23. Bölüm

71 22 7
                                    


















Bugün o gündü. AliSamiyene gidiyoruz. Yener miyiz, yenilir miyiz bilmiyorum ancak Barışın gazabına uğrayacağım gibi. Birde beni kanada koydular. Çıldırıcam her mevki de olmaya yapmaya çabalamam gerek ama olmuyor iste. Adamların kanatları dev gibi sarsılmıyor. Ayrıca hakem piçi de net taraf tutacaktı. Haksız yere neler gösterecekti acaba bize merak ediyorum.


Neyse derdim başımdan aşkın. Dışardan yuhlama seslerine pek kafa yormadım. Zaten bizimkiler kendi halinde takılıyorlardı.

Beni bu kadar geren ne? Derbi gecesi takım kaptanının önünde eski sevgilim olan rakip takımda ki adamı tekrardan terk edecek olmam mı? Evet sanırım bu.


Duran otobüsle sırası ile indik. İçeriye girince soyunma odamıza ilerledik. O sırada onların müzikli sesleri geliyordu. Boş adamlar amina. Bizi yenince şampiyon mu olacaklar? Süper kupayı aldık ziraati aldık. İki kupa ile sezonu bitirdik. Hatta süperi bunları ezerek aldık. Adamlar derbiyi savaş olarak ilan ettiler galiba. Hoş bende hakeme oynasam müzik açar göbek atarım.


" Semih önüne bak önüne. Fazla sevdin buraya anlaşılan." Necip babamın iğneleyici sesiyle kapıdan içeri girdim. Aşk olsun ben İnönünden başka Bir stadı sever miyim? Asla yani ayıp ettin be kaptan.


" Ayıp ettin abi. Ben tüpraştan başka hangi stadı seveyim?" Kısık sesle Barış belki diyince yutkundum. Bu adam da vallahi radar gibi her an laf sokup ezip geçiyor.
Sessizce yerime geçip oturdum. Birazdan saha kontrolü için çıkacaktık. Çıkmak istemiyorum bu yüzden burada oturup maçın dakikasını bekleyeceğim. Zor geçek bir devre olacaktı.



♡♡♡




İlk yarı bir sıfır bitmişti. Soyunma odasında Gio hoca bildiğin bize geçiriyordu. Adam zeki oyun kuruyordu. Elde ki malzeme bu ise ona göre yönet be hocam be.

" İkinci devre sonu konuşucaz." Necip abiye döndüm. Başımı onaylar anlamda salladım. Zaten şimdi tartışa bilirlerdi. Geride olmanın verdiği bir ağırlıkta vardı bizde. O yüzden ikinci devre sonu en mantıklısıydı.




Semih/ Barış



Semih
Barış Şimdi değil
Maç sonu konuşacağız olur mu?


Barış
Olur problem değil de
Sen iyi misin?
Bir ara takıldın bana


Semih
İyiyim
Ama düzgün oynayamıyorum
Kontrol ve odağım kayıp


Barış
Birazdan daha güçlü çık
Karşımda dik dur
Birazdan ikiyi takicaz


Semih
Hakeme got vermeye devam edin
Biz böyle de takımız biriz


Barış
KALSJSKXNNSBXJENDH
Hiş güzelim sakin
Saha da konuş


Semih
Ne bekliyorsun Barış?
Ağlayayım mı 1 0 öndesiniz diye
Yada kavga mı edeyim pozisyonlar için



Barış
Tamam ağlama yavrum
Öptüm seni bi 45 dakika sonra tekrar benden ayrılmanı bekliyor olucam


Semih
Bana çocuk diyen Malper
45 dakika sonra da ağlayan sen olacaksın
İkinci kez ben tarafından terk ediliyorsun
Amina kodumun oğlu

* Görüldü *
( 21;00 )







♡♡♡

O odslar soyunma odası oluyordur inşallah

~Rüya~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nazlı Yarim | BarSemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin