Morning 🌞
POV Maya.
Ik werd wakker en geeuwde, Lina sliep nog. Ik ging uit bed en ging naar het toilet, ik nam een douche, vandaag is de laatste dag in Parijs! Ik borstelde mijn haar en ging uit de toilet. Ik pakte al mijn kleren en begon met inpakken. Vandaag draag ik dit!
My outfit 🤍
Lina werd wakker, ik glimlachte naar haar en ze ging naar het toilet, plotseling klopte er iemand op de deur. Ik ging naar de deur en deed de deur open. "Hallo schatje!" Zeg Ayman, ik glimlachte naar hem. "Hallo liefje!" Zeg ik lachend. Hij kwam dichtbij om mijn lippen te kussen, ik deinsde terug en lachte. "Nee hoor, niet zo snel. Het is Haram, Wij zijn gewoon een stel, nog niet getrouwd!" Zeg ik lachend. Zijn glimlach verdween. "Uhh, oké!" Zei hij en kusde mijn voorhoofd. "Jep, dat mag wel!" Zeg ik lachend. hij ging weg en ik deed de deur dicht, ik ging verder met inpakken, later toen ik klaar was hielp ik Lina met inpakken en daarna gingen we met z'n tweeën naar beneden met onze koffer en zagen de jongens met hun koffer, we gaven ze de hotelsluitels en gingen in de auto zitten. De jongens kwamen en de rit begon.
Aangekomen.
Ik ging met de koffer het huis binnen en Zainab rende naar me toe en omhelsde me. "Was jij niet op school?" Zeg ik lachend en knuffelde haar terug. "Nee, de herfstvakantie is begonnen!" Zeg ze lachend en nam de koffer van mijn handed en loopde binnen, Ik deed de huisdeur dicht en ging naar binnen. Ik zag mama en omhelsde haar en papa was niet thuis, ik ging naar boven naar mijn kamer en friste mezelf op. Ik heb mijn kleren uit de koffer gehaald en alles op één plek neergezet. Ik waste mijn gezicht en deed mijn haar in een knot en poetste mijn tanden, ik kleedde me om in mijn pyjama. Ik deed het bewafa liedje aan.
Ik zat op mijn bed en pakte mijn computer, ik opende hem en chatte met Ayman.
Maya: heyy!
Ayman: hallo mijn toekomstige vrouwtje!
Maya: hahaha, en ben jij thuis?
Ayman: ja
Maya: goed!.
Ik sloot de computer en zette hem op mijn werktafel, ik ging liggen en deed het licht uit. Ik begon te slapen.
Later.
Ik werd wakker, de computer maakte geluiden, ik pakte de computer en opende hem. Zoveel massages van Ayman?!
Ayman:
ey, psssssst mooierd
Wakker worden jijj!
'K mis je.
Dus word nou eens wakkerrrrrr
Schatjeeee
Ik wil je knappe koppie ziennnnnnn
Schatjeeeeeeee
Pas maar op hoor ik kom naar je toe en ik ga je helemaal knuffelen.
Dus word nou eens wakker schatjeeee.
🥹 Slaapkoppieeeeee! ❤️❤️Ik begon te huilen, awww zo schattig!
Ik wist niet dat hij mij zo erg miste. Ik giechelde en masseerde hem niet terug. Ik wil zien hoe hij zal reageren. Ik keek naar buiten en zag dat het donker werd. Ik ging naar beneden en zag dat iedereen sliep. "Ben ik dan de enige die wakker is? Huh?" Zeg ik. Er is niemand die naar me luistert, dus ik ga weer naar boven. Ik ging weer naar boven en deed mijn kamerdeur dicht ik ging liggen op de bed en probeerde te slapen. Ik klapte mijn ogen dicht.• Dit was een klein deel, want morgen is Maya's verjaardag 🤍🤍
YOU ARE READING
Assistant
RomanceWelkom in het leven van Maya, Maya dacht dat ze alles had wat ze nodig had. Een aardige familie en een leuke leven. Maar wanneer ze gedwongen wordt samen te werken met Ayman, haar baas. Gaat Maya verliefd worden of zal ze uit werk gaan? Zal ze vrien...