Tenhle příběh je o 14 a tři čtvrtě leté dívce jménem Vanesa. Žije ve Zlínském bytě a zrovna se připravuje na přijímačky na střední školu.
Když přijde po podzimních prázdninách do školy, vůbec se jí tam nechce a obává se nečekaného testu to se, ale nestane a místo toho jim řeknou, že v pátek mají první dvě hodiny v multimedialce program o knížkách a setkají se s odborníkem na fantasy. "To bude nuda, mě fantasy nezajímá, mohl to být lepší program" řekne otráveně Áje (zkrátka jména Adrea). "Alespoň nebudem mít vyučování a fantasy je dobrý žánr" řekne lehce naštvaně Ája.
O den později :
Sednu si s Ájou a Eliškou k třetí lavici u okna a za nás si sednou Kseni a Sunny, mezitím co si za nás sednou zkoumáme několik složek papírů, co jsou na každé lavici.
A divíme se co je to tam napsané.
"Tady se píše Čertovice jsou něco jako Česko-Slovenské bradavice v Olomouckém kraji, kam se dostane každý kouzelník z devátého ročníku. " řekne Eliška. "Co je to za blbost?!" řeknu já.
"Taky nechápu,ale možná se dostaneme doopravdy do té školy " řekne Ája.
"Vždyť je nemožné" řekne Sunny a obrátí oči v sloup.
V tom náš rozhovor přeruší "Ehm. Ehm. Ehm. Ráda bych začala svou přednášku, proto se prosím vás stište." řekne, ale vůbec to nezní jako prosba spíš jako rozkaz.
"Moje jméno je Květoslava Růžová" řekne, ale nikdo se neopovaží zasmát až na Tomáše (jeden blbí spolužák).
"Přijde ti něco k smíchu studente....?!" řekne a propaluje ho pohledem.
"Tomáš a ne vůbec nic tu nebylo k smíchu, jen se mi chtělo kašlat" řekne a přitom se nevinně usmívá.
"Ten se zas předvádí" řeknu otráveně.
Holky jenom přikývnou. A tak se otočím zpět na učitelku,přitom ale koutkem oka zahlédnu jak se na mě dívá Adam Vingárek. Divné co?!
"No chtěla bych vám říct, že to co jste si přečetli nebo nepřečetli je pravda a někteří s vás se možná dostanou do Čertovic, takže pozorně poslouchejte. Ti co se tam nedostanou, těm budou vymazání vzpomínky. Takže Čertovic je něco jako gymnázium, kde je míň mudlovských předmětů s více magickýma. Pak se budete moct hlásit na magickou vysokou školu..... "říkala nám s dalších spoustou nudných věcí.Pak se konečně začalo dít něco zajímavého:
"..... Tak a teď může začít rozřazovaní" řekla a začala nás volat podle abecedy.
" Šimon" řekla a on si nasadil klobouk... "Nepřijat"
...
....
"Vanesa" řekla a já byla nervózní jestli mě přijme, mezitím my holky drželi palce a já byla........"Přijata" řekla a spustil se potlesk.
....
.....
"Tomáš" řekla, mezitím jsem stejně jako učitelka doufala, že ho nepřijme. Ale klobouk ho příjmul, strašné já vím, i učitelka vypadala, jako že jí bolí zuby.
.....
......
"Andrea" řekla a společně s holkama jsem doufala, že se dostane aaaaaaa dostala se.
Pak se tam ještě dostal Adam Vingárek a to je vše i tak nás bylo docela dost (na to kolik se normálně dostane).Pak nám řekla, že" jestli se rozhodnete nastoupit do školy, tak ať vám rodiče vypíšou potvrzení a dojděte v deset ráno na náměstí k radnici. Budete si tam kupovat vše co potřebujete a bude vás to stát minimálně asi 1000kč, podle stavu koupených učebnic a dalších věcí. Kdo to zítra nezvládne tak se se mnou dohodněte po skončení programu. Pak nám vysvětlila další podrobnosti co zítra
budeme potřebovat, dotazy atd..
ČTEŠ
Pokus č.1, Fantasy, Příběh,
General FictionJe to fanfikce na Harryho Pottera, proto jsou všechny práva na věci z HP J. K. Rovlingové.