7 ◀Tatil mi Kabus mu▶

28 3 0
                                    

Selam milleet :D bir yıldan fazla sürenin ardından devam etmeye karar verdim. Ne zaman yazamıyorum, olmuyo desem okuyucularımdan mesaj aldım sanki içlerine doğmuş gibi :) O yüzden elimden geldiği kadar yazıcam. Okuyan ve voteleyen herkese çoook teşekkür ediyorum ayrıca bu bölüm @sinemkplnnnn'a gelsin. Tekrar başlamam da büyük etkisi oldu :) son olarak ilk bölümlerin biraz sıkıcı olduğunu farkettim. Yazmadığım süre zarfında bölümleri kaç kere okudum ben bile hatırlamıyorum. Merak etmeyin heyecanlı ve duygu yüklü bölümlere yavaş yavaş geçicem :) multide Sahra'nın kıyafeti var.

Iyi okumalar :D

Duyduğum seslerle uyandım. Tek gözümü açarak odayı taramam ve yataktan fırlamam bir oldu. Neredeyim ben diyordum ki teyzemin sesini duydum ve Antalya'da olmanın verdiği sevinçle ayaklandım. Teyzemle Cemre konuşuyordu galiba ama herhangi bi konuşma için sesleri fazla yüksekti. Koşarak mutfağa girdim.

"Hayır dedim sana Cemre izin vermiyorum."

"Bişey olmayacak diyorum sana zaten Samet bizimle gelecek."

"Ya başına bişey gelirse kuzucuğumun. Teyzene ne derim sonra."

"Abartıyorsun anne."

Konuşmadan hiç bişey anlamadım valla. Başıma niye bişey gelsin ki? Çocuk muyum ben yahu ? Ah teyze anneme bu kadar benzemek zorunda mıydın sanki !

Mutfağa girerek lafa atladım
"Günaydın gençler ve genç kalmak isteyenler! Yoksa Tünaydın mı demeliydim! Neyse problem ne ezecik? " gülmemeye çalışıyordum ama tutamadım kendimi. Bizim memlekette Teyzeye eze denilirdi. Fakat teyzem bu lafa acayip sinir oluyor ve bense söylemekten zevk alıyorum! Yaşasın kötülük!

Teyzem anında bana döndü ve ben daha çok gülmeye başladım ta ki elindeki bıçağı görene kadar. Bıçağı bana doğru sallayinca teslim oluyorum işareti yaptım. Cemre bize durumunuz vahim bakışı atarak alttan alttan gülüyordu.

"Ama valla şakaydı affet beni teyzelerin en premsesi. "

"Bir.daha.duyarsam.." dedi her bir kelimeyi vurgulayarak.

"Yok Yoook valla duymazsin. " diyerek ağzıma fermuar çeker gibi yaptım.

Teyzem biraz sinirlenmiş gibiydi ama bu ilk geldiğimde ki gergin ortamdan daha iyiydi.

"Evveet şimdi gelelim asıl meseleye. Siz ne konuşuyorsunuz bakayım?"

Teyzem "Hiç önemli değil." Cemre "Annem seni bara götürmeme karşı çıkıyor." dedi aynı anda. Tek kaşımı kaldırarak ikisine de baktım Cemre salona geçerken.

"Ya teyzoş ne olacak sanki çocuk muyuz? Ben buraya evde kös kös oturmaya mı geldim?" Diyerek sitem ettim. Yüzünde tek mimik bile oynamadı. Kadına bak be ne inat çıktı!
"Ben açım teyze" dedim moralim bozulmuştu ve açlığım yeni geliyordu aklıma.
"Hazırlarım şimdi bişeyler Cemre de yemedi beraber yersiniz. " dedi.

×××

Uzuuun uğraşlar sonucu teyzemi ikna edebilmiştik. Bu arada Samet falan hikâyeydi. Gidebilmek için Cemre uydurmuş onu. Samet Cemre'nin abisi gibiymiş ve teyzem çok guveniyormuş ona. Cemre'nin anlattığıydı tabi bunlar. Neyse şuan bara gitmek için hazırlanıyorduk. Parlament mavisi straplez bir elslbise giyerek Cemre'nin odasına daldım. Meşhur koyu makyajını yapıyordu. Odaya girdiğimi farkederek bana döndü ve gözlerini pörtletti ama anlamamıstım.

"Kızım bu halin ne ya baloya mi gidiyorsun! "

Beni sürüklemeye başladı ve dolabimin önüne geldik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ayın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin