" İçeri girmem lazım. Abi boşa oyalama lütfen beni. Şimdi görecek birisi. Aç kapıyı artık." Pes edercesine konuştum. Alt tarafı Barışı görüp çıkacağım. Ama inat etti adam almıyor. Ne için abicim?
" Hayır alamam gitmez isen içerde ki güvenlikleri de çağırıyorum."
" Hayır gitmiyorum. Çağır be Barış da gelsin tamam mı?"
Sinir ettiler iki dakikada. Adam akıllı geldik. Beni bizi kaç kere gördü. Hala daha inat birde adam çağıracakmış. Çağırın lan istediğinizi çok da umurumda değil. Başımı araca geri soktum. Kafam dışarda kalmıştı resmen. Derin bir nefes alıp başımı sağa çevirdim.
Siktir gerçekten geliyorlar. Beni döverler mi acaba? Kesin kolumu bacağımı kırıp haberlere atarlar. Boku yedim sanki. Bir dakika gelen Barış mı? Yiğidime bak nasıl geliyor. Hem o bacağı neden sürekli açıktı. Neyse şuan gönlünü alayım sonra bunun için laf çakarım.
Güvenliği geçip araca geliyordu. Aha çok kızdı kesin. Bunun da bir ayarı yoktu. Herşeye kızıyordu ne yapayım daha ben?
" İn aşağı in." Kapıyı açıp aracın diğer yanında olan çakma sarıma ilerledim. Sarılacaktım ki kolumdan tutup içeri çekeştirmesiyle güvenliğe dönüp orta parmak çektim.
" Parmağını kıracağım Semih. İndir o elini lan." Demek antrenman yaptıkları saha bu. Ya bana el sallıyorlar.
" Merhaba 5 ÇAKTIK DA ONA MI ANTRENMAN!"
" Lan Barış al götür amk! Bana bak 28 Ekim günü gömerim seni!" Ya sevmediler beni. Çok da umurumda yani.
" Aşk olsun Yunus abi! Kerem abi gidince mi üzüldün! Elinizde tutsaydınız amina koyim! Ayrıca bana bücür diyen zenci abiyi de unutmadım 28 ekimde görüşürüz!"
Aha kesin dövecekler. Buraya geliyor gibiydi bir ikisi. Tövbe bismillah Barışa döndüm ki o daha da beter. Allahım burdan sağ salim çıkayım amin. Haberlere çıkmayalım amin. Nereye açıldığını bilmediğim kapıyı açıp beni resmen içeri itince kaybolan dengemi düzelttim hemen.
" Elimde kalacaksın Semih! Ne işin var burda? Antrenmanda ki adamlara ne laf atıyorsun? Okan hocaya ne diyeyim ben?"
Haklı olabilirdi ama gönlünü almak için gelmiştim. Bana sürekli kızıp durması. Ayrıca son dediği çoluk çocuk lafını da unutmadım.
" Haklısın." Ona doğru bir adım atıp ellerime indirdim gözlerimi.
" Özür dilerim ama kızgın kalmanı istemedim. Eğer gelirsem konuşur hallederiz dedim. Seni Kerem abiden başka kime soracağım? O da dedi zaten benimle birlikte diye. Yalan söyleyecek hali yok ya. Neden bu kadar kızdın anlamış değilim."Adımı sabırla söylüyordu. Patladı patlayacak bomba gibi. Ne yaptım da bu kadar delirdi? Omuzlarımda el hissedince başımı kaldırıp yüzüne baktım. Alt dudağım benden izinsiz resmen sarkanken gözlerim doldu. Neden beni anlamak bile istemiyor? Hep bir hata arayıp kızıyor?
" Beni Kereme sorma beni, bana sor. Ayrıca duygu sömürüsü yapma. Buraya gelmen zaten saçmalık! Birde kızgın kalmamak diyorsun. Sana yazmamı, seni aramamı beklemek bu kadar mı zor?"
" Duygu sömürüsü yapmıyorum! Senin gönlünü almak için geldim. Sorun çıkaran o güvenlik. Sorun çıkaran sensin! Aptallık bende beni düşünmeyen adama sevgimi hissettirip gönlünü almaya geliyorum."
Omuzlarımı bırakıp sırıtırken geriye doğru bir kaç adım atıp sırtını bana dönünce yutkundum. O varken ağlamayacağım ama o gidince kesin ağlayacağım. Kıvırcık sarılarını çekeştirirken dönüp bağırması bir oldu. Öküz işte küçük dili yok ki. Amk özürlüsü.
" Yeter! Çocuksun Semih çocuk! Seni aldattığımı düşünüyorsan yüzüme söylesene. Bak bak yüzüme bak. De ki sana güvenmiyorum beni aldattın desene sen şu işe. Bana güvenmeyen bir çocukla ilişki yaşıyorum. Her dakika beni teftiş edip ona buna beni sorarak rezil mi edeceksin!"
Sessiz kaldım. Her zaman ki ben işte. Sessiz kal ağla özür dilesin affet.
İşaret parmağı ile duvar ve yere sabit olan sandalyeleri gösterdi. Oturmamı istiyordu. Başka ne olucak sanki. Mal mı ne oldum iyice." Sevgilim bak özür dilerim gerçekten rezil etmek falan istemedim. Bana-"
" Kes geç otur ben gelene kadar bekle. Antrenmana dönüyorum beni bekle geç otur."
Benim bir şey dememe izin bile vermeden beyaz kapıyı açıp çıkmıştı. Pat diye çekmeyi unutmadı paşamız. Haksız olduğumu düşünerek gelmiştim. Ona rağmen kendimi çok kötü hissediyorum. Ben kötü bir sevgili miyim? Yada çocuk muyum gerçekten? Gözlerimden yaş da akıyordu işte. Ağlıyorum mutlu muydu şimdi?
♡♡♡
Ya ağlama kuşum aaaa
~Rüya~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim | BarSem
FanficKalmadı halim hey havalı Yarim şöyle bir sev göreyim. Barış Alper Yılmaz & Semih Kılıçsoy Hayal ürünüdür! Gerçekle ilgisi yoktur! Hayal gücümü sorgulamayın!