זואי- מייק הקפיץ אותי הבייתה, היום יש בית ספר ואני חושבת כל הזמן על מייק, הוא אמר שהוא אוהב אותי. מייק ממש חמוד, הטלפון שלי צלצל ועניתי. "תהיי מוכנה עוד 15 דקות אני אוסף אותך"
קולו של מייק הושמע, "סגור" עניתי וניתקתי .
התארגנתי והתלבשתי בגינס ארוך וחולצה צמודה.
ראיתי את האוטו של מייק מהחלון ואת מייק צופר כדי שאני אצא, יצאתי ועליתי לרכב שלו.
הגענו לבית הספר ואני רואה מלא מבטים מופנים אלינו, ראיתי את בלייק מסתכל עלי מוזר, אני אוהבת את מייק, אבל יש לי רגשות לא פתורים לבלייק. בלייק הסיט את המבט שלו ממני בזעם והלך, מייק הוריד אותי ליד השער ונסע לבית ספר שלו.
"מי זה החתיך הזההה?" שאלה קים.
"ידיד שלי" עניתי כי, אני לא כל כך בטוחה מה אני ומייק, "מה את עשית עם מייק באוטו?" שאל בלייק,
"סתם הקפיץ אותי"
"סתם?"
"כן בלייק מה הבעיה שלך"
"הבעיה שלי?" שאל והלך בלי לחכות לתשובה,__________________________________________
נגמר בית ספר, אני ובלייק לא החלפנו מילה, רק מבטים.
"איך את חוזרת" מייק שלח לי הודעה.
"אוטובוס" עניתי.
"את צריכה שאני אקח אותך?" שאל
"לא הכל טוב מייק, תודה"
"אתם את רוצה שאני אקח אותך אני יכול"
"מייק הכל טובב" עניתי ועליתי לאוטובוס, קים ישבה לידי וירדה תחנה לפני, ובלייק עבר לשבת לידי, "לך ולמייק יש משהו?" שאל
"מה אכפת לך"
"אז אני מבין שיש.."
"מה זה משנה לך!?"
"כי אני יודע שאת מטורפת עלי!! או לפחות, היית"
"להתראות בלייק" אמרתי וירדתי מהאוטובוס.-------------------------------------------------------------
מה הוא אמר לעזאזל? שאני מטורפת עליו?
עכשיו ירד לי ממנו לגמרי, מי צריך אותו בכלל?!
סתם ילד זבל..
פתחתי את הטלפון וראיתי הודעה ממייק, 'רוצה לבוא לישון אצלי היום?'
'היום? יש מחר בית ספר'
'אז מה? את יודעת לא חייב ללכת לבית ספר.. בואי תבואי היום ומחר אני אקח אותך לסרט'
'סבבה' עניתי למרות שאני אף פעם לא הברזתי ליום שלם מבית הספר.
'אני אאסוף אותך בשבע, תבואי בפיג'מה ובגדים למחר'
יש לי חצי שעה להתארגן, לקחתי תיק ושמתי שם בושם, מברשת לשיער, מטען ובגדים למחר.
שמתי פיג'מה של ויקטוריה סיקרט ויצאתי.
מייק כבר בחוץ ואני עולה לאוטו,"אני מת על איך שהפיגמה יושבת עלייך" מייק אמר,
"תודה גם אתה נראה לא רע" אמרתי בהתחכמות, הוא לבש טרנינג אפור וחולצה שחורה בייסיק.
התחלנו לנסוע ומייק הסתכל עלי ואמר לי "אני אוהב אותך ילדה." אני אוהבת את הקול שלו, אני אוהבת לשמוע אותו אומר את זה, "גם אני אוהבת אותך, מעצבן" מייק חייך אלי,
"הגענו" הוא אמר וירדנו מהאוטו, נכנסנו לבית וההורים שלו באן ואמרו ביחד, "היי זואי"
ההורים שלו חמודים בטירוף, "היי" עניתי וחייכתי,
"מייקק" אחיו הקטנים רצו אליו וקפצו עליו ביחד,
הוא נראה כאילו הוא ממש אוהב את האחים הקטנים שלו, "נעלה?" מייק אמר וסימן על המדרגות, הנהנתי ועלינו לחדרו.
החדר שלו היה מסודר,היית לו מיטה זוגית אפורה בצד החדר וטלוויזיה ממול, היה גם ארון בגדים אפור ולבן ליד השולחן מחשב, התיישבתי על המיטה שלו והוא אמר "רוצה לראות סרט או משהו?" שאל, "כן בטח" עניתי במהרה, אחרי חמש דקות שהוא ירד הוא חזר עם שתי צלחות פופקורן, ושתי פחיות זירו, "מצטער, אין לי קולה רגילה" אמר "הכל טוב גם ככה זירו יותר טעים" אמרתי לו בחזרה.
שכבנו על המיטה, הראש שלי מונח על החזה שלו והוא עוטף אותי עם יד שמאל שלו, אני אוהבת את הריח הגברי שלו, אני לא יכולה הוא פשוט מושלם.
