4

12 2 1
                                    

Talha'dan yeri öğrenip oraya doğru ilerledim. Amına kodumun Barış'ı bide mekan kapatmış. YARRABBİM SABIR!

İçeri girecekken adamın biri beni durdur du "Efendim ka-" "arkadaşlarıyom tamam kapa çeneni" Diyip içeri daldım. Restorantın teras kısmındalardı belli ki.

Oraya doğru ilerledim. Biraz daha yaklaştığımda  diz çökmüş Semih'in ellerini tutan Barış'ı fark ettim. Beni fark etmemişlerdi "Benimle evlenir misin Semih'im? " Diye ona baktı.

Semih tam bişey diyecekken beni fark etti. Gözlerimiz keşişmişti, evet diyecek dıye o kadar korkmuştum ki... Tek kelime edemeden onlara baktım.

"Güzelim? " Semih'in bakışları Barış'a dönmüştü. Edeceği tek kelime ile ya orda bitecek durumdaydım "Barış... Ben.. " Yutkunup onlara doğru yaklaştım.

"Semih yapma... Kabul etme nolur" Dedim titreyen sesimle. Barış beni fark edip ayağa kalktı "Semih ben bu dünya'da bi tek seni sevdim... Hayata inancım seninle başladı, yapma bunu bana"

Barış Semih'in karamsar tavrından yararlana bileğini düşünüyordu sanırım. İzin verir miydim lan ben buna? "Semih dinleme şunu, sarhoş halinden yararlandır adam aleni? "

Semih derin bi nefes alıp bana baktı "O sabah uyandığımda aramızds bilet olmamasına rağmen kendimi sana karşı ne kadar mahçup hissetim biliyor musun? " Tek kaşı ardından havaya kalktı "O kadar seviyordum ben seni... Senden nefret etmeye çalışırken bile kendimi suçlu hissetim ben"

Hiç düşünmeden yanına gidip ona yaklaştım "Semih'im.. Ben korktum... Aptal gibi kaçtım gittim, anlatmak için an kolluyordum ki bu it barış tepemi attırdı"

"Korktun mu? " Gözleri dolmuştu "YA BEN KORKMUYOR MUYUM? en çok seni kaybetmekten korktum ben. Sen ne yaptın? Korkup gitmişmiş git gene, kork git"

Ellerini tutup boyu hizzasında eğildim "Sık kurşunu anca mezara girince giderim ben senden. Bi hata yaptım biliyorum ama düzeltirim"

"Daha yaşadığımız ilişkiden korkuyorsun Emirhan... Ben " Bişey sakladığı belliydi. Tek kelime edemiyordu ama "Korkmam geçti o..."

"Emirhan ben hamileyim... Senin babalık yapıp yapamıycağını nerden bilicem? Korkup kaçamıycağının garantisi var mı bunun? "

benimsin: Semih kılıçsoy/ Emirhan topçuWhere stories live. Discover now