6. Bölüm

798 11 0
                                    

Multimedia -Mert


Mertle neredeyse on beş dakikadir yuruyorduk. Bir suru soru soruyodu. Benim en merak ettigim sey Berkeyle aralarinin bozuk olup olmadigi.

-Derin sen beni dinliyor musun?

Bana soylemisti. Galiba dinlemiyordum. Napiyim çok konusmayi severim evet ama çok konuşmalari basimi agritiyor.

-Dinliyorum tabi ya.
 
Tanrım! Artik yetismek istoyorum eve. Yatagim beni bekler. Neyse ki eve gelmemize çok az kalmisti.

-Mert şey sen istersen git artik ben geldim zaten bunda sonrasini gidebilirim .

Git hadi git off.

-Tamam o zaman yarin gorusuruz.

Bakislari cok farkliydi. Sanki uzun zamandir taniyormuş gibi. Gulumseyerek sitenin bahcesine girdim. Kapiyi calidiğimda annem işten coktan donmuştu.

-Hoşgeldin abla.
Kapiyi başbelasi kardeşim acmisti.

-Hosbuldum başbelasi.
 
-Annee ablam geldi.

Yigitin evin icinde bagirislari beynimin icinde senfoni olustuyordu. Annem her zamanki yerinde yemek yapmakla mesgul babam televizyon odasinda en sevdiğimi programi izliyor ve yigit te sersem arkadaslariyla disarida.

Odama cikip uzerimi degistirdim. Hava cok sicak oldugu icin ev şortumu giyip ustume salas bi tisort giydim. Bilgisayarimda takilirken annemin  asagidan;

-Deriiinnn. Kızım marketten bir şeylere ihitiyacimiz var yiğit evde yok bugun sen gitmek zorundasin.

off off en sevmediğim şey markete gitmek. Ya ben asosyalligimle iyiydim be annecim.

-Tamam anne geliyorum.

Kulakligim ve telefonumu alip disari ciktim. Sitenin bahcesinden cikip yavas yavas markete doğru yurumeye basladim kulaklikta takili olduğu icin arkadan bir araba felan gelse duymayip giderdim diğer dunyaya valla.

Buralari hic bilmiyordum. Yakinda bir yerde market oldugunu soylemislerdi onu da sora sora bulurum artik. Ama cok garip az otedeki sokaklar genis ve insan cogunlugu varken bu sokak hem dar hem de hic ev yok. Karanlik bastiricakti birazdan. Onume bisey felan cikmadan hemen bulsam şu marketi cok iyi olucak.

Arkadan gelen bi ses yuzunden onume ve arkama sık sık bakiniyordum. Hava kararmisti. Lanet olsun. Tam da zamaniydi. Arkama baktiğimda bi karalti gormustum. Ciglik atmamla yerimde durup olmeyi beklemem bir olmustu.

Omuzlarima bir el dokundu . Evet evet bu bir eldi Tanrim sen yardim et. Simdi annemler de cok merak etmistir. Napicam ben.

Yuzunde maske olan simsiyah giyinmis bi gencti bu arkami dondugumde on saniye sessizlik olmustu. Tekrar bir ciglik atip kosmaya basladim.  Ayak seslerini duyabiliyordum. Peşimden geliyordu. Birden sert bi seye carptim. Durup baktiğimda Berkeydi bu Tanrim sesimi duydu Oh şukurler olsun. 

-Ne oluyor derin?

Arkama baktigimda peşimde kimsenin olmadigini gormustum. Napicam simdi. Amlatsam da inanmaz ki. Her neyse ben yinede sansimi denemek istiyordum.

-Be..berke arkamdaydi ya..yani siyah ço..cok hizli

Lanet olsun o kadar cok korkmustum ki gozyaslarim hizlica dudaklarimdan siyrilarak akiyordu. Berke her seyi gormustu.
-Tamam geçti. O Lanet herif her kimse karsima ciktiği anda bitircem işini!

Kalbim cikicakmiş gibi atiyordu. Her yerim titriyordu. Berke bunu fark edip

-Ne isin var burda derin?

-Biliyosun arka sokaktaki oturuyorum. Markete gitmek için cikmistim. Yeni oldugum icin market ariyordum. Birden o cikti iste karsima .

Aglamaktan zar zor konusabiliyordum. Dayanamayip

-İyi ki burdaymişsin Berke sen olmasan simdiye coktan olmuş olabilirdim cok tesekkur ederim.

Bunlari derken bir yandan agliyordum
Bir yandan Berke ye sımsıkı sarilmiş titriyordum. Berke de fark etmisti ne kadar korktugumu.

-Ben seni yalniz birakamam gel hadi birlikte markete gidip ihtiyacini aliriz sonra eve birakirim seni.

-Tesekkur ederim.

-Hadi gidelim.

ARKADASLAR YB BU HAFTA İCİNDE GELİCEK OYLARİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM :) TESEKKUR EDERİM.

Serseri+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin