1

26 2 1
                                    

Milli takım kampına doğru ilerlerken aklıma gelen tek şey Semih olmuştu. Gözleri gözümün önünden bi saniye olsun gitmemek ile birlikte gülüşü aklımı alıyordu...

Antreman sahasına gider gitmez gözlerim onu aradı. Her beni gördüğün de ki sarılışında kokusunu içime çekerdim bir sonra ki sarılışımıza kadar ise kokusuna özlem çekerdim.

Gözlerim tehsisi gezdi, barış'ın yanında ki Semih'i görmem ile derin bi nefes çektim. Amına kodumın barışı bi an olsun ayrılmıyordu dibinden, derbide nasıl yere sevdiğini unutmadım amına kodumun malukatı.

Semih beni fark edip Barış'ın yanından ayrıldı. Her zaman olduğu gibi sarıldı, kokusunu içine çekerken ise bir kaç saniye önceki sinirim yok olmuştu.

"Naber emirhan" Sırıtıp "iyiyim semih senden? " Kafasını hafif sapa yatırdı, eli ensesine gitti "bi forma şansı yakalasam iyi olcam da işte"

Gözlerinin güzelliğine dalmıştım ki barış itinin sesi ile tüm an bozuldı "Semih hadi" Tek kaşımı kaldırıp ona doğru baktım.

"geliyorum Barışş, bi sn" Semih tekrardan bana döndü "Barış'lar lâ antremandan önce takılıcaz sende gelsene" Dedi nazik tavrıyla.

Hafifçe kafa salladım "Olur gülüm" Barış'ın da bana bakışlarının bozulduğunu fark ettim o an. Ulan yoksa! Yaşatmam seni barış efendi işte o zaman.

Semih ile onlara doğru yürüdük "antremanın başlamasına daha bi saat var buralarda çok güzel bi kafe olduğunu duydum" Dedi barış Semih'e bakarak "gidelim o zaman"

Barış'ın kolu Semih'in omzuna gittiği anda Semih'in belini tutup kendime çektim "bence antremana erkenden başlayalım Semih belki Montella'nın gözüne girersin oynatır seni! " Dedim sinirimi saklarken.

Semih olayı kavramaya çalışıyordu belli ki "o-o-olur" Barış'ın tepesi atmıl gibi dursa da umursamadım "beraber antremana yaparız o zaman" Barış'ın tavrı iyice sinirimi bozsada umursamayıp Semih'e odaklandım.

"Şey ben bi soyunma odadına gidip gelicem" Dedi Semih "bekliyorun Semih" Diyip gülümsedim. Semih'in adımları soyunma odasına doğru giderken, Barış'ın bakışlarınk fark ettim.

Semih iyice uzaklaştıktan sonra hiç düşünmeden Barış'ın iki yakasından tutup duvara yapıştırdım "Senin ananı sikerim Barış Alper Yılmaz!" Dedim sert şekilde

"Tahminlerim Doğruymuş belliki" Diyip benden kurtulmaya çalıştı "tahminini- Olum bana bak! GEBETİRİM SENİ! Her gün başka biriyle adın çıkıyo amk ben sana yem eder miyim Semih'i!? " Barış'ın aptal sırıtışı ile kafam iyice attı.

"Asıl ben sana yar eder miyim ulan Semih'i? "

benimsin: Semih kılıçsoy/ Emirhan topçuWhere stories live. Discover now