- Ти готова до першого випробування? - поцікавилась я у Арабелли. Пройшло вже кілька днів з шабашу і весь цей час вона була сама не своя.
- Напевно готова, але все одно хвилююсь, - відповіла та поправляючи волосся.
- Я впевнена що в тебе все вийде. Насправді перше завдання не надто важке, тим паче для такої вправної відьми як ти, - я підморгнула господарці.
- Дякую, моя маленька Брукс, - Арабелла почухала мою шию. Я задоволено замурчала. Сама не знаю чому, але мені це настільки подобається, що не можу себе контролювати.
Відьми відійшла на декілька кроків та взяла до рук мітлу. Замислено покрутила її в руках, - Гаразд, час рушати.
- Згодна, - погодилась я промуркотівши.
Через декілька хвилин ми стояли на вулиці готові до польоту. Цього разу, на відміну від попереднього, день був сонячним, тож такої ненависної для мене вологи небуло. Не гаючи час ми всілись на мітлу та відправились назустріч пригодам.
Шкода що Джек та Реджі не можуть полетіти з нами. Я бачила як чаклун хвилюється за Арабеллу. Всі ці дні вони приходили до нас і ми багато спілкувались. Цікава штука життя... Якщо подумати, то якби мене не схопила Джил, то Джек і Арабелла так і не познайомилися б.
Знову я думаю про цю навіжену. Можливо так подіяла розмова з Осборном чи її участь в змаганнях.
- Белло, маю тобі дещо сказати, - я вирішила розповісти про розмову з Осборном та Гейбом.
- Брукс, давай не зараз? Хочу сконцентруватись на випробовуванні. Навіть якщо це щось важливе, нехай трохи почекає. Згода?
- Так, давай пізніше, - мені не лишалось нічого іншого як погодитись. - Доречі, а ти взяла свій чарівний артефакт?
- Якщо ти про зачарований компас, то так. Без нього я ж не зможу виконати завдання. А чому питаєш?
- Напевно твоє хвилювання передалося й мені, - промовила я розтягуючи слова.
Щоб відволіктися від думок про змагання ми деякий час розмовляли про всілякі дурниці. Однак політ був не довгим, тож зовсім скоро прибули на гору Бен-Невіс. Варто відмітити, що вона є найвищою серед гір Шотландії та Британії.
Бен-Невіс повністю відрізняється від Чортової гори на Дияволосі. Вона виглядає не такою похмурою та темною як наша відьмина гора. Хоча... Вночі всі кішки чорні, як-то кажуть. Я звісно не дотримуюсь такої думки. Чесно кажучи, такої кішечки як я більше ніде не знайдеш і справа зовсім не в кольорі хутра...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хелловінська історія
PrzygodoweКожного року напередодні Хелловіну проводяться змагання між ковенами відьом. Обираються тринадцять учасниць, що виборюють своє право на перемогу. Цього разу пощастило Арабеллі. Вона мріяла прийняти участь в змаганнях протягом трьохсот років і уда...