Status Isn't Everything

3 1 0
                                    

Boruto se z povzdechem rozhlédne okolo sebe, nový, prázdný pokoj, museli se přestěhovat kvůli práce jeho otce, jeho matka nepracuje, on vydělává dost. Ozve se jemné klepání a pak se rozvalí dveře. ,,Pojď mi pomooooct.'' Pověsí se mu jeho 10 letá sestra Himawari na nohu. ,,S čím ti mám pomoct?'' Usměje se na ní. ,,Vybalování.'' Zazubí se. ,,Ne sám musím vybalovat.'' Zvedne nohu i s Himawari a ta spadne ale ze zemně se zasměje. ,,Už pět minut tu stojíš a koukáš do prázdna, a neříkej že přemýšlíš co kam dáš, stejně všechno naházíš všude.'' Proti tomu Boruto nemá argument. ,,Ale pořád musím vybalit, takže si běž vybalit, a já ti pak možná pomůžu.'' Usměje se. ,,Možná?'' Zamračí se když jí Boruto vynese z pokoje. ,,Možná.'' Usměje se Boruto a zavře a jde vybalovat.

Potom co má hotovo, vezme černý sprej a namíří ho na zeď, nudné zdi ho nebaví. ,,Ani na to nemysli.'' Uskočí, vyhodí sprej do vzduchu a otočí se směrem ke dveřím. Jeho otec se opírá o rám dveří a mračí se na něj. ,,Proč ne? Kvůli tobě tu musíme být, nech mě si to tu přizpůsobit.'' Zamračí se, zvedne sprej a protřepe ho. ,,Tím, že budeš ničit stěnu.'' ,,Původní nápad byl prokopnout dveře, buď rád.'' Pohodí si sprejem v ruce a postaví ho na noční stolek a otočí se na svého otce. ,,Chceš něco?'' ,,Jsou tady tví přátele, pojď dolů.'' ,,Přátele?'' Zmatenost jde v jeho hlase znát. ,,Shikadai a Inojin budou s tebou i ve škole a třídě, do které nastupuješ zítra, pokud jsi zapomněl.'' ,,Jo zapomněl.'' Protočí Boruto očima, projde ven, a jakmile odejde i jeho otce z jeho pokoje, zamkne ho. Přejde ke schodům a po zábradlí sjede dolů, a dole se postaví, v obývaku je jeho matka i sestra, a Shikadai a Inojin s rodiči, i přes roky co se neviděli, zůstávali v kontaktu díky sociálních sítí. ,,Ty vole, ty seš žirafa.'' Zasměje se Inojin když se zvedne spolu s Shikadaiem aby se přivítali. ,,Já co Shikadai?'' Zasměje se Boruto. ,,Jsem skoro stejně vysoký jako ty.'' Usměje se Shikadai a opravdu. Inojin jen protočí oči, oběma je totiž taktak po ramena.

,,Takže půjdeš k nám na školu?'' Podívá se Shikadai když leží na Borutově posteli a pozoruje ho jak sprejuje zeď, a přes obličej má masku. ,,Jo, prej jo.'' Kývne Boruto. ,,Tak to bychom tě měli naučit jak to u nás funguje.'' Podívá se na něj Inojin, který pomocí barev kreslí na Borutův skate. ,,Funguje?'' Koukne na ně nechápavě a tak Shikadai spustí. ,,Na škole máš čtyři vrstvy a to podle toho do které patříš, se odvíjí všechno. Smetánka, vyšší vrstva, obyčejní a lůza. Do smetánky se nikdy nedostaneš, ne pokud tam nejsi od začátku, ale dá se dostat z ní. Vyšší vrstva, jsou ti co mají dobrý prospěch, atleti, prostě co je jinde elita. Obyč je průměr, tam je většina lidí. Nakonec je lůza, to jsou trosky a nikdo neví jak to že jsou pořád na škole.'' ,,Vy jste kde?'' Koukne na ně Boruto. ,,Vyšší vrstva, díky tomu, že přijdeš s námi, budeš tam taky, ale je jedno pravidlo které musíš respektovat, jinak to nepřežiješ.'' Vysvětluje Inojin. ,,A to je?'' Povytáhne obočí Boruto s jasným plánem ho porušit. ,,Neser se do smetánky, nedá se mezi ně dostat, pokud někoho z nich zaujmeš, o čemž pochybuji, drž se jich.'' Pozoruje ho Inojin a pak se otočí na Shikadaie. ,,Možná ho můžeme seznámit s někým.'' ,,Koho myslíš?'' Odpovídá mu zmatený Shikadai. ,,Mituskiho.'' ,,On je smetánka? Vždyť se baví s námi.'' ,,Jo jo je, ale víš jaký on je.'' Mávne rukou a dává pozor aby nikam nekápla barva. ..Taky pravda.'' Kývne Shikadai. ,,O čem, což co?'' Dívá se na ně zmateně Boruto. ,,Seznámíme tě s jedním ze smetánky, snad tě to zastaví od toho, aby jsi nenasral všechny okolo.'' Trojí smích se ozve pokojem. ,,Stejně je naseru všechny.'' Zazubí se Boruto. ,,Dobře, ale radím ti dobře, zvažuj co děláš.'' Koukne na něj Inojin. ,,Co nejhoršího se mi může stát?'' Zasměje se ironicky. ,,Těžká šikana, ponižování, ničení věcí, zdraví a psychiky.'' Odpočítává na prstech Shikadai a Inojin kýve. ,,To zní jako výzva.'' Usměje se Boruto, zavře sprej, hodí ho do sportovní tašky a sundá masku, kterou dá na noční stolek. ,,Jak chceš, pomůžeme ti, ale nedostávej nás zbytečně do problému.'' Všichni na sebe kývnou a po hodině kluci odcházejí i s jejich rodiči a Boruto si po sprše, douklidí věci, dole si dá s rodinou večeři a vydá se spát.

BoruSara OneShots #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat