2. Kouzelnické nákupy

9 0 0
                                    

Mamka mi že začátku nevěřila, ale nakonec mi to všechno podepsala a řekla, že mě nechá nastoupit do Čertovic,když se budu na víkendy vracet domů. Byla jsem hrozně ráda a těšila se na nákupy. I když jsem mi nechtělo potkat znovu Honnera a a další divné individua.

V 9:23 jsem už stala na zastávce a čekala na 2. bus. Zároveň jsem netrpělive vyhlížela Áju.
"Doufám, že jí to zas neujede" řekla jsem si potichu pro sebe. V tom jsem uslyšela za sebou
"Neujede mi to" řekla Ája.
"Nemusela jsi mě tak leknout" řeknu mírně naštvaně.
"Ale vždyť je to zábava" řekne zkroušeně, ale jde poznat, že jí to pobavilo.
Dál jsem na to už nic neříkala, nemělo to smysl.
"Taky se těšíš na ten program?" změním téma hovoru a dál si povídáme......

".... Tak tady u obchodu Želvička se nachází v tomto bytě kouzelnický obchod. Stačí když tady na to zábradlí devětkrát poklepe a klepnete dvakrát o stěnu, pak se tyhle dveře odemknou a vy můžete projít dál nás instruueje učitelka."
Poté nás se seznamem vpustí dovnitř a my si začnem nakupovat potřebné věci.
" Jaké zvíře si budeš chtít koupit? " ptám se Áji, přitom ale nevnímám.
Náhle zakopnu o knihu!!!
A už čekám naráz obličeje a ruk na kachličky!
Ale někdo mě zachytí!
Modlím se aby to byl někdo normální.
Ale není!
Je to Tomáš!
Chci se propadnout hanbou, ale nejde to.
Když jsem padala, spadla jsem na jeho hruď a on mě ještě chytil rukama.
Vypadalo to skoro jako obětí!
A nechtělo se mu mě pustit.
Proto se ozvu "Pusť mě! " řeknu naštvaně.
"Vždyť jsem tě zachránil" řekne ublíženě, ale nechce mě pustit.
" Říkám pusť mě!" ještě zvýším hlas.
"Jestli nechceš, aby o tom všichni věděli, budu od tebe něco chtít. " pustí mě, řekne a odejde.
Já mu ještě řeknu "Od tebe si rozkazovat nenechám!", ale on se ani neotočí.

"Co se to stalo? řekne a usmívá se a pak dodá" On ti vyhrožoval? " zmateně.
" Nechápu, k čemu je mu mě vydírat?! " přidám se.
" Třeba to pak vysvětlí..? " řekne Ája
" Možná " připustím
" Jdem si vybrat ty zvířata? " zeptá se Ája
" Ok"......
Nakonec jsem si vybrala zneviditelňovací želvu, která se dokáže zneviditelnit a i s člověkem zaráz, protože sovu jsem nechtěla kvůli Tomášovi (měli bychom totiž oba sovy). Ája si vybrala dražší zvíře a to malé plemeno testrála, kterého vidí jen kouzelníci co vypijou speciální lektvar nebo někoho viděli umřít. Nechápala jsem, proč si chce koupit tak ošklivé a divné zvíře.

Pokus č.1, Fantasy, Příběh,Kde žijí příběhy. Začni objevovat