Herkese merhaba :)) Uzun bi bölüm oldu bu sefer. Yazım yanlışları için özür dilerim.
Iyi Okumalar :D
Geçen Hafta
"Vay vay vay minik kizimiz büyümüşte araba yarislarina mi katılmaya başlamış."
"Off git başımdan Eren seninle uğraşamam sabah sabah."
"Ne o popülerlik çabaları mı bunlar minik serçe?"
Bu çocuk gerçekten sınırlarımı zorluyor ! Sinirle ayağa kalkarak
"Beni kendinle karıştırma Eren! Senin o saçma sapan popülerlik seviyeni arttırmak için hangi sebeklikleri yaptığını söylememe gerek yok herhalde!" dedim ve siniftan yükselen 'ooooo bu iyiydi' 'ovv çok sert' gibi sözler eşliğinde sırama oturdum.
İster istemez yüzüme bir gülümseme yayıldı. nefret ediyorum bu yüzden onu alt etmek benim en büyük zaferim !
Aaa durun size Eren'den bahsetmedim. O dünyaya sırf insanlara gıcıklık (benim deyişimle piçlik) yapmak için gelmiş bir gerzek. Kendini dünyanın merkezinde saniyor galiba. Ailesi tarafından şimartılmış, doyumsuz, okulun en popüler çocuğu ve maalesef bizim sınıfta!
Ailesi bayağı varlıklı ve okulun gizli ortaklarından olduğuna dair dedikodular var. Gerçi isterse İzmir'e sahip olsun benim gözümde beş para etmez bi zengin bir Piç!
Ben Eren'in ne kadar mal bi insan olduğunu düşünürken Arda (bizim tayfadan)
" Yoksa Eren Sahra'yi mi kıskanıyor." diyerek düşüncelerimin içine etti. Ah Stefan bu huyuna nefretlerimi sunuyorum. Neden hep düşüncelerimi bölüyorsun olum ya!
Eren üste çıkmaya çalışarak
" Ahahaha ben mi kıskanıcam hemde onu?!" dedi beni göstererek ve sözlerine devam etti
"Dün ki ezik gelmiş bize artistlik yapiyo ve ben onu kıskanıcam öyle mi ahh Arda bu sen inandın mı söylerken? İddiaya giderim bu kız beni hayatta yenemez."
İste simdi damarıma bastın Eren sen bitt....diye içimden geçirirken yine Arda böldü! Hay ben senin...
Olum bi sus da ben konusayim ya bu da ayrı mal benim adıma konusuyor." Sen mi Sahra'yı yeneceksin hahaha iste buna gerçekten gülünür. Sen değil yenmek onun yanından bile geçemezsin lan. Sen anca ortaya laf atarsin icraata gelince kaçarsın değil mi sınıf? Haksız mıyım?" dedikten sonra sınıftan bi uğultu çıktı. Sanırsam bu evet oluyordu.
"Bırakalım buna Sahra karar versin." diyerek bana döndü.
"Hafta sonu benimle yarışmaya ne dersin?"diye sordu kibar bi ifadeyle
Hah akli sıra beni ikna etmeye çalışıyo, sanki biz bilmiyoruz senin ne kadar kibar olduğunu! Papucumun kibarı !!
Bunu sen istedin Eren Bey. Yenilgiyi tatmaya hazır ol!
Kararlı ve sakîn görünmeye çalışarak
"Anlaştık. Hafta sonu Şehrin çıkışındaki yarış pistinde saat 23.00'da? dedim ve tek kaşımı kaldırdım.
"Tamam. İyi olan kazansın." dedi bana *zafer benim* bakışı atarak.
"Saol ama şansa ihtiyacım yok." diyip Eren'i ve uğultulu sınıfı arkada bırakarak bizim tayfayla beraber dışarı çıktık.
Bu arada bizim tayfa demişken ;