Tugay
Güzelim
NasılsınBerk
İyiyim tugayım sen nasılsııınnnTugay
Bende iyiyim bebeğim
Evdesin dimiBerk
Eveett
Tugay
İyi
Dışarı çık bakayımmBerk
GeldinmiiiTugay
Çık bak bakalım gelmiş miyimBerk
Geliyoruuum
_______________________________________________________Tugay'ın ağzından
Berk'e yazmadan önce sokağın ortasında terk edilmiş bir yavru kedi buldum. Berkin kedileri çok sevdiğini bildiğimden ona götürmek istedim. Hem zaten kendisi kedi sahiplenmek istiyordu. Bu kediyi ona götüreceğimde onun çocuk gibi sevinmesini izleyecektim bu beni çok mutlu ediyordu. Berkin mutlu olması benimde mutlu olmamı sağlıyordu. Neden bilmiyorum ama bu sıralar ona daha çok bağlanıyordum.
Çok geçmeden apartmanın dış kapısı açıldı. Berk bana bakıp gülümsedi. Ardından elimdeki kediye baktı.
"Haaa Tugaay bu nee?"
Çocuk gibi sevinmişti kediyi onun eline verdim.
"Sokakta buldum annesi yoktu sen seviyorsun diye getirdim."
Dudaklarını büktü ağlarmış gibi.
"Kıyamam"
Kediyi tutup havaya kaldırdı.
"Bundan sonra senin annen benim küçük bebiş."
Şu an berki yememek için zor duruyordum o kadar tatlıydı ki.
"O zaman babasıda benim. Sonuçta onu ben buldum dimi"
Bana bakıp kaşlarını çattı ardından gülmeye başladı.
"Tabii"Hareketleri sanki eskiye göre daha tatlı geliyordu.
Sanki bağımlısı olmuşum gibi."Hadi gel içeri girelim Tugay. Bu bebeği de yıkayalım yemeğini de yedirelim."
"E geçelim hadi."★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
"Tugay saçmalama bu kadar sıcak suda mı yıkayacaksın yavrumu." Kediyi saklayıp bana kızar gibi baktı Berk.
"Berk su yeterince ılık neyi sıcakki bunun."
Elini yavaşca musluğa yaklaştırdı.
"Heh tamam iyiymiş."Berk yavaş ve küçük dokunuşlarla yavruyu yıkarken bende onu izliyordum. Minicik yüzü dudakları...çok tuhaf geliyordu yüzüme sanki eskisi gibi hissetmiyordum daha çok sevesim geliyordu onu ama bu şeyin ne olduğunu bi türlü anlayamadım aşk olmadığını biliyordum çünkü 10 yıldır onunla beraberim ve kardeşlik dışında hiç bişi hissetmedim hislerim tamamen kardeşlikten yanaydı. Berkin bana aşık olması beni rahatsız etmiyor neden bilmiyorum ama gerçekten rahatsız etmiyordu. Hem, daha rahat hissediyordum başkasına aşık olsa buna çok sinirlenirdim. Ve evet bunun bencillik olduğunu biliyordum bu yüzden kızlarla daha az vakit geçirmeye başladım.
"Biliyor musun kedi ile aranda fark yok."
"Ne?"
"Diyorum ki ikinizde yavrusunuz ve ikinizde sarışınsınız."
"Ben hayvan mıyım Tugay?"
Nasıl her güzel bir cümleden trip atmak için bir şey buluyor anlayamıyorum. "Şurda iltifat etmeye çalışıyorum içine sıçtın be balım."
"Ama bana hayvan dedin." Dedi kedinin kafasını ovarak. "Ah Berk ah"Berki beklerken küçüklüğümüzün geçtiği odaya geçtim.Berkin odası... Beraber büyüdüğümüz oda. Hayallerimizi büyüttüğümüz oda. Annemle babam vefat ettikten sonra Eren abilerde kalmaya başladım. Berk ile okulda tanışmıştım o zamanlar çok utangaç biriydim psikolojimde bozuktu ama sonra Berk girdi hayatıma ve herşeyin çok güzel olacağına inandım hayatta en çok değer vereceğim kişiyi buldum. Okula yemek götüremediğim zamanlar oluyordu paramda yoktu o sıralar ama benim bebeğimin iyi kalbi bunu fark etti. Her gün annesinin ona yaptığı yemeğin yarısını bana veriyordu. Kimse yanımda oturmuyordu o da arkadaşlarını bırakıp benim yanıma geliyordu. Zaman geçtikçe beni evine davet etti. Beni annesine anlatmıştı anneside beni kendi çocuğu gibi görmeye başladı. Teyzemden izin alıp Berk'in evinde kalıyordum geceleri aynı yatakta uyuyorduk hiç unutmadığım şey ise Berk ile beraber kurduğumuz hayallerdi. Büyüyüp kedimizle beraber kendi evimizde yeniden aynı yatağı paylaşacaktık. Ve Berk'in ilk hayalini gerçekleştirmiştim.
Berkin sesiyle gerçekliğe döndüm bir an. "Bebişim tertemiz olduu" Havluyu kediye sarmış küçük mırıldanmalarla odaya girdi Berk. "Yavrumuzu getirdim."
"Küçükken bu odada kurduğumuz hayalleri hatırlıyormusun?" "Unuturmuyum ki Tugay. Tanıştığımız ilk günden şu ana kadar yaşadığımız hiç bir şeyi unutmadım."
Öpüştüğümüzü unuttun ama.diyemedim.çünkü şu an böylesi daha iyiydi. Ortamın gerilmesini istemiyordum.
"Kaldı aynı eve taşınmak."
Önceden markete geçip kedi için aldığım mamalardan çıkarıp kediye yedirmeye başladı." Anca okul bittiğinde çünkü annem halen beni minik bebeği gibi görüyor."
"E bende seni öyle görüyorum."
"Tugay!"
Kedi berkin elindeki yaş mamayı silip süpürmüştü kim bilir ne kadar aç kalmış.
"E bunun karnı patlicak. TUGAY BU KEDİ NERYE SIÇACAK."
"Sakin ol bebeğim az ilerdeki pet shoptan alırım ben hemen merak etme.
"Geleyimmi bende?"
"Gerek yok bebeğim kal sen burda bebeğimizle."
Söylediğim son kelimeyle biraz duraksadı.
"Peki"________________________________________________________
BEN TUGAYA NASIL KIYACAM YA😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sadece sen- [BxB] texting
Teen Fiction"şu hayatta kimsem kalmasada sadece sen kal...senden başka kimsem yok Berk"