‣Sunoo
Yine eskiz defterime gömülmüş bir şeyler karalarken, telefonumdan gelen sesle oraya dönmüştüm. Yerimden kalkamayacak kadar üşengeç oluşumu kenara atarak ayaklanmış, yatağımdaki telefonu elime alıp yine masamın başına dönmüştüm.
Panelde gördüğüm isim beni şoka uğratırken, hiç beklemeden üstüne tıklamıştım.
nikimura
Teşekkür ederim.Farkında olmadan yüzümde bir tebessüm belirirken, parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirdim.
kimsunoo
Rica ederim.
Umarım beğenmişsindir.Dün okul çıkışı Jungwon'la beraber biraz vakit geçirmiştik. Babamın bana yaptıklarını görünce, hastaneye gitme konusunda ısrar etmiş, fakat ben kabul etmeyince kafamı dağıtmak için bir şeyler yapmıştık. O sırada bugün Riki'yi ziyarete gideceğini söyleyince, onun için bir hediye almak istediğimi belirtmiştim.
nikimura
Beğenmek ne kelime?
Bayıldım.
Ama ben bunu kabul edemem Sunoo.Bir fotoğraf makinesi almıştım ona. Güzel sanatlarda okuyan biriyseniz, fotoğraf makinesi en çok ihtiyacınız olan şeylerden biri oluyordu.
Geçenlerde Jungwon'a mızmızlanırken duymuştum. Fotoğraf makinesini oturma odasında unutmuş, gelen misafir çocuklarından biri de makineyi kırmıştı. Bu yüzden çok üzgün hissediyordu ama annesi 2. kez aldığı fotoğraf makinesine sahip çıkmadığı için kızmış, bu kez almayı reddetmişti. Bu sefer alan ben olmuştum, umarım bunun sonu da aynı olmazdı.
kimsunoo
Geçenlerde Jungwon'a ve Tanrı'ya yakarışlarını sunarken, pek kabul etmeyecek gibi durmuyordun.nikimura
Tüh, yakalandık.
Ama yine de çok büyük bir hediye bu Sunoo.
O kadar şeyden sonra...
kimsunoo
Bir teşekkür hediyesi diyelim ve kabul et lütfen.
O adamdan kurtulmamı sağladın.nikimura
Pekâlâ...
Bu arada papatya çayı da mükemmel bir fikirmiş.
Onun içinde ayrıca teşekkür ederim.Bu mesaj bana kahkaha attırmıştı. Sinirli veyahut gergin insanlara karşı kullanılan, "Papatya çayı öneniririm." esprisini bilirsiniz. Dün market alışverişinde kendime bitki çayı alırken gördüğüm papatya çayını, çekinerekte olsa almış ve Riki'ye aldığım hediye paketine yerleştirmiştim.
kimsunoo
Ne demek!
Olanların sorumlusu bende olsam, öfkeni kontrol edecek bir şeye ihtiyacın olduğunu düşündüm.
Beğenmene sevindim.nikimura
Tanrı'm...
Sunoo ben özür dilerim.
Dediklerim, yaptıklarım...
Saçmalıkların daniskasıydı.
Her şey için çok pişmanım ve özür dilerim.
O herifi dövmem dışında tabii.
Sorumlusu hiçbir şekilde sen olmadığın olayda, suçlayacak birini aradım ve sana saldırdım sözlerimle.
Saçmalıktı hepsi.
Özür dilerim.kimsunoo
Sorun yok.
Özrünü kabul ettim.
Bizi dün, o lavaboda gördüğünü biliyorum Riki.
Eğer gördüklerin yüzünden bana acıyorsan, bunu yapma lütfen.
Bir anda değişen tavrın, sana hediye aldığım için değil. Seni tanıyorum.
Sen öyle biri değilsin zaten.
Bana dediklerin yüzünden vizdan azabı çektiğinin farkındayım.
Sorun yok ama.
Gerçekten.
Affettim ben seni.
Asıl özür dilemesi gereken benim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐃𝐨 𝐍𝐨𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐒𝐔𝐍𝐊İ
Fanfiction𝗻𝗶𝗸𝗶𝗺𝘂𝗿𝗮 Çünkü seni sevmiyorum. 𝗸𝗶𝗺𝘀𝘂𝗻𝗼𝗼 Ama ben seni seviyorum. ©midashiell