18

334 18 1
                                    

Yazardan

Berk bu hareketler konusunda çok hassastı. Tugayın onu tişörtünden tutup duvara yaslaması onun ağlamasına sebep olmuştu
"Tugay dinle ne olur" dedi korkulu bir ses tonuyla
"NEYİ DİNLEYECEM LAN NEYİ DİNLEYECEM. BENİM SANA O KADAR PAYLAŞMA DEMEME RAĞMEN BİDE HESAP AÇIP ESCORT GİBİ FOTOĞRAFLAR PAYLAŞTIĞINIMI DİNLEYECEM"
Tugayın sinirden elleri berkin çenesini kavramıştı. Bundan dolayı berk zorla konuşuyordu.
"Tugay yapma acıyor"
"LAN SENİN BANA YAPTIĞIN ACITMADIMI SANIYORSUN"
Tugay çok sinirliydi ne yaptığını bilmiyordu.
Elleri daha çok sıkılaşmaya başlamıştı. Evde berki kurtarabilecek kimse yoktu.
Berk kendi kendine tugayın elinden kurtulmaya çalışıyordu
"Tugay bırak ne olur çok acıyor konuşmama izin ver"
Tugay sinirden hiç birşey duyamıyordu
Berk son kez boğuk bir ses tonuyla konuştu
"Tugay öleceğim yapma...lütfen"
Tugay herşeyin farkına varıp berki bıraktı. Ama içinde halen sinir vardı
"NEDEN YAPTIN LAN BÖYLE BİR ŞEYİ. HANGİ KAFAYLA"
"Tugay benimde birşeyler yaşamam gerekiyordu benimde cinsel arzularım var neden izin vermiyorsun" dedi çenesine masaj yaparak
"BU ŞEKİLDEMİ BERK BUMU SENİN BAHANEN"
"BAĞIRMA ARTIK"
"BAĞIRIRIM BU KADAR SİNİRLENDİRMESEYDİN"
"Tugay ne olur bağırma komşular duyacak" dedi çaresiz bir şekilde
Tugay sinirli bir ifadeyle konuşmaya başladı. Ama önceki sesi biraz daha sessizleşti
"Telefonunu ver"
Berk korkmuş bir ifadeyle tugaya baktı
"Tugay olmaz tamam silerim hesabı"
"Hesabı zaten sileceksin telefonu ver"
Bir kaç saniye ortam sessizleşti.
"VER LAN ARTIK TELEFONU"
Berk korkarak odasından telefonu almaya gitti. Geri geldiğinde göz yaşlarıyla telefonu tugaya uzattı.
Tugay telefonu alıp hesabın dm kutusuna baktı. Binlerce sapıkça mesaj, aşk ilanları ve buna benzer birçok mesaj vardı.
Tugay sinirden telefonu öyle bir sıkıyordu ki.
Telefonu yere fırlatıp Berki tekrardan duvara yapıştırdı.
"OLUM NEDEN YAPTIN LAN NE BOK VARDIDA YAPTIN. KONUŞ LAN SIÇACAM AĞZINA KONUŞ ARTIK BİŞEY SÖYL-"
"AŞIKTIM SANA"
Tugayın duyduğu cümleyle hareketleri yavaşladı
"Sana deli gibi aşıktım Tugay. Sen o kızlarla yatarken kalbim çok acıdı tugay çok kıskandım seni
Ben sana olan aşkımı unutmak için açtım bu hesabı ben seninle yapamadıklarımı başkasıyla yapıp onun sen olduğunu hayal etmek için yaptım ama yaptığım seni unutmak olmuyordu ben sana daha çok bağlandım tugay"
Tugay geriye çekildi. Bir kaç saniye birbirlerine baktıktan