Частина 5

3 0 0
                                    

  Ми всі очікували пояснень від верховних. Особисто для мене було несподіванкою те що сталося на другому змаганні. Морена - старша жриця, чітко окреслила умови випробування. Серед них точно не було нападу химери.

   Джил першою не витримала мовчання жриць,           - Морено, поясніть, всім нам чому сьогодні померла наша сестра? - голос жінки випромінював ледь стримуване невдоволення.

   Старша жриця гордо підняла голову та твердо промовила, - Джил, ми обов'язково все перевіримо і повернемось з відповіддю. - Ми всі, - вона показала на кожну верховну, - відчуваємо ту біль, що принесла ця ніч. Однак змінити щось, можливості вже немає. Зі свого боку, я обіцяю детально все перевірити. Якщо в ході перевірки буде виявлено чиюсь причетність, то покарання не обмине винуватця. Я відповіла на твоє питання?

   - Не можу з цим погодитись, - промовила та, - Невже ви дійсно припускаєте ймовірність того, що химера самостійно могла зняти з себе чари? Це ж неможливо! За цим точно хтось стоїть! Я ще минулого разу вам це намагалась пояснити, але ви ж не захотіли мене слухати! - відьма розійшлася не на жарт.

   - Заспокойся, Джил, інакше будеш покарана, - холодно відповіла старша жриця. - Не шукай зради там, де її немає...

   З натовпу почувся несміливий голос котроїсь відьми, - Морено, поясніть, будь ласка, про що вона каже. Хіба смерть Елайзи не була випадковістю?

   - Лауро, не розчаровуй мене, - очі верховної незадоволено зблиснули, - Джил не має жодного доказу, що Елайзу вбили. Цього взагалі ніхто не бачив.

   Спостерігаючи за реакцією Морени я можу зробити лише один висновок. Від нас щось приховують.

   Я поглянула на Джил та Осборна і мені стало шкода їх. Ніколи б не подумала, що зможу відчувати до них щось подібне.

   Тим часом Морена та Урсула кудись зникли, а з нами залишились Вірджинія і Роксана. Деякий час вони мовчали. Проте згодом до Роксани підлетів її фамільяр  Гейб і зашепотів щось на вухо. Жінка стояла незворушно, жоден мускул на її красивому обличчі не ворухнувся. Вона чудово вміла приховувати свої емоції.

   Повідомивши щось господарці, птах полетів геть. Вона ж, в свою чергу, переказала почуте від фамільяра Вірджинії.

   - Любі сестри, - голосно промовила та, - На нас чекають невідкладні справи, тож мусимо вас покинути. Проте я не зможу цього зробити поки не повідомлю деталі наступного випробовування, що відбудеться завтра вночі, - перевіривши чи слухають її присутні, Вірджинія продовжила, - Вам потрібно буде знайти на дні океану стародавній артефакт - меч самого Ричарда Левове сердце. Дозволяється використовувати будь-яку магію, окрім бойової.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Хелловінська історіяWhere stories live. Discover now