הוא קם לקחת את השלט כדי להדליק את הסרט וקפצתי על גבו, "שק קמח אה?" אמר והתחלתי לחשוש, הוא התחיל להסתובב במהירות והרגשתי שאני הולכת ליפול, אבל ידעתי שהוא לא יתן לי ליפול, "מייקקקקק" צעקתי, הוא הפסיק וזרק אותי על המיטה, הוא שכב מעלי ככה שהידיים שלו מחזיקות את המשקל שלו, "אני אוהב אותך" הוא אמר. נישקתי אותו, עמוק, אני מתחילה להרגיש את המשקל שלו יורד עלי, לאט לאט, הוא ממשיך לנשק אותי ומוריד לי את החולצה במומחיות, הוא מרים אותי תוך כדי הנשיקה, מזיז את הדברים מהשולחן שלו ומושיב אותי על השולחן, ידיו בתחתון גבי, והן יורדות לאט לאט לאגן, הוא ממשיך לנשק אותי, ומתחיל לרדת עם הנשיקה, הוא עובר לחזה, משחק עם פטמותי עם לשונו, הוא מרים אלי מבט לבדוק שהכל טוב, "תמשיך" אני אומרת לו, הוא יורד לבטני התחתונה ומנשק אותה, הוא יורד עוד קצת ומגיע למכנס, הוא מסתכל עלי ומחכה לאישור, אני מהנהנת לו והוא מוריד לי את המכנס, אני נשארתי בתחתונים, הוא עוצר את הנשיקות ומתרומם, הוא עובר עם ידו באיטיות על גופי, תוך כדי שהוא מסתכל לי בעניים, מחזה ועד ברכיים, הוא עובר לתחתון ונוגע בו מבחוץ, "כל כך רטובה ממני?" שאל וחייך, "תשתוק ותמשיך".
הוא מכנס את ידו לתחתון ומשפשף לי את הדגדגנים, הוא מנשק את צווארי בו זמנית, ובפתאומיות הוא מכניס שתי אצבעות, את כולן, עמוק כל כך שיצאה לי גניחה, "תהיי בשקט, עוד יתפסו אותנו"
"אתה אחראי לזה" אמרתי וקרצתי לו, בתור תגובה הוא מכניס עוד פעם שתי אצבעות ואני נאנחת מכאב קל והנאה, הוא לא מוציא אותן וזז בתוכי, הוא מזיז את אצבעותיו ומגיעה לנקודה, הוא מוציא את האצבעות ומתחיל להכניס אותן בקצב מהיר, מהיר מאוד, אני גונחת, הוא מגביר קצת, ואחרי מעט זמן הוא מוציא את אצבעותיו, "תלקקי את זה" אומר לי, הוא פותח את פי, ומכניס את ידו הרטובה לתוך פי, הוא מוציא את היד שלו ומלקק את אחת האצבעות שלו, הוא מוציא קונדום מהמגירה, "את בסדר עם זה?" הוא שואל ואני מהנהנת, "עשית את זה פעם?" אני יושבת על השולחן שלו, ולא יודעת מה להגיד, "לא" אמרתי לבסוף, "זה בסדר אם את לא רוצה את זה עכשיו, זה יכול לחכות" הוא אומר, "זה בסדר תתחיל" הוא מהנהן ומרים אותי למיטה, "תפסקי רגליים" הוא אומר לי, אני עושה כדבריו, הוא מלביש את הקונדום על הזין שלו, הוא מוציא משהו מהארון, מזה? כיסוי עניים??
"זה בסדר?" הוא שואל כדי לוודא, "כן" אני עונה לו באי וודאות והוא שם לי את הכיסוי, אני חושבת לעצמי, אף פעם לא עשיתי את זה.. איך זה מרגיש?
אני לא רואה כלום כרגע, אין לי מושג איפ... "עאאאאאאא" גנחתי לפני שהספקתי לחשוב, הוא הכניס את זה, הוא מוציא ומכניס שוב, אני גונחת קלות, הוא מגביר קצב, הוא ממהר, שתי שניות בדיוק לכל הכנסה, אני גונחת, הוא מפסק לי את הרגליים עוד יותר, ומכניס את כל איבריו, זה כואב, אבל מענג, "עאאאאאאאעאא" אני גונחת בקול, הוא יורד עם לשונו לאיברי, וטועם, זה מרגיש כל כך טוב... "אל תפסיק" אני אומרת לו, הוא מחדיר את לשונו עמוק לתוכי, כמה פעמים ומפסיק, שנינו עירומים, הוא מחבק אותי, "אני אוהב אותך, לילה טוב" אומר ומכבה את הפנס הקטן, הוא מחבק אותי כל שהחזה שלי לחזה שלו, ואני עוטפת אותו עם רגלי.היי לא העלתי יחסית הרבה זמן, לא היה לי כל כך זמן, אבל השבוע אני אשתדל לעלות כמה שיותר, יש לי כמה מבחנים החודש ואני צריכה ללמוד אז לא בטוח שאני אעלה הרבה, ורציתי לשאול שוב, אותם רוצים נקודת מבט של מייק?
אני גם חושבת לנטוש את הספר, תגידו לי מה דעתכם💗
מזכירה להצביעה אם אהבתם🌟
YOU ARE READING
My Boy.
Romanceהוא עבר אליה לכיתה. הילד הרע. הסטוציונר. הוא לא שם עליה בהתחלה. עד שהוא נזכר, היא תפסה מישהו. מישהו שקרוב אל ליבו. הם היו ביחד? או שהיא תעדיף את האחר?