21. Bölüm

81 18 4
                                    


















Koskoca on bir gün geçmişti. Bugün maç vardı ama ben kendimde değildim. Barıştan ayrılan bendim. İsteyen bendim ancak böyle olacağımı bile bile onu sevmemiştim. Ben onunla resmen bir gelecek hayal edip kurarken onun beni koruma dürtüsüyle çocuk yerine koyup ezmesi ne kadar doğruydu?


En başta deseydi çok mu zordu? Birbirimize destek olmak varken herseyi yük edip hayatı da ban zindan etmişti. Şimdi resmen kahrolan taraf bendim. Onun üzüldüğünü düşünmüyordum bile. Kesin beni suçlu buluyordur. Zaten hep ben suçluydum o haklıydı. Çünkü o ilişkiyi sırtlayan tek kişiydi. Ben bu ilişki de yeri geldi çocuk oldum yeri geldi hayalet.

Bu ilişki de eline şeker verilip kandırılan çocuktum. O da bundan zevk alan orospu çocuğuydu.



" Abicim iyi misin?" Emirhan abinin söylediği şeyle resmen daldığım o Barış dünyasından çıkmıştım. Omzumda ki elin sahibi giden otobüste yanıma oturmuştu.
" İyiyim abi. Maç biraz aklımda."

Bu nasıl cümleydi. Derin bir nefes verince zor zoruna gülümsedim.

" Beyler küçük beyimiz stres yapmış." Emirhan abi bir anda bağırınca bende bir irkildim ancak bize dönen gözlerle başımı iki yana salladım.

" Neyi yaptın amk? Çıkacaz alacaz. Lyon kim lan? Unutmayın bize hiçbir deplasman fark etmez. Biz biriz ve çıkıp alıp Türkiye'ye geri döneceğiz." Necip babamın kısa bir uyarısı ile başımı ufaktan salladım. Fazla sert tepki vermişti sanki. Yoksa gerçekten biliyor muydu? Bana o bakışı neydi? Aha kesin biliyordu. Kadın fotoğrafları gösterdi bir şekilde demek ki? Ben neden bu kadar tedirgin oldum bilmiyorum. Ama ben Necip abiyi tanıyorsam ağzıma sıçar.


" Ersin abimiz var oğlum bugün. Ne stresi toparlan Semih." Mustafa'nın ima dolu sesiyle önümde ki koltukta oturan arkadaşıma dönüp dişlerimi sıkarak gülümsedim. İlişki ile işi karıştıracak değilim. Bizi bir farkla mağlup edenleri bugün yenip geleceğiz bu kadar.

Tabi Türkiye'm dönünce Necip babamla ufak bir konuşma yapacağız gibi duruyor.






♡♡♡




' 2000'liler '



Arda
Beşiktaşlılar rahat uyuyacak


Kenan
Sizde bir 11 yıl daha bekleyeceksiniz
Ksjdlejdkkejxkendjke


Arda
Kenan beni deli etme lan
Gelir juventusun ortasında sikeirm amk


Kenan
Ksjdkjslxjskxikw
Haşin erkeğime bak sen
Hem Semih nerde ?


Arda
Çoktan uçaktan inmiş olması lazım
Yada uyudu kaldı mı?


Kenan
Uyuya Kalmıştır
Bosver sen onu
Özele gel sana bir şey aticam


Arda
Ya Kenan aptal mısın?
Bizim özelimiz mi var
Buraya at Semih de görsün


Kenan
Hayatım mal mısın?
Cıbıl halimi neden görsün


Arda
Nude mu 🙉🥶🤢


Kenan
Yoi amk yaramı attım tövbe
Antrenman sonrası fotoğraf attım
Bir dahakine cukumu aticam
O zaman öğk dersen
Cuksuz kalırsın;)



Arda
Kenan iy iy iy yani Kenan



Kenan
Görmemiş ayaklarına yatman
Hoşuma gidiyor
Tahrik edici daha da çirkinleş



Nazlı Yarim | BarSemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin