Morning.
POV Maya
Ik word wakker, ik heb mijn tanden gepoetst en mijn make-up gedaan, ik draag vandaag dit.
My outfit 🤍
Vandaag verschijnt de zon, een warme dag! Ik pakte mijn koffer en ging naar beneden en zag dat iedereen wakker was, iedereen is om 6 uur wakker?
Mama: Welkom Maya! Ik heb speciaal voor jou een omelet gemaakt!
Zainab: api! Pak deze knuffel mee! Hij is mijn beste vriend, je kunt met hem slapen. Dan denk je vast dat ik met je slaapt!
Papa: kom hier Maya, zit maar naast mij!
Ik glimlachte, ze zijn allemaal om 5 uur wakker voor mij, zodat ik niet te laat kom en ze me gedag kunnen zeggen, oh, wat een lief gezin, ik ging naar papa en ging naast hem zitten, ik zag dat Zainab haar speeltje in mijn koffer deed, ik heb met papa gepraat en gelachen, mama kwam met omelet, ik heb gegeten en de borden afgewassen, iemand toeterde buiten, ik glimlachte en omhelsde ze allemaal en zei gedag tegen ze. Ik pakte mijn koffer en ging met mijn koffer naar buiten en ging de koffer in de auto doen en ging zitten in de auto
Ik zag dat er was Lina, Sammie en Abdullah, en Ayman. Ik zat naast Lina en zei tegen allemaal hallo, we begonnen te praten op weg naar Parijs.
Abdullah: De benzine is laag, laten we een tankstation zoeken.
Sammie: ok!
Ayman: Hier is er een!
We kwamen aan bij een tankstation, en ik ging met Lina naar buiten op een beetje frisse lucht te krijgen. Lina en ik gingen naar een nachtwinkel, het was niet ver. Ik heb snoepjes gekocht en een paar andere dingens. Ik keek altijd naar Ayman en zag dat hij naar mij keek, raar mens! Ik ging in de auto en we aten. Ik legde mijn hoofd op Lina's schouder en deed een dutje.
Aangekomen in Parijs 🤍
Ik werd wakker en ging met Lina naar buiten. Ik pakte mijn koffer, we gingen naar binnen in een appartement. De kamer van de meisjes was apart en de kamer van de jongens was apart. Ik deed mijn koffer open, trok wat comfortabele kleding aan en waste mijn gezicht, ik ging op mijn bed liggen en begon te slapen.
Morning 🌞
Ik werd wakker en geeuwde. Ik ging uit bed en zag Lina haar make-up doen. Ik glimlachte en ging uit bed. Ik heb gedoucht en mijn make-up goed gedaan. Vandaag draag ik dit .
My outfit 🤍
Lina vertelde me dat Ayman snachts had gezegt dat we eerst naar hem familie gaat, dus zijn oom en oop...Ik glimlachte en pakte mijn telefoon en stopte hem in mijn tas. Ik ging met Lina naar buiten en Lina begon de kamerdeur op slot te doen. Ik liep naar de boys room en klopte op de kamer van de jongens.
Sammie deed de deur open en glimlachte, "gaan jullie niet komen ofzoo??" Zeg ik lachend, Sammie is een hele aardige jongen, hij kijkt niet naar meisjes en respecteert iedereen, wanneer ik met hem praat wordt hij snel rood, idkk maar ik vind het een schattige manier, Lina zegt dat hij mij leuk vindt maar eerlijk gezegd denk ik het ook, Ik denk dat het komt doordat hij altijd naar me lacht en me helpt....uhmm! "ja we komen eraan, baas Ayman doet zijn haar goed" zeg hij, ik rolde met mijn ogen, hij wil gewoon laten zien hoe perfect hij is, Ik wachtte terwijl de 3 jongens naar buiten kwamen, Ayman keek naar mij "Ziet er prachtig uit." Zei hij, uhh hij wil absoluut een probleem met mij maken! "En je ziet er altijd uit als een aap!" Zeg ik en begon te lachen, We gingen allemaal in de lift en gingen naar een ontbijtrestaurant.
Aangekomen bij het ontbijtrestaurant .
We zaten allemaal, "Ik bestel alleen salade en water." Zeg ik gapend , Ayman keek mij aan met zijn wenkbrauw omhoog, "wat!" Zeg ik en draaide met mijn ogen, "Vergeet niet dat ik nog steeds je baas ben, schatje" zeg hij, o ja, ik was zeker vergeten dat hij mijn baas is, en ik hoopte dat ik hem voor altijd zou vergeten! De waiter kwam met eten en we begonnen allemaal te eten, alleen de arme Sammie kreeg niet wat hij had besteld, want hij wachtte op zijn eten.
Na eten.
We gingen allemaal naar buiten, De jongens gingen naar een jongenswinkel, dus Lina en ik gingen naar het winkelcentrum, we kochten veel kleren en praatten over jongens en lachten. Ik vond zoveel prachtige kleding, ik ging met Lina naar de kassa. "Hier mevrouw! Fijne dag!" Zeg de kassierster, Ik kijk haar verward aan Ik heb haar nog niet eens geld gegeven, "bedankt , maar ik heb je geld nog niet gegeven?" Zeg ik verward, Lina zag er ook verward uit. "Ja, maar er kwam een man om te betalen voor alles wat jij gekocht heb" zeg de kassierster, Ik wilde haar vragen wie het was, maar Lina greep mijn hand en we gingen naar buiten, het winkelcentrum uit. "Wacht Lina! Stop! Ik wil haar vragen welke idioot voor mij betaald heeft!" Zeg ik verbaasd, Lina begon te lachen, wat is hier zo grappig aan! "Dombo, die idioot is baas Ayman! Ik zag hem naar de kassa komen en haar wat geld geven!" Zeg Lina lachend, waaat! Baas Ayman? Waarom zou hij voor mij betalen!? Ah, nu snap ik het! "Die idioot! Hij wil me laten zien hoe rijk hij is! Die Turkish baba!" Zeg ik, Lina vind het erg leuk om personen die Turks zijn en stout tegen haar zijn Turkish baba te zeggen, ik zei het gewone om haar lachend te zien, ze trekt zulke grappige gezichten als ze lacht! Maar ik denk dat haar respect in haar voeten zit, hahaha, want voor mij is Turks mijn beste vriend of vriendin! Omdat het in Azië is en Pakistan ook in Azië is dus, ja! Hehehe! "Aww, jullie twee zijn zo'n schattig stel!" Zeg Lina met een schattig gezicht, deze kuti wil dat ik haar en klap geef!
(Kuti betekent.: vrouwelijk hond in het Urdu (Pakistaans)
We begonnen met zoeken naar Ayman, ik keek om me heen en zag hem buiten wachten, ik ging als een gek naar hem toe. "Gadha! Denk je nou echt dat je mij kunt imponeren door voor mijn spullen te betalen!?"
Gadha.: dit betekent letterlijk "ezel" in het Urdu (Pakistaans)
Hij keek mij met een serieus gezicht aan en toen naar Lina, Lina gaf een vreemde glimlach, "He! Waarom kijk je naar mijn vriendin? Kijk naar mij!" Zeg ik met een serieus gezicht, Ik wilde letterlijk lachen om zijn serieuze gezicht, maar ik probeerde niet te lachen! Plotseling sprak hij...
Een gevecht? Off...???
•Het verhaal gaat verder in het volgende deel.
YOU ARE READING
Assistant
RomanceWelkom in het leven van Maya, Maya dacht dat ze alles had wat ze nodig had. Een aardige familie en een leuke leven. Maar wanneer ze gedwongen wordt samen te werken met Ayman, haar baas. Gaat Maya verliefd worden of zal ze uit werk gaan? Zal ze vrien...