3 ◀Yeni Plan▶

204 26 9
                                    

Merhaba arkadaşlar :) Hiç yorum atmıyorsunuz. Beğenmediğinizi düşünüyorum artık. Eğer beğenmiyorsanız lütfen belirtin. Bende boşuna emek vermeyeyim.

Multimedya da Sahra var.

Iyi okumalar :)

Eren

Ben bu kızı gebertirim ya ! Düştüğüm şu hale bak! Onun yüzünden okula rezil oldum! Nerden aklına geldiyse bana etek giydirmek! Neden onun dediğini yaptığımı merek ediyorsunuz değil mi? Çünkü okulda popüler ve havalı olsam da ben her zaman sözünde duran bi insanım. Her konuda. İşte bunu bildiği için zaafımla oynadı. Şeytan işte ne olacak!

'Ama sen o şeytana âşıksın.' dedi iç sesim.

İç ses mi? Sen nerden çıktın. Erkek adamın iç sesimi olurmuş!

Evet doğru duydunuz malesef ben o kızı seviyorum. Inanin elimde olsa istemezdim ama elimde değil.

Sanki onda beni çeken birseyler var. O yemyeşil gözleri öyle derin bakıyo ki

bazen derinliklerinde boğuluyorum.

Bu hisler bana çok yabancı, korkuyorum. Okulda belli bi otoritem var ve bunu sevdiğim kız için bile olsa tehlikeye atamam.

İşte bu yüzden karşı saldırıya hazır ol minik şeytan! Sana bunu ödeteceğimi söylemiştim!

Sahra

"Bana hemen ne olduğunu soyleyin! Eğer başka birinden öğrenirsem kötü olur!"dedim boğazım yırtılırcasına.

Bi kerede ikiletmeden söyleyin be abi Illa g*tümüzümü yırtacaz!!

"Tamam ya sakin olacağına söz ver söyliyim? "dedi Buğra.

Sakin öyle mi? Sakinn Siz beni daha duymadan deli ettiniz be!

"Tamam sakinim söyleyin çabuk!" derken bile böğürdüm resmen. Ölcem yalandan valla!

Janset "Eren internette birşey payl...." derken lafını böldüm.

"Ne!! Ne paylaşmış!?" dedim heyecanla.

Eğer senin yüzünden başıma iş açılırsa Eren. Bu sefer seni elimden kimse alamaz!

Sürtük beyinli işte ne olacak! Yenilgiyi hazmedemedi!

" Canım bi sakîn olursan devam edeceğim." dedi Sue tekrardan.

"Sakin olayım haa! Kim bilir o...o.....işte o.......mm gerizekalı başımıza ne işler açtı! ?"

Of sinirden konuşamuyorum. Adını duyunca bile bi bokluk olduğunu hissediyorum.

Ne olduğunu öğrenince gidip boğazına yapışıcam! Ki buna da az kaldı zaten!

Bu sefer Buğra lafa girdi

"'Sen beni anca hileyle yenersin küçük düzenbaz! Bunu kanıtlayacağım! İşte o zaman herkes senin nasıl kazandığını anlayacak!' yazmış ve okul buna gayet inanmış durumda ama sınıfta herkes senin tarafındaydı nasıl inanmışlar anlamadım." derken ben yerimden fırlamış Eren'in azraili olmaya gidiyordum bile!!

Bu sefer seni elimden kimsenin alamayacağını söylemiştim! Son duanı et!! Ben ne diyorum ya ! korku filmlerine bağladım yine!!

Eren bahçede kendi grubuyla oturuyordu. Gelen geçen onun eteğine baktığı için ortaklığa laf saydırıyordu. Bıkkın bir yüz ifadesi ile birlikte ayağa kalktı ve okula doğru gelmeye başladı.

Gözlerimi hafif kıstım, sinsi sinsi ona bakmaya başladım. Gel...Eren gel... eceline gel!! Ahahah! Of tamam sustum!

Ben bunları nerden mi görüyorum? On beş dakikadır okulun kapısından onu izliyorum.

Avını bekleyen kurt gibiyim!

Tam karşısına çıkacaktım ki arkadan biri kolumu tuttu. Noluyoo be!!

"Of Arda ödüm koptu! Napıyosun! Tam konuşacaktım!" diye ciyakladim resmen.

"Dur bi sakin ol ya. Hem onun yanına gidince ne diyeceksin? " dedi.

Şimdi düşündüm de hakkaten ne diycem ki ben ona ? Cabuk o yazdığını kaldır yoksa...ıııı...yoksa ne ? Off daha ne söyleyeceğimi bilmiyorum!

"Ben biliyorum. " dediğinde yine sesli düşündüğümü anladım. Kahretsin ben neden bunu kontrol edemiyor...bi dakka bi dakka ne dedi o?!

Arda'nın ne dediğini anladığımda kafasında bir ampul yanmışcasına bana sırıttı.

"Bi plan kokusu alıyorum sanki?" dedim 32 diş gülerek.

"Doğru tahmin o kokuyu takip et." dedi beni onaylayarak. Ardından koşup kantine gittik.

Ayın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin