והנהנתי להסכמה.
אני וקים בבר וקים מזמינה משהו לשנינו, ואני רואה את מייק מתקרב אלינו, "קים קים מייק מתקרב לפה" אמרתי בלחץ, "תרגעי, תתנהגי טבעי" היא אומרת, אני וקים מתייבשות בבר ומייק בא לשבת לידי, אני מסתכלת על קים במבט של 'מה אני אמורה לעשות עכשיו?'
"לא יצא לנו להכיר, אני מייק, בן דוד של בלייק"
הוא אמר ופנה של שנינו, הסתכל בעיקר עלי, "א..אני זואי וזאת קים" עניתי.
"מה מאיפה אתן מכירות את בלייק?" שאל.
"הוא איתנו בכיתה" קים ענתה.
"אה מגניב, רוצות לשתות משהו?"
"לא, אני הרגע הזמנתי לשתינו" קים אמרה, וזה עצבן אותי, למה היא עונה במקומי? ממש רואים שהוא מדבר אלי! "אני הולכת לשירותים, כבר חוזרת" אמרתי. הייתי פשוט צריכה לנשום קצת אוויר, קים לגמרי בעניין של מייק, וגם אני, ואני לא רוצה לאבד חברה בגלל גבר, אבל אני לא רוצה להפסיד גבר בגלל חברה שיכולה לעזוב אותי בכל רגע, חוץ מזה, הוא לא נראה סתם 'גבר' הוא נראה.. שונה משאר.
המשכתי לכיוון הספסל ביציאה המסיבה, התיישבתי והסתכלתי על השמיים.
"על מה את חושבת" הופתעתי לשמוע את קולו של מייק מאחורי, "סתם, הייתי צריכה לנשום אוויר קצת.."  הוא התקדם לעברי עם ידיים בכיסים, הוא לובש טרנינג שחור וג'קט שחור גדול, והתיישב לידי, "הבנתי.." הוא אמר בקול נמוך..
"את היית נראת עצבנית ממקודם? מה קרה?" הוא שאל, "כלום, סתם" עניתי. "נו" הוא אמר באי אמון.
"סתם עצבן אותי שקים ענתה במקומי" עניתי.
"אז את כן רוצה לשתות משהו?" שאל בהתחכמות.
"מה יש לך להציע?" שאלתי
"את שותה בירה?" הוא שאל והנהנתי.
הוא הלך וחזר אחרי שלוש דקות עם שתי בקבוקי בירה, הוא הוציא סיגריה, "רוצה אחת?" שאל, "לא, תודה" סירבתי בנימוס, הוא החזיר את שתי הסיגריות לחבילה. עבר בי רעד של קור, היה ממש קר והייתי לבושה רק בשמלה קצרה, הסתכלתי על הכוכבים ופתאום הרגשתי משהו על הגב שלי, מייק נתן לי את הגקט שלו, הוא נשאר עם חולצה שחורה צמודה, "אבל היה לך קר" אמרתי,  "לא כזה קר לי זה בסדר" הוא כזה נחמד אלי,אני לא יודעת למה, נשענתי על הכתף שלו, הוא כל כך חם ונעים,  ובדיוק שחשבתי שהמצב לא יכולה להיות מוזר יותר, בלייק וקים הגיעו, מייד הרמתי את הכתף שלי ממנו, בתקווה שקים לא ראתה, היא תפגע מזה, ובלייק הסתכל עלי ואז העביר את מבטו למייק.
"נראה לי שאנחנו צריכים ללכת, כבר מאוחר" הוא אמר, התקדמנו לעבר האוטו, קים לא דיברה איתי, רק דפקה לי מבטים, נכנסנו לאוטו ונדפקתי עוד פעם באמצע, יש לי תחושה ששכחתי לגמרי מבלייק, יש לי רגשות אליו אבל מייק, הוא כזה מלאך.. "אני יכולה להשען עלייך?" שאלתי את קים, היא לא ענתה, הייתי עייפה והנסיעה היית 20 דקות בערך, "קים אפשר?" שאלתי שוב היא הנהנה באי רצון, נשענתי על הכתף שלה אבל היא הזיזה אותה, "זה לא נוח לי" היא אמרה בכעס, לא הבנתי למה היא מתנהגת ככה?  אני לא חושבת שהיא ראתה אותי נשענת על מייק..   מייק היה בטלפון והוא שמע את כל מה שאני אמרתי לקים והיא לי, הוא סימן לי שאני יכולה להשען עליו, שלחתי אליו חיוך של 'תודה'
הסוודר שלו עדיין עלי, אני יכולה להרגיש את השרירים שלו דרך החולצה. הגענו לבית של קים, היא התעוררה והסתכלה עלי ועל מייק, פתחתי קצת את העניים כך שהיא לא תוכל לראות שאני רואה, היה לה מבט מבואס, ובצדק, לראות גבר חתיך כמו מייק עם מישהי אחרת בהחלט מבאס.
אני ומייק לא ביחד אבל יש לי תחושה שיקרה משהו בנינו, העניים שלי התחילו להסגר ואני חושבת שא.. נ..רדמתי.

היי אז העלתי את הפרק הזה והעלתי גם את הפרק הבא כי הוא יחסית קצר, אשמח שתצביעו ותגידו לי מה אני יכולה לשפר או מה אתם רוצים שיקרה בספר💗

My Boy.Where stories live. Discover now