Sohbetimiz bitmişti ufak bir sure sessizlik olustu. "Peki bu dortlu nerden tanisti" Berkeye aniden boyle bir soru yoneltmiştim. "Biz ayni evde kaliyoruz Burak çok zengin bir iş adaminin oğlu otele tatile gittiğimde tanişmiştik. Mert ve doğa da cok samimi iki arkadasti. Kücuklukten beri. Onlarla da geçen yil yazlikta tanistik. Sonra ayni okula gitmek isteyince boyle bi dortlu olustu işte"
Vay anasini. Demek filmlerdeki gibi hayatlari varmiş. Hele burağin. "Peki neden ayni evde kaliyosunuz onlarin ailesi nerede? Daha dogrusu neden tek kiz doğa yani disaridan bakilinca yanlis anlasilmiyor mu?" Of çok soru sordum kesin ilk gunden sogudu benden. Salak derin.
"Bence bugunluk bu kadar soru yeter derincim. Simdi yemek yeme zamani." Neyse ya o da guzel yemek yiycez sonuçta. "Peki".
"Bak biz buraya hep geliriz. Hem sessiz sakin hem deniz kenari" " Evet gercekten cok güzelmiş" Deniz kenarinsa guzel hoş bi mekana gelmistik. Bana gore cok güzel bir yer" "Ee ne yiyoruz" ne yesem acaba diye dusunurken karnimin gurultusunu,neredeyse tum herkes duymustu. Cok utanmistim. Berkenin garsona el isareti yapmasiyla garsonun gelmesi bir olmustu. "Abi bize her zamankinden" Her zamankinden mi?"Gerçekten çok güzel bir gündü. Tesekkur ederim" Bunu derken bile yanaklarim kipkirmizi olmustu. "Onemli değil." O sirada Mert mesaj atmisti "Hadi ama abi nerdesin kaç saattir yemek yemek icin seni bekliyoruz" Berkenin cevabi belliydi "Siz yiyin kardeşim ben yedim"
"Be..ben gidiyim o zaman hem seni de fazla tutmiyim arkadaslarin bekler" Allahim yolu bilmiyorum nasil gitcem ya. Ah derin ah. "Olmaz oyle şey ben birakirim nerde gorulmus bi kizi gecenin bi vaktinde sokakta birakmak" ay valla çok romantik. Hayatimin erkegi mi acaba bu. Tipini yerim ya.
"peki tamam o zaman"Yolda giderken bile basinin etini yememek için zor tutuyodum kendimi yani konuskan bi kiz olmamak elimde değil. Nasil bu kadar ciddiler yahu.
"Ee senin ev nerde?" Nerde bizim ev ya. Bitek semtin ismini biliyorum. "Dokuma da" herhalde girersem evi de tanirim ya.oh be sonunda evi gormustum dee kaybolma ihtimali olmuycakti. "Tamam şu soldaki ev" Eviniz guzelmiş. "Tesekkur ederim :)" ufaktan da bi gulumseme attim oh. "Ben tekrar tesekkur ederim berke. İyi geceler " hic birakasim da yok ama . "Yarin gorusuruz." ne yarin gorusuruz mu allahim demek ki yarin da birlikteyiz.
Eve girene kadar disarida beni beklemisti. Eve girdiğimde de oturma odasinda annem babam ve yiğit beni bekliyolardi. Allah bittin derin sen bittin. "Kızım. Bu saate kadar gecikmiş olmanin sebebi ne acaba" yedin boku derin. "Ş..sey baba, anne ben bugun şey oldu da o yuzden şeye gitmek zorunda kaldim" ne diyorum ben yaa. Hepsi cok sinirliydi surat ifadelerinden anlasiliyordu. "Ya baba bugun yeni arkadaslar edindim onlarla da biraz gezdik yani o kadar hem beni eve kadar biraktilar yani merak edilecek bisey yok." gizliden yigite sen bittin olum dermiscesine bi bakis attim. "Odana derin haftasonu cezalisin" nee ceza mi. "Anne bakin gercekten ozur dilerim yani ben bidaha olmaz lutfenn annecim lutfennn" Allah kahretmesin ya. "Odana dedim.
Geceliklerimi giyip kafami yataktan asagi sallandirdim. Tabi ayaklar da duvarda. Duvarla bakisiyoruz. Bi yandan da berke var aklimda. Keske numarasi olsaydi. Simdi mesajlasirdik felan. Neyse ki odam ikinci katta da camdan disariya bakinca etrafi gorebiliyorum. Neyse uyuyim bari. Yarin erken kalkis var.:D