Ahh lanet alarm! yine mi sen deyip kafami yastigima gomdum. Daginik saclarim suratimi kapatirken birden aklima dun gece geldi hemen yerimden firlayip dolabimin yanina gittim. Bugun her zamankinden daha guzel olmam gerek. Okulun sivil olmadiği geldi aklima. Dudaklarimi buzup aynama baktim. Amann her neyse son sinifim zaten kimse bir sey diyemezdi. Hem Berke de sivil geliyordu.
Altıma buz rengi dar bilek kotumu giyip üzerime de gobeği acik, siyah tisortumu giydim. Hadi bakalim derin.
"Derinnn kızım hadi uya...." Annem yine her zamanki gibi ayni saatte bagirmaya baslamisti. Benim erkenden uyandigimi gorse alnimdan operdi herhalde.
Annem odama girdiğinde çok sasirmisti. Neredeyse agzi bir metre acilmisti. "S..sen kimin icin hazirlandin bu kadar." ne! okadar anlasiliyo mu ya. "Annecim yok ne hazirlanmasi ben her zaman ki halimle okula gidiyorum yani. Hem yeni okulumda pasakli mi gozukmemi istiyosun?" oh yirttim galiba. "Hadi bakalim oyle olsun. Kahvalti hazir benim işe gitmem gerek"
Zilin sesi kulagimi delmisti. İki sokak oteden duyuluyordu. Okulun bahcesine girdigimde benden baska sivil gelenin olmadigi dikkatimi cekmişti.Herkesin gozleri uzerimdeydi her zaman ki gibi.Kafami saga cevirdigimde Berke ve arkadaslarinin bana selam verdigini fark ettim.Yanlarina gitmek istiyordum ama onlara baya uzaktaydim bu insanlarin daha fazla hakkimda konusmalarina dayanamiycam. Gulumseyerek sinifa ciktim. Sira arkadasim merve gelmemisti herhalde cantami dun oturdugum yere birakip kafami siraya koydum ve uyumayi tercih ettim. Sinifta benden baska birileri daha vardi. İlk dersimiz kimya galiba. Masanin uzerinde duran tuplerden anlamistim.
5 dakika sonra sinifa ilk once berke arkasinda merve,burak ve mert girmisti. Berke yanimdan gecerken bana goz kirpmisti bende gulumseyerek cevap vermistim yine. "Günaydın" arkamdan bi ses gelmisti. Mert ti bu. Arkami dondugumde Berke sinirli bakislarla Mert'e gozlerini dikmiş bakiyordu. "Gü..günaydın" nolucagini hic bilmiyorum. O sirada kapi acildi iceriye kimya hocamiz girdi.
"Adım Derin hocam." her hoca gibi kimyacimiz da beni fark etmis adimi nerden geldigimi sormustu. Sıkıldım artik bu konulardan. Her neyse. "Evet çocuklar bugun deney yapicaz. Size 5 dakika veriyorum. Herkes ikişerli gruplar olustursun ve ayni masaya otursun.Ders bitimine kadar takim arkadasligi yapicaksiniz birbirinize" arkami donduğumde Berke ve Mert bana bakiyordu. Burakla doğa, Merveyle Mert eş olmuştu Berke yanima gelerek "Galiba son ikili de biziz" dedi ve kollarini sivayarak deney tuplerini doldurmaya basladi.
"Annenler kizdi mi " deney mi yapicaktik sohbet mi edicektik hiç bilmiyorum. Ama herkes onundekilere odaklanmisti sinifta bizden baska fisildaşan yoktu. "Be..ben yani annemler.." kekelemekten baska bir sey yapamiyordum. "Tamam derincim. Ben olsam ben de kizardim. Yani kizimin o saate kadar disarida bir erkekle kalmasina asla dayanamazdim." Gulumseyerek beni anlamiş olmasina sevinmeliydim ki zil çaldı.
Doğa arkadan ellerini berkenin omuzuna yaslayip "bugun napiyoruz yakisikli" bu ne simdi. Neyse zil calmisti zaten ben gidiyorum. "Derin" Arkami dondugumde Mert bana seslenmişti. "Evet" ufak adimlarla kafasini one egip bana dogru gelmeye basladi. O sirada Berke Doğa nin ellerini omuzundan cekmis ters bakislarla bize bakiyordu. "Nereye gidiyosun?" Mert benden biraz uzundu. Sari gür saclari ve ela gozleri vardi. Teni bembeyazdi sanki hic gunes yuzu gormemis gibi. Ama biraz daha konusunca Annesinin rus babasinin türk olduğunu soylemişti. "Eve gitmem gerek bugun geç kalmamam lazim" neden sormustu ki? "E tamam o zaman birlikte gidelim hem arkadaslik etmis olurum" Mert berkeye donup "Kanka ben bi yarim saate her zamanki yerde olurum" Berkenin siniri gozlerinden anlasiliyordu. Her zaman ki yer diye deniz kenarindaki cafeden bahsediyordu herhalde. Doğa da berkenin kolundan tutmuş gitmek için zorluyordu. Yazik burak sessiz sakin olanlari izliyordu.
Arkadaslar yb çok yakinda gelicek. Oylariniz ve yorumlarinizi bekliyorum :))