**4**

134 35 8
                                    

"Muhtemelen"
Hadi bakalım şimdi de şaşırma sırası sende....
"Kabul etmen de bir aşama"
Sen ne diyorsun ya mal mısın acaba ? Salak, inanmıyorum ya şimdi bu okulda bunun gibi daha kaç tane vardır. Hülyacığım, canım arkadaşım tatlı kankam kusura bakma ama benden günah gitti bitanem.
Fırtına öncesi sessizlikle ona döndüm. Dişlerim görünecek şekilde gülümsedim ve sinirlenince yaptığım gibi dişlerimin arasından konuşmaya başladım.
"Ben senin ağır ergenliğine katlanmak zorunda değilim neyine güveniyorsun inan bilmiyorum ama biraz daha güvenmeye devam edersen hiç iyi şeyler olmayacak."

Pardon da ben çok komik birşey mi söyledim ?
O zaman bu salak neden karşıya bakıp salak salak gülüyor ?
Hayır, karşıda komik birşey yok ki........
Tam o joleyle havaya dikmiş olduğu saçlarını bozacaktım ki bu erkeklerin, pardon ergen erkeklerin en nefret ettiği şey...
Müdürün konuşmasıyla kendime geldim.
"Evet arkadaşlar bu yıl konuşmayı kısa kes...."alkışlarla müdürün sözü kesildi. Yemin ediyorum başbakan gelse bu kadar alkışlanmazdı.
"Mesajı aldım ben, bu yıl sınıfları tekrar karıştırdık" ve şimdi de bir oflama korosu bu insanlar hiç normal değil harbiden yaa...
Ve tekrar müdür
"..Memnun olmayan arkadaşlar beni bulurlarsa yardımcı olacağım odam giriş kat sağdan 3. kapı ve yeni eğitim ve öğretim yılımızı hayırlı olsun."

Bu adam zayıf ve saçlı olmasına karşın kafa adam ya , tamam çok saçma bir düşünce ama bana kel ve göbekli müdürler daha sempatik geliyor. Müdürün yanında olan ve beden eğitimi hocası olduğunu düşündüğüm adamın komutuyla banktan kalktım ve bir sınıfın sırasının en arkasına geçtim. İstiklal Marşı önemli ama değil mi ? İstiklal Marşı bittikten sonra müdür açıklamasını bir kez daha yaptı.

"Arkadaşlar sınıflarımız 2. kattaki panado asılı bir sorun olursa beni bulun."

Bu adamı sevdiğimi daha önce söylemiş miydim ?
........

Panoyu buldum sanırım yani aslında zor da olmadı öndeki kızı takip ettim. Telefonum mu çalıyor ?????
İyi de beni kim arar ki ???
Faruk mu ???
"Efendim"
Bu beni niye aradı acaba tövbe yaa...
"Eyla, sınıfını söylemek için aradım 11/B şimdi panonun başı kalabalıktır."

Vay be Faruk beni de mi düşünürmüş ama yani sevinmedim de değil hani adam cevap bekliyor yaa....

"Teşekkür ederim"

"İyi şanslar"

Şimdi bir de 11/B'yi buldum mu iş tamamen iyisi birine sormak tüm okulu gezmek istemiyorum..
"Bakar mısın?"
İnşallah bakar bakmassailk günden çok rezil olurum yaa
"Bana mı seslendin?"
Yanlış tatlım, yanındakine dedim ama o telefondan kafasını kaldıramadı. Neyse ya olsun bu da iyi yani umarım yeni değildir.

"Evet, 11/B nerede biliyor musun?"

"Benim de sınıfın 11/B gel beraber gidelim."

Sanırım şans bu sefer bana gülümsedi.
Yaa şimdi bu kıza bir teşekkür borçluyum.
Borçlu olmaktan hoşlanmıyorum da.....

"Yenisin galiba seni daha önce burada görmedim."
Kendimi bir an olsun barda falan hissettim.
"Yeni kayıt"
11/B olduğunu tahmin ettiğim sınıfın önünde durdu ve kısa bir açıklamada bulundu.
"Geçen yıl da bu sınıftadım, okulun en matrak sınıfıydı. İnşallah bu yıl da öyle olur. İsmin neydi ?"

Matrak bir sınıf mı, evet çalışkan bir sınıf istediğim en son şeydi sanırım.

"Eyla......Eyla Soner" niye soyadımı söyledim ki şimdi ben ???

"Memnun oldum Eyla ben de Evrim, Evrim Ören"

Sınıfa girdik off be bura bizim eski okuldaki sınıfın iki katı.
Süpermiş yaaa.....
İsminin Evrim olduğunu öğrendiğim kız orta sıranın sondan bir önce olan sırasına oturdu.
Ben mi ?
Benim mekanım en arkalar.......
Ben de pencere kenarında en arka sıraya oturdum. Sınıfa ilk gelmenin avantajlarından biri de etrafı incelerken tedirgin olmuyorsun.
1-2 kişi sınıfın kapısının önünde belirdi. Hemen çantamı yanıma koydum. Tek oturmak her zaman tercihim olmuştur.
Çok geçmeden Evrim'in yanına yukarıda telefonla uğraşan bana cevap vermeyen kız geldi.
İyi ki bu kıza sormamışım diye içimden resmen halay çekiyordum. Tipe bak, konuşmaya bak yaaa.....
"Ayyy kanka inanmıyorum, şimdi biz aynı sınıftayız öyle mi?"
Neye bu kadar şaşırdı anlamadım ki sanki evlenme teklifi aldı yaa......
"Ayy Evrim tatlişkom sen zayıfladın mı ?"
Tatlişkom sabır yaa,bu nasıl bir sevgi sözcüğü ya nasıl ve ne şartlar altında üretildi acaba ????
Offff çok sıkıldım ya neyse en azından yanıma kimse bir dakika ya senin burada ne işin var ?
İnanmıyorum ya kabus musun sen ?

"Sanada Selam"

Bu Benim☕HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin