Przyszłam do klasy pół godziny przed rozpoczęciem pierwszej lekcji, byłam zdziwiona gdy nie znalazłam w sali nikogo. Po jakimś czasie usiadła obok mnie blond włosa dziewczyna. Starałam się unikać jej wzroku, ale cały czas czułam jej wzrok na sobie tak jakby chciała abym coś powiedziała, odwróciłam się do niej, tak jak myślałam cały czas na mnie patrzyła.
- Jak masz na imię?- Zapytała, dziewczyna momentalnie się wyprostowała.
- Olivia, a ty?- Zapytała z uśmiechem na twarzy, przegarnęła ręką swoje proste blond włosy.
- Layla.- Uśmiechnęłam się do niej, ona odwzajemniła uśmiech. Chwilę później usłyszałam gwizd za moimi plecami.
- Layla! Jakie śliczne imię!- Krzyknął do mnie chłopak, w prawię czarnych włosach. Oparł się na końcu stołu, pochylając się lekko w moją stronę.
- Dziękuję.- W końcu wykaszlałam, chłopak na chwilę przeniósł wzrok na Olivie.
- Hej Xavier.- Uśmiechnęła się Olivia, za to ja się zastanawiałam co ja robię, że w ciągu niecałych dwóch dni poznałam trzy osoby.
Po lekcji poszłam szukać Aaliyi, nie zajęło mi to długo, ponieważ miała klasę obok mnie.
- Hej Aaliya!- Krzyknęłam do niej, Aaliya się uśmiechnęła. Podała mi list zaklejony woskiem pszczelim.
- Co to?- Zapytałam.
- Lista zajęć dodatkowych, musisz się zapisać minimum do dwóch.- Uśmiechnęła się, I włożyła mi listę pomiędzy rękę.
- I co mam z tym zrobić?- W końcu zapytałam.
- Podkreślić te w których chcesz należeć, i podpisać, później dać do pani dyrektor.- Uśmiechnęła się, po czym ruszyła na lunch. A ja za nią.
CZYTASZ
Death Rose
Teen FictionLayla przed śmiercią jej taty dostaję róże, która staje się jej największym skarbem. Layla zmienia szkołę, i robi wszystko by miała przyjaciół, jednak niektórzy nabijają się z niej.