Hoş geldiniz...Bölüm sizlerle.
Lütfen oylama dan geçmeyin.
_______________&&______________
Rüzgarın tenime nüfuz etmesini seviyordum,açık camdan gelen serin hava ile gözlerimi yumuş anın tadını çıkartıyordum.
Bir saat önce ayak üstü mertle yemek yemiş ve şimdi de benim ısrarlarım sonucu alış veriş merkezine gidiyorduk üzerindeki kıyafetim gece uygun değildi bunu bildiğim için ve annemin diline düşmemek için daha uygun giyinmeliydim.
" İlaki değiştirecek misin üstünü"
" Evet mert amma konuştun sende"
" Ne gerek var kızım iyi işte üstündekiler"
" Off en iyisi beni evime bırak sen yoksa susmayacaksın"
" Tamam tamam....hadi çabuk olalım"
Arabadan inip direk avemeye girmiştik her zaman girdiğim magzaya girip en güzel elbiseyi seçmeye başladım.
" Çabuk ol rüya bahar bizi bekliyor "
" Tamam tamam seçtim"
Krem rengi elbiseyi alıp kabine girdim mert ödemeyi yapardı hemen üzerime geçirip ayna karşısına döndüm boynumda ki askıyı düzeltip sagına soluna baktım gayet güzel olmuştu." Hadi rüya"
" Geldim "
Kabinden çıkıp mertin yanına varmıştım.
" Nasıl"
" Güzel güzel hadi gidelim"
" Mert!"
Göz devirmiştim son bir eksiğim vardı ve onu tamamlamalıydım.mert arkasını dönüp gidecekken durdurdum.
" Mert "
" Efendim rüya "
" Şey küçük bir şey istiyeceğim "
" Ne noldu "
" Ayakkabım olmaz mert....lütfen hemen alalım "
Başını havaya kaldırıp derin nefes verdi.
" Şu karşı mağazadan alalım "
Gülümseyip başımı saladığım da hızla ayakkabı işini de haletmiştik geldiğimiz kulübün önü kameralar ile doluyken korumalar önlem alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
RomanceYaş farkı. Küfür. Cinsellik. Argo sahneler vardır. 18 yaş altı okumasın!!! RÜYA VUSLAT & POYRAZ AVCIOĞLU