18. Bölüm

214 34 2
                                    




















Semih/ Barış






Barış
O story ne?
Büyüdün de dizi de mi oynadın sen?
O arkadaşlarını 😃 sikmeme 🤏 şu kadar kaldı

* İletildi *
( 00;59 )


Barış
Sen beni sınıyorsun yavru kartal
Neyse bende evine gelmemiştim zaten
Kapıda oturdum bekliyorum amk|

* İletildi *
( 01;36 )



Barış
Yavru kartal baksan mı artık
Gel amk şu eve lan

* Görüldü *
( 01;57 )



' Semih yazıyor... '



Barış
Güzel bebeğim nerde kaldın yavrum sen?
Madem arkadaşlarınla 🙂 buluşacaksin deseydin ya amk



Semih
Arkadaşlarımı ağzına almayı kes
Ayrıca gelmemişsun ya
Sanane ben istediğim yerde gezerim
Amjna kodumun yavşağı
Kendi boklarının hesaplarını verince konuş
Gece gece sinrimi bozdun Barış
Bütün moralimi siktin



Barış
Nerdesin??



Semih
Ananın amında



Barış
Düzgün konuş Semih
Neyin acısı bu anlamış değildim
Gelsene artık sen evine



Semih
Neyin acısı mı?
Kakxjsjxmwjxmws komik olma Alper
Gelmiyorum lan eve
Siktiricem sokaklarda
Siktir lan yazma bana
Sinirlerimi bozuyorsun
Ağzımı bozuyorsun
Git başımdan

* Görüldü *
( 02;15 )






♡♡♡





Görüldü atmıştı birde. Hayır saçmaladım iyice. Çünkü normal giden bir ilişkimiz varmış gibi davranmak istemiyordum. Bariz belliydi ilişkinin çoktan raydan çıktığı. O bunun farkında mı değildi? Yoksa bilerek mi yapıyor anlamış değilim.


Asansörden inince sola döndüm ki kapımın önünde oturmuş Barış ile yutkundum. Beklemiyordum başını kaldırmasıyla elaları resmen içimi titremişti. İstifini bozmadan oturuyordu. Otursun ev benim içeri almam. Hiçbir şeyi belli etmeyelim dedik. Resmen kan kusuyorum.



Kapıya ulaşana kadar cebimden anahtarı çıkardım. Kilidi çevirdim ki ayağa kalkmıştı. Kapıyı açınca içeri girdim ardımdan içeri giren adamla anahtarı çıkarıp kapıyı kapadım.


Benden önce evime kurulan Barış rahatlığından istiyordum. Montumu çantamı tekli koktuğun üstüne atınca uzun koltukta yayılmış Barışa baktım. Gözleri kapalıydı aslanımın.


" Bana bakma da otur. Konuşalım."


" Neyi Konuşalım? Neyi anlatacaksın mesela?" Gözlerini açıp koltukta dikleşmesiyle bende gayet sakin ve soğuk tavrımı koruyup çapraz da ki koltuğa geçip oturdum. Dirseklerini bacaklarına yaslayıp biraz daha önüme doğru eğildi. Yüzünü sıvazlamasıyla sıkıntılı ruh halini burdan hissediyordum.


" Seni aldatmadım Semih. Biliyorum bunu düşünüyorsun. Ama ben seni asla aldatmam. Kabul ediyorum ilgisiz soğuk ve kaba davrandım ancak bunlar seni aldattığım anlamına gelmez. Bana bu şerefsizliği yakıştırmanın bana ne kadar ağır geldiğini bilemezsin."


" Kabul ettiğin halde neden bu kadar soğuk kaldın? Kaç gece senin yüzünden ağladım haberin var mı?" Elaları yüzümde gezindi ardından ise uzanıp ellerimi tuttu. Beni aldatmadığına inanmak istiyorum ama herşey onu işaret ediyordu.



" Sebeplerim vardı yavrum. Babam, ardından bizim camia. Senin bizim oraya girip çıkarken ki fotoğrafların sızmasın diye ben o kadını eve çağırdım. Altay ve Abdülkerim yardım ettiler. Hersey sandığın gibi değil. Yemin ederim ki değil. Ben bizim için çabaladım. Hiçbir şeyden haberin yokken sana çok yersiz kızdım doğru. Ama sana yemin ederim ki senden başkasına bakmadım. İzin ver herşeyi anlatayım."










♡♡♡





AHAHAHAHAHHQ
Şerefsizlik olsun diye tam yerinde kestim


~Rüya~

Nazlı Yarim | BarSemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin