Nowy Jork nocą. Miasto pełne kontrastów, w którym cisza i hałas istnieją obok siebie, gdzie pod ciemnym niebem rozgrywa się spektakl świateł i cieni. Na zewnątrz tętni życie, ale na obrzeżach, z dala od głównej sceny, stoi warsztat Ethan'a Caldera. Jego małe królestwo, odcięte od zgiełku i przypadkowych spojrzeń. To miejsce, gdzie zapach oleju i dźwięk narzędzi mieszają się z echem wspomnień, a czas płynie inaczej niż za jego murami. Tutaj liczy się tylko praca, każdy stuk młotka, każdy obrót klucza. Dokładnie tak jakby maszyny miały własne serce, które Ethan rozumie lepiej niż ktokolwiek inny.Na ulicach Nowego Jorku Ethan jest znany jako nieustępliwy mechanik i człowiek, który nocami znika z warsztatu, aby pojawić się na trasach podziemnych wyścigów. W pędzie odnajduje chwilowe ukojenie. Wolność, której nie może znaleźć w codziennym życiu. Ryzyko, rywalizacja i prędkość to jego ucieczka od tego, co zostawił za sobą, od wspomnień, które czasem przypominają o sobie niczym rdza na metalu.
Wszystko zmienia się pewnego wieczoru, gdy do jego warsztatu wchodzi Jihoon Kim. Ethan od razu zauważa, że nowy klient jest inny. Jego sposób bycia, podejście do maszyn i nieoczywista znajomość mechaniki przyciągają uwagę Ethan'a w sposób, który zaskakuje nawet jego samego. Początkowa rezerwa szybko ustępuje miejsca ciekawości, która prowadzi ich do wspólnej pracy nad starymi motocyklami. Rozmowy, z początku chłodne i rzeczowe, zaczynają odsłaniać pasję, którą dzielą obaj mężczyźni, a dokładniej miłość do maszyn, do tego, co stare i nieokiełznane, co wymaga szacunku i cierpliwości.
Ethan nie wie jeszcze, że to spotkanie zmieni coś w jego uporządkowanym świecie, zaburzając spokój, który budował latami. Czuł, że życie samotnika, które prowadził dotąd, może nie być już takie samo.
—————————————
Witam wszystkich! :)
Przychodzę do was z moją pierwsza książka, która chodź za mną już od na prawdę długiego czasu i po wielu namysłach postanowiłem spróbować ją dodać. Mam nadzieję że choć trochę wam przypadnie ona do gustu.
Zatem życzę wam miłego czytania oraz mam nadzieję że spodoba się wam ona tak bardzo jak mi :)
Kew Lihnag 🌹
CZYTASZ
W Rytmie Silnika
Novela JuvenilEthan Caldera, mechanik i uliczny rajdowiec, żyje na granicy dwóch światów: dnia spędzanego w nowojorskim warsztacie i nocy pełnej prędkości i adrenaliny. Gdy do jego życia wkracza Jihoon Kim - koreański projektant motocykli - między nimi rodzi się...