ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ²¹

84 19 197
                                    

"Şu boyaları çıkaracağım diye ellerimi kaç defa yıkadım hatırlayamıyorum bile. Tahriş oldu artık."

Sunoo bıkkınlıkla konuşurken, Jungwon onun bu hâline gülmüştü. Resim ödevlerinde kullandığı kimi boyalar, ne yazık ki kolay kolay çıkmıyordu ve Sunoo, çizim yaparken o kadar dikkatli davranmayı da sevmeyen biriydi. Bundan ötürü, her ders sonrası ya da kendi hâlinde resim çizişinin ardından en az yarım saat ellerini temizlemekle uğraşıyordu. Anladığınız üzere, bugün de o anlardan biri yaşanıyordu.

"Kaç defa dikkatli olmanı söyledik sana. Dinlemiyorsun ki. Sonra uğraşıp duruyorsun. Ellerini yıkamaktan kurutuyorsun, nemlendirici yetiştiremiyorsun artık."

Sunoo kulladığı ve sonu gelmiş olan nemlendiriciyi çantasına atarken kaşlarını çatmış, "Ya olmaz ki öyle. Temkinli temkinli resim mi yapılır? Zevk almazsın ki." demişti mızmızlıklanarak.

"Bende canının yanmasından zevk almıyorum ama Sunoo."

"Anlıyorum anlıyorum. Ama sorun yok, endişelenme."

Jungwon bir yere daldığı için Sunoo'nun dediklerini geç idrak etmiş, ardından "Öyle olsun bakalım." demişti.

"Senin ders- Ne oluyor ya?"

Sunoo'nun cümlesi, bir çift elin gözlerini örtmesiyle yarım kalırken, Jungwon bu hâline gülmüştü.

"Jake hyung? Sen misin?"

Sorusuna bir cevap alamazken, Jungwon'ın reddeden mırıltısını duymuş ve düşünmeye başlamıştı.

"Abla? Ablam mı?"

Yine aynı ses.

Sunoo'nun aklına gelen kişiyle kalbi hızlanmıştı. Ellerini, gözlerini kapatan ellere çıkarıp hafifçe tutarken, "Riki?" diye sormuştu bu sefer.

Gözleri aydınlıkla buluştuğunda, doğru tahmin ettiğini anlamış ve avcunun içinde olan elleri umursamadan soluna dönmüştü.

"Gelmişsin."

"Gelmese miydim?"

"Öyle demek istemedim. Haber vermedin."

"Sürpriz olsun istedim."

"İyi yapmışsın."

Ne Sunoo avcunda bekleyen elleri çekmiş, ne de Riki uzaklaşmak istemişti o an sarışın oğlandan.

İçindeki bu his neydi bilmiyordu Riki. Ama yakın oluşları çok garip hissettirmişti.

Sonunda Riki bu bakışmayı daha fazla uzatmamış, yavaşça geri çekilmişti.

"Beni tanımaman da garip oldu ayrıca Sunoo."

"Ellerini tanıyorum sanki."

"Tanırsın gibime gelmişti, seviyorsun ya sonuçta."

Riki'nin ağzından kaçırdığı cümleyle Sunoo utanırken, Riki de dediği şeye pişman olmuştu.

Bu konuyu açmayacağını söylemişti Sunoo'yu eve bırakırken. Ama daha 2 gün geçmiş ve Riki bu konuyu açmıştı istemeden.

Bir an için güveninin, hatta kalbinin kırıldığını hissetti Sunoo. Fakat bir şey yapmadı.

"Ben diğerlerinin yanına gidiyorum."

Jungwon oradan ayrılıp ikisini yalnız bırakmıştı. Tam Sunoo da arkasından gitmeyi planlıyordu ki, Riki onu bileğinden kavramış ve gitmesini engellemişti.

"Gitme Sunoo."

"Dersim var."

"Hep kaçacak mısın böyle?"

"Kaçmıyorum."

"Şu an yaptığın ne?"

Sunoo bahçede göz gezdirmiş ve kimsenin kendilerine bakmadığını fark edince Riki'nin yanına tekrar oturmuştu. Zaten tek tük kişinin olduğu bir yere kurulmuşlardı ama yine de birilerinin görüp, kendisine laf atmasını istemiyordu.

"Bir şey yaptığım yok."

"Peki. Az önce söylemek istediğim o değildi gerçekten. Şakasına söyleyecektim, uğraşacaktım ama söyleyeceğim şey bu değildi. Cidden bir anda oldu. Özür dilerim Sunoo."

"Benim sevgimi ölçer gibi cümleler kuruyorsun habire. Hoşuma gitmiyor Riki. Şu an bu kadar dürüst davranıyorum ama başka zaman böyle davranır mıyım bilmiyorum."

"Amacım bu değil gerçekten. İsteye isteye yaptığım bir şey de değil. Söz veriyorum bir daha yapmayacağım."

"Umarım."

Sunoo bakışlarını kaçırıp bahçede göz gezdirirken, Riki'nin ona yaklaştığını hatta sadece bedeninin değil, yüzünün de çok yakın olduğunu fark etmişti.

"Ne yapıyorsun Riki?"

"Trip atan bir tilkiye kendime affettirmeye çalışıyorum."

"Boşuna uğraşıyorsun."

"Hiçte bile! Kıyamaz o bana."

"Sana olan sevgimi de kendi leyhine kullan. Oh ne güzel!"

"Sunoo amacım bu değil. Aramızın bozuk olmasını istemiyorum sadece."

"Çok umrunda sanki."

"Umrumda tabii ki! Yoksa niye uğraşayım?"

Sarışın oğlan, kafasını sola doğru çevirince, karşısındaki oğlanla arasında bir kaç santim olduğunu fark etti ve tekrar önüne döndü. Ama Riki çenesinden nazikçe tutup tekrar kafasını kendisine çevirmişti.

"Kaçırma bakışlarını. Benden korkuyorsun sanki."

"Ya da daha fazla kapılmaktan korkuyorumdur belki."

"Ne olacak kapılsan?"

"Sen göz göre göre, büyük dalgaların olduğu bir denizde yüzer miydin Riki?"

"Korkardım. Ama korkumun üstüne giderdim."

"Peki üstüne gittiğin korkun, seni bitirirse?"

"Ben seni bitirmem."

"Neden bu kadar eminsin?"

"Çünkü kalbimde olup bitenlerin farkındayım.

【30.10.24】
[Umarım beğenmişsinizdir. Sizi seviyorum❤️‍🩹]


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐈 𝐃𝐨 𝐍𝐨𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐒𝐔𝐍𝐊İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin