Olivia usiadła na ławce i położyła obok niej frappucino. Lody się już skończyły. Włączyłem tiktoka i wcisnąłem przycisk do wybrania muzyki.
- Słuchasz może... - przeglądałem listę utworów. - Odetari? Co powiesz na Keep up?
Dziewczyna wstała przygotowana tańczyć. Pokiwała głową a ja położyłem telefon na ławce.
- Give me everything - zaczął śpiewać telefon.
Razem wykonywaliśmy podczas filmu wymachy rękoma na ukos w górę, na ukos w dół oraz ponownie, tylko, że drugą stroną.
- Keep up, I'm too fa-ast, I'm too fa-ast - zaczęła śpiewać nagle Olivia. Wszyscy co byli obecni w parku zaczęli się na nas patrzeć. - Push my foot up on that pedal, then I'm gone.
Kiedy skończyło się nagrywać, zaczęliśmy oglądać film. Sprawdzić czy dobrze wyszło.
- Perfekcyjnie - skomentowała dziewczyna.
- Uśmiech! - Wyciągnąłem telefon z aparatem 0,5x i zrobiłem nam fotkę na rolkę - ciach!
Wstawiłem zdjęcie do sieci i wstawiłem hasztag #bff.
Olivia skończyła pić swój napój z kawiarni a ja zobaczyłem na profil Ethana - mojego najlepszego przyjaciela, który chodził ze mną do podstawówki i liceum. Na najnowszym zdjęciu na koncie mojego przyjaciela, widniała nasza sala matematyczna. Wszedłem na tą fotkę i wyświetlił się napis "4 minuty temu" a na fotografii widniał napis "nasz nauczyciel zrobił kolejną kartkówkę niezapowiedzianą". Najszybciej jak się dało pokazałem to Olivii i wskazałem palcem na czas wstawienia.
- C-co? - Zdziwiła się - przecież podobno są lekcje odwołane!
W tym samym czasie zobaczyłem Patricka na rolce Ethana. Chłopaka, którego lubiłem w pierwszej klasie, ale gdy w kolejnym semestrze dołączył Luis - największy bad boy amerykańskich liceów zaczął się z nim przyjaźnić. Do tej pory nie został jeszcze wylany z naszej szkoły.
Na fotografii Patrick pokazywał telefon Profesorowi. Za biurkiem nauczyciela w sali matematycznej jest oszklona gablota z rzeczami do mierzenia. Na przykład z ekierką, linijką lub kątomierza w rozmiarach tablicy by robić na niej zadania. Na szybie odbił się ekran telefonu Patricka. Jedyne co zauważyłem to estetyczny napis Instagram a pod nim okrągłe zdjęcie podobne do mojego profilowego. Czyżby ten cham mnie zgłosił? Ale konfident! Sam rozwiesił te plakaty!
- Popatrz na to - nie wyraziłem się jasno bo Olivia nie zauważyła żadnej zmiany.
- No przecież widzę!
- Popatrz na tło - poprawiłem się. - Najwyraźniej Patrick zobaczył już nasze zdjęcie z parku i pokazał to profesorowi, byśmy dostali uwagę, po tym jak wywiesił plakaty.
Nad głową dziewczyny pojawiła się świecąca żarówka.
- Myślę, że to on rozwiesił te plakaty.
- Zrobiłeś ich zdjęcie? - Spytała. - Możemy pokazać i udowodnić to Profesorowi.
Zacząłem przewijać galerię i natknąłem się na białą kartkę z błędną informacją.
- Tak.
Olivia wstała i wyrzuciła swój kubek bez napoju w środku.
- Do szkoły! - Prawie nawrzeszczała na mnie. Była wściekła - rusz się!
Pociągnęła mnie za rękę i pobiegliśmy w kierunku liceum.
Kiedy weszliśmy do szkoły przywitała nas cisza i głuchota. Zaczęła się lekcja. Dziewczyna wyciągnęła nasz plan lekcji z torby i przeczytała dane lekcji.
- Matematyka, druga pod rząd, Profesor Jones - wskazała palcem na małe liczby. - Sala numer sto trzy.
Na pierwszym piętrze weszliśmy z hukiem do klasy. Przy tablicy stał Profesor z Madison, która próbowała rozwiązać zadanie.
- Dzień dobry - powiedziałem.
- Ooo! Czyżby Charlie Wilson i Olivia Murphy? - Nie wyglądał na pytającego - gdzie wy byliście?! Madison, usiądź, zaraz wrócisz do zadania.
Wyciągnąłem telefon z kieszeni i włączyłem zdjęcie z informacją od Patricka.
- Jeżeli pan myśli, że byliśmy na wagarach, to rozumiem bo chłopak, który mnie - poprawiłem się. - w sensie nas, zgłosił, nie powiedział, że to on rozwiesił białe kartki z błędną informacją "Lekcje odwołane. Idźcie do domu" - przeczytałem to co znajdowało się na ekranie. - Proszę bardzo, jak pan nie wierzy to niech Profesor spojrzy na monitoring, bo od czegoś jest. Prawda?
- Prawda. - Wyszedł z klasy i przyprowadził nauczycielkę z sali na przeciwko. Pani od biologii miała się nami na chwilę zająć by on sprawdził monitoring - zaraz wracam!
CZYTASZ
We fell in love in fall
Romance[w trakcie] Nowa dziewczyna z Irlandii przyjechała do Nowego Jorku do liceum. Pierwszego dnia szkoły chłopak zaczepia ją na przerwie i zaprasza do galerii. Czy jesień skończy się porażką? Czy przetrwa ta miłość przez resztę pór roku? -- Patroni: Wha...