4. Bölüm: Dostlukların Sesi

1 0 0
                                    

Bir gün okulun koridorlarında yürürken, Savaş'la karşılaştım. Gözleri heyecanla parlıyordu.



"Güneş, seni bir yere götürmek istiyorum," dedi gülümseyerek.


"Tabii, nereye?" diye sordum merakla.


"Sürpriz!" dedi gizemli bir şekilde.


Elini tutup beni okulun bahçesine doğru götürdü. Bahçede, bir grup öğrenci toplanmıştı. Bir mikrofon ve hoparlörler kurulmuştu.


"Sana bir sürpriz konser düzenledik," dedi Savaş. "Senin için bir şarkı hazırladık. Hem de senin yazdığın şarkı sözlerini kullanarak."



Gözlerim doldu, bu kadar güzel bir jest beklememiştim. Savaş, abim Kaan ve Ela sahnede yerlerini aldılar. Mikrofonu elime alıp kalbimdeki şarkıyı söylemeye başladım. Sözlerim, içimdeki duyguları dışa vuruyordu ve her notada kendimi daha da ifade ettiğimi hissediyordum. Sahnede dostlarımın yanında, içimdeki güneş daha da parlaklaşıyordu.



Şarkı bittiğinde, izleyicilerin alkışları arasında Savaş yanıma geldi. "Harikaydın, Güneş. Seninle birlikte şarkı söylemek muhteşemdi," dedi.



Teşekkür ederim," dedim, gözlerim hala duygulu. "Bunu benim için düzenlediğin için minnettarım. Gerçekten unutulmaz bir an oldu."


Daha sonra hep birlikte müzik yapmaya devam ettik. O an, dostlukların ve müziğin gücünü bir kez daha hissettim. Gerçek dostlarla paylaşılan anlar, insanı gerçekten güçlendiriyor ve mutlu ediyor.


Okul yılının sonuna doğru, sınıf arkadaşlarımla birlikte bir piknik düzenledik. Müzik çaldık, dans ettik, kahkahalar attık. Her şey o kadar neşeli ve coşkulu geçiyordu ki, tüm stres ve endişeler geri planda kaldı.


Piknikte, Savaş'la birlikte uzun bir yürüyüşe çıktık. Doğanın güzelliklerini seyrederek sohbet ettik. Savaş, gözlerime baktı ve "Güneş, seninle olan her an benim için değerli. Seninle müzik yapmak, seni anlamak, seninle vakit geçirmek... Benim için çok önemlisin," dedi.



O an, içimdeki güneşin en parlak anlarından biriydi. "Savaş, ben de seninle geçirdiğim her anı çok değerli buluyorum. Seninle kendimi daha güçlü ve daha mutlu hissediyorum. Teşekkür ederim," dedim duygusal bir şekilde.


Sonra sessizce yürümeye devam ettik, ama artık aramızda söylenmesi gereken hiçbir şey yoktu. Dostlukların sessizliği, bazen en güçlü ve en anlamlı iletişim biçimi olabilir.


Hayat, bizi farklı yollara sürükleyebilir ama gerçek dostluklar ve içimizdeki güç her zaman yanımızda olacaktır. Benim adım Güneş ve bu, dostlukların ve müziğin hikayesi. Her günümü, içimdeki güneşi paylaşarak geçireceğim ve yaşadığım her anın değerini bileceğim.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☀Güneşle Parlayan Umut☀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin