Neredeyse 11 yasindan beri denize girmemiştim. Beyaz tenimin yanmasina kiyamiyordum. Birden soluklanarak.
"Berke, atlamayalim. Bak gerçekten hazir degilim yani onceden haberim felan olsaydi yapabilirdim ama anla işt..." Sozumu bitirmeden lafimi keserek "Tamam derin.Ne kadar korktuğunun farkindayim o yuzden bugun senin için yapmiycam bunu"Boyle demesi cok etkilemişti. Uzun zamandir hicbir erkek benim icin bir sey yapmamişti. Gulumseyerek gozlerinin içine baktim. "Gercekten saol. Arkadaslarin ne olucak peki"
iyi ki atlamislar tek basimiza kalmamiz iyi oldu" :D
"Sen bosver onlari uzun sure atlamizi beklemislerdir atlamayinca anlamislardir onlar hallederler" ne garip insanlar ya.Sanki bugunden sonra hayatim gercekten degisicekmis gibi hissediyorum. Sanirim berke ve arkadaslariyla iyice tanismam lazim. "Ee burada mi dikilicez gitmiyo muyuz?" Nereye gidicektik acaba herhalde okula birakicakti beni. "Okula mi?" Bugun insallah bir aksilik cikmaz. "Sen nereye istersen" Ben nereyi istiyordum ki . Of allahim kafam cok karisik.
"Ya daa gel benimle hadi" Noluyo ya nereye gidiyorduk. Of derin daha sabah tanistigin biriyle nerelere gidiyon kizim sen. "Berke, nereye gidiyoruz acaba sorabilir miyim."
"Yoksa acikmadin mi?" Ovv bu zamana kadar acliğimi hissetmemistim ama sanirim simdi karnimin gurultusunu hissedebiliyorum."Aciktim tabii ama aksam yemegi icin evdekiler bekler sanirim ilk gunden gecikmesem iyi olur" Berke arabayi durdurarak "Bugunluk boyle olsa mesaj atmayi deneyebilirsin mesela" Aslinda hakliydi evdekilere mesaj atabilirdim. Ama bu sefer de suphelenmelerinden korkuyordum. İlk gunden de ne arkadasmis be. "Tamam olur" Yigite mesaj atip bugunluk beni idare etmesini istedim
e tabi karsiliksiz olmazdi herhalde.Berke hakkinda merak ettigim bir suru soru var mesela. Ama ilk gunden de sıkmak istemiyorum. Kafami cevirip bes saniye felan bakmisimdir. Oda fark etmisti herhalde. Birden "Hadi sor" diye mirildandi. İlk dusuncem bu nerden biliyo benim soru sormak istedigimi oldu. Harbiden nerden biliyordu. Yoksa icimi mi okuyo. Bir saniye için ozel gucleri olan biri oldugunu dusunmus olabilirim evet. Ama gecti. "Bana kendini anlat mesela" Oh be sonunda oğrenicektim.
"Aslinda pek anlaticak bir sey yok. Berke ben Berke Ulusoy. Gordugun gibi gorunuyorum. Ailem şehir disinda yasiyo annem ve babam ayri bana ikisinden biriyle yasamam icin secenek verildi. Ve ben ikisini de tercih etmeyip kendi basima yasamayi istedim. Pek guzel bir aile geçmisim yok.Disaridan umursamaz kalpsiz biri olarak gozuksem de. Aslinda benim de bir kalbim var." Sanirim bunlar yeterli olmustu. "Gercekten cok uzuldum yani ailen konusuna. Peki hic aramiyolar mi seni"? "Uzun zamandir hic." Kapat konuyu derin kapat.! "Be..ben çok ozur dilerim yani acmamaliydim konuyu seni de uzdum"
"Hayir canim ne onemi var"Ufak sureligine canim demesi bile içimi kipir kipir etmisti. " Ee sen anlat bakalim kendini" Ben de derin. Ailemle ayni evde yasiyorum. Yeni tasindik. Buralari pek bilmiyorum. Yani bugunluk rehberim sensin :D bir kardeşim var erkek adi yiğit. Pek anlasamayiz ama o da herseyimdir"