Merhabaaaaaa!!! Çok konuşmak istemiyorum isterseniz hemen hikayeye geçelim.
...
Baran'ın dediği ile duraksadım, var mıydı? Var mıydı bilmiyorum ama şunu çok iyi biliyorum, ben Baran'a karşı ısınmaya başlamıştım.
"Olabilir, emin değilim." Dedim geçiştirmek ister gibi ve şişeyi alıp çevirdim. Şişe Umay ve Uras arasında durdu. Uras soruyordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?" Dedi ve Umay'ın cevabını bekledi. "Cesaret." Dedi havasıyla Umay.
"Instagram'ı aç ve storileri kaydır sen kaydırırken ben dur diyeceğim sende o çıkan kişiye iltifat ediceksin." Dedi Uras, Umay kafasını sallayıp telefonunu çıkardı ve ınstagram'a girdi. Sotrileri kaydırınca Uras "Dur." Dedi. Umay'a plotanik olan Rüzgar çıkmıştı.
"Hayır! Ben buna yazmam bu bana plotanik yanlış anlar!" Dedi gülerek Umay, "Yapmak zorundasın güzelim, kural böyle." Dedi Uras ona bakarak.
"Ağzını topla ve benimle öyle konuş Uras!" Diye uyardı Umay Uras'ı. Umay sevmediği veya yakın olmadığı kişilerin ona güzelim gibi kelimeler söylemesinden hoşlanmazdı.
Umay, Rüzgar'ın storisine 'Güzel çıkmış.' yazınca oyuna devam ettik.
Şişeyi Umay eline alıp çevirdi. Ece ve Ege arasında durdu, Ece soruyordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?" Dedi ve Ege'nin cevabını bekledi. "Doğruluk."
"Küçükken yaptığın ve şuan utanç duyduğun bir an?" Diye sordu Umay.
"Küçükken 6 7 yaşlarında bir gün misafirliğe gittik. Ben çocuklarla beraber bir odaya geçtim elimde annemin telefonu, tabi çocukların hiç birini tanımıyorum, geçtim bir köşeye annemin telefonuna bakıyorum işte arkadaşımla falan konuşuyorum tam o an teyzem aradı çocuklar bana böyle tam salakmışım gibi bakmıştılar o andan çok utanç duyuyorum." Dedi ve gülmeye başladı Ege.
Hepimiz kahkahalar attık ve bunu hepimizin yaşadığını söyledik Baran hariç.
Ege şişeyi çevirdi ve tam Baran ve Benim aramda durdu. Ben soruyordum.
"Doğruluk mu cesaret mi?" Diye sordum ve onu bekledim, "Doğruluk." Diye cevap verdi bana.
"Selinle daha önceden aranızda bir ilişki veya başka birşey oldu mu?" Diye sordum gözlerinin içine bakarak.
"Oldu. Ailesi ile babam çok yakındılar babam çok baskı yaptı onunla sevgili olayım diye." Dedi ve sustu.
Telefonumu elime alıp baktım, saat 12 olmuştu. "Bizde kalkalım artık geç oldu sabah kalkamayız hadi kızlar." Dedim ve hepimiz ayaklandık.
Onlarla vedalaşıp -sadece görüşürüz dedik- ve kendi dairemize çıkıp odalarımıza geçtik.
Üstümde zaten pijamalarımla durduğum için direk yatağa girdim ve telefonumu aldım.
WhatsApptan mesaj gelmişti.
05***: Sağol
05***: Bu arada pijaman çok güzelmiş :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşuyu Siktir Et
Teen FictionSu en yakın arkadaşı Umay ile ayrı bir eve çıkmak ister ve alt komşuları ile tanışır. En yakın arkadaşı haricinde bir kız daha onlara katılır. Alt komşuları ise erkek evidir. Hem komşuları hemde kendileri her buldukları zamanda birbirlerine şaka vb...