Selaammmlaaar, instagram bölümünden sonra yine bir aradayız. Hızlı bir şekilde yazmaya çalışarak bölümü yayınlayacağım yazım hatalarım olabilir o yüzden çok takmayın 🌼
...
İlerlediğimiz yol sahile çıkıyordu, bu mal beni niye sahile götürüyor? Sesimi duyabilmesi için bağırarak konuştum "Nereye gidiyoruz!"
Baran motoru yavaşlatarak bana cevap verdi, "Sahile." Niye sahile gidiyoruz ki? Sesli bir şekilde konuştum. "Ben sana beni eve götür demedim mi!"
"Onu sen dedin, ben öyle birşey demedim." Dedi ve sahilin kenarına motoru park etti. Motordan indim ve ona bakmadan arkamı dönüp eve doğru yürüdüm.
Baran gelip kolumdan tuttu, "Nereye?" Diye sordu. Kısa ve net bir şekilde "Eve." Dedim, kolumu bırakmayarak konuştu. "Burdan seni eve tek gönderemem tehlikeli, gel ve bekle."
"Alla alla ya! Niye bekliyormuşum acaba? Ben tek başıma gidebilirim ve kendimi de koruyabilirim!" Dedim ve kolumu kurtarmaya çalıştım, izin vermedi kolumu çekmeme.
"Bırak kendim giderim!" Dedim ve yüzüne baktım, "Sana bekle dedim!" Diye bağırdı. "Sen kimsinde bana emir veriyorsun be!" Diye bende bağırdım.
"Su, beni dinle ve şımarma." Dedi dişlerinin arasında, "Dinlemezsem nolur Baran? Ne yaparsın?" Diye sordum alayla. "Siktir git, Nereye gidiyorsan siktir git Su."
Dedikleri karşısında şaşırmıştım, ondan bunu beklemiyordum. Kolumu bırakarak sahilin kenarına doğru yürüdü. Beni durmayacağını bile bile "Tamam." Diyerek arkamı döndüm ve eve gittim, onu orda yanlız bırakarak.
Kapının kilidini açarak eve girdim. Kızlar hemen yanıma geldi, "Niye bu kadar geç geldiniz?" , "Ne yaptınız?" Diye sordular. "Sahile gittik Baran orda kaldı ben döndüm o yüzden geç geldim." Dedim ve onları geçiştirerek odama yöneldim.
Üstümü değiştirerek pikenin içine girdim ve pikeyi üstüme çektim. Telefonu şarja takıp uyudum.
Alarm sesi ile uyandım, bugün yine okul vardı. Bitsin artık bu okul! Yaz tatili ne zaman gelicek..
Banyoya girip işlerimi hallettim ve çıktım, üstümü değiştirip saçımı at kuyruğu yaptım. Çok güzel oldum hee.
Bir iki makyaj yapıp odadan çıktım, kızlar hazırlanmış sofrayı kuruyorlardı. Tam yanlarına gidicektim ki kapı çaldı. Kapıya ilerleyip kapıyı açtım.
"Günaydın Su, dün gece Baran eve gelmedi haberin var mı nereye gittiğinden?" Diye sordu Uras. Karşımda onu görmeyi beklemiyordum ve Baran nasıl eve dönmedi?
"Uras, siz okula gidin ben bulursam söylerim size aklımda bir yer var." Dedim, Uras kafasını sallayıp kendi katına indi.
Kızların yanına gidip "Kızlar benim acil çıkmam lazım okulda görüşürüz." Dedim ve birşey demelerine izin vermeden vitrinin üzerinden çantamı alıp çıktım.
Apartmandan inip sahile doğru hızlı bir şekilde yürüdüm. Sahile vardığımda etrafa baktım, motor yoktu. Ne olur ne olmaz diye etrafı gezmeye başladım.
En olmadım yerlere bile baktım ama yok! Bu çocuk nereye gitti. Kafamı çevirip bakındım, çalılığın içinde bir el görünce koşarak oraya gittim. Yaklaştıkça yüzü belli oluyordu.
Çalılığın tam önüne gelip yerde yatan kişiye baktım, yüzü kanla kaplıydı. Daha dikkatli bakınca bunun Baran olduğunu anladım.
Şokla ağzım açılırken çantamı yere bırakıp Baran'ı çalılığın içinden çıkardım. Kafasını bacağıma koyup yanağına vurdum. "Baran uyan! Baran, niye bu haldesin uyan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşuyu Siktir Et
ספרות נוערSu en yakın arkadaşı Umay ile ayrı bir eve çıkmak ister ve alt komşuları ile tanışır. En yakın arkadaşı haricinde bir kız daha onlara katılır. Alt komşuları ise erkek evidir. Hem komşuları hemde kendileri her buldukları zamanda birbirlerine şaka vb...