3. Cesta vlakem

2 0 0
                                    

Na Otrokivckém nástupišti:
"Ahoj" pozdraví mě a Áju oba kluci(Tomáš a Adam) . Což se nám zdá podezřelé, ale odpovíme "Ahoj, čau."
"Ťešíte se do Čertovic?" zeptá se Tomáš a každý odpoví, že se těší. Pak si povídáme dokud nepřijede vlak a jdeme k vlaku.
Kde se nám nabídnou, že nám vynesou kufry nahoru do vlaku. Podíváme se na sebe s Ájou pohled, který říká :"co se jim proboha stalo!" I tak si necháme vynést kufry, ale pak jim řekneme, že máme zarezervované kupé, ale pořád jdou za náma (dost otravné). Když si sednu naproti Hanči k oknu a Ája vedle mě, oni řeknou, že náhodou zarezervovali dvě místa hned vedle dveří. Hanča se mezitím na nás podívala mírně pobaveným pohledem jako:Co se děje?? Ale já to ignoruju a snažím se zjistit jestli si vymýšlí....
"Víš, že je neslušné se bavit o někom za jeho zády? " řekne s úšklebkem Tomáš a Áje a ta okamžitě vypne mobil a odpoví mu "Víš, že je neslušné dívat se na cizí mobil?" řekne naštvaně.
"To byla jen náhoda" řekne s úsměvem hodného andílka.
"To ti nevěřím" řekne s podobným výrazem.
"To jsi tak zvědavý, že potřebuješ číst cizí chat?!" řeknu naštvaně.
"Alespoň nikoho nepomlouvám, když ode mě sedí 1 metr" pokračuje dál s úšklebkem.
"Nikoho jsme nepomlouvali" obě zatloukáme pravdu a já dodám "Jen jsme se chtěli bavit jen my dvě."
"Vy v tom musíte pořád pokračovat" řekne a teď už se i zasměje a pokračuje "Tak já to jdu přečíst, vyfotil jsem to. " řekne a nadechne s k čtení.
Ája mu, ale chytne mobil!
Jenže on ho nechce pustit!
"To se tak bojíš co tam přečtu" řekne a zasměje se.
"Ty jsi to teda nevyfotil" dojde pozdě Áje.
"Ne, jen mě zajímala vaše reakce." dodá a usměje se jako andílek
a řekne "Dostal jsem vás, vážně jste nás pomlouvali. Ten strach, že vím co jste si psali byl vidět." řekne a zase se ušklíbne.
My jsme pokračovali v zatloukaní, ale nikdo nám nevěřil, protože on viděl i jednu větu "Nepřišlo ti dost divné ze se s náma chce Tomáš a Adam bavit🤔, mám pocit, že nejsou v pořádku 😂" naštěstí to byla věta Áji. Zbytek cesty byl v klidu.

V Čertovickém vlaku jsme seděli bez nich (naštěstí) a seznámili se Zojou ta chce do Zmijozelu a Alenou ta chce do Nebelviru, Ája chce do Havraspáru nebo Zmijozelu, Honner chce Nebelvír nebo Zmijozelu a  Vingárek chce do Nebelvíru.

Pokus č.1, Fantasy, Příběh,Kde žijí příběhy. Začni objevovat