Merhaba ben Derin. Derin Su.
Lise son ogrencisiyim 1.75 boy ve 50 kiloyum. Çekici biriyim koyu kahverengi gözlerime bayılıyorum. Nerden geliyordu bu mükemmellik? Her neyse bu yıl yeni başlayacağım "Doğa Koleji" için kayıt işlemleri yaptırmaya gelmiştim. Ortalıkta kimse gozukmuyordu. Zaten bende okula gelmeye hevesli degilim. Her neyse o gun kayit icin gereken seyleri yapmistim simdi de okul kiyafetlerini almaya gidiyordum. Krem rengi sort etek uzerine beyaz lacos ve uzerinde turuncuyla kapli olan armasi vardi.
Kiyafetleri alip her zaman ki yoldan eve gidiyordum anneme posetleri verip hemen odama ciktim "oh be yatagim gibisi yokmus" derken uyuya kalmisim. Sabah alarmin sesi kulagimi delerken tepemde dikilen kardesim (yigit oluyor)"Bes dakika icinde kalkmassan uzerine buz gibi suyu doker saclarindan surukleyip uyandiririm" bu tehdide karsi hala yatamazdim oyle degil mi? "Allah allah sen ki.." diyecekken sozumu kesip odaya giren annem "Derin kizim kalk hadi ilk gunden yeni okuluna gec kalma " of of ne igrenc sey okul hemen kalkip formalari giyindim hicte kotu durmamisti sort etegimi bilerek kisaltmistim goguslerim de cok guzel durduguna gore saclara gecebiliriz omuzlarima dokulen siyah saclarimi yana atip hafif makyaj yaparsam tam olucakti.
Asagiya indigimde agzima bir dilim salatalik ve birazda peynir atip aile fertlerimi teker teker opup evdem ciktim okula gelmek uzereydim gozler uzerimdeydi sanki kocasini oldurmus biriymisim gibi bakiyorlardi yanimdan gecip ve ter ter bakan bir kiza 'hayirdir sen' dermiscesine tısladım. Sonunda girebilmistim su okulun kapisindan. Girer girmez dikkatimi sagdaki bankta oturan dortlu cekmisti uc erkek bir kız vardı. Ucu dr cok yakisikliydi ama aralarinda hosuma giden se esmer olandi kas yigini resmen 'seni istiyorum' dermiscesine bir bakis attim ufak bir gulumseme bile yoktu aman banane ya belki yaninda ki sevgilisiydi nerden bilebilirdim ki?
Gozlerimi yerdeki duran taslara cevirip yoluma devam ettim herkesin bana baktigini fark edebiliyordum hatta fisildasmalarini bile duyuyordum "okula yeni gelen kiz mi bu" "adi ne acaba" duymamazliktan gelip mudurun odasina ilerledim maksat yeni sinifimin nerede oldugunu ogrenmek.
" 12-H koridorun sonunda" "Peki efendim tesekkur ederim" odadan cikip sinifa dogru yurumeye basladim. İlgi ceken biriyim evet ama bu kadar cok insanin bana bakmasi biraz garibime gitmisti hic mi kiz gormediniz amk. Sinifa girdigimde arkamdan "hadisene kizim seni mi bekliycez gec su kapidan" bu da kimdi ne hakla bagiriyordu gerci her turlu ezebilirdi beni ama hayir derin kim ne yaparsa yapsin ezilmek yok! Gozum birden arkada oturan dortluye takildi evet evet bunlar sabah gordugum o dortluydu. Aklimda uc erkek bir kiz olarak kalmislardi.
Onlarin sag tarafindaki siraya oturdum ve bakmamak icin kendimi zor tutuyordum. Birden bir ses evet evet o cocuktu kasli esmer olan. "Bu guzellik bize ismini soylemiycek mi" butun sinif susmustu sanki tek komutuyla her seyi yaptirabilirmis gibi saskindim. Bogazimdaki son yutkunmamla "Derin" oh be sonunda cikabilmisti su isim agzimdan. "Memnun oldum derin ben de Berke" elimi uzatip tanistiktan sonra icimde garip bir his olusmustu daha tanisali bir saat bile olmayan cocuga asik olmuycaktin demi derin hadi ama vazgec dedi ic sesim.
Yanindaki iki erkekten birinin adi Mert birinin adi da Burak mis ve kizin adi da Doga. Ama benim ilgimi sadece Berke cekti. Sessiz bir kizin yanina oturmustum onun da adi Merveymis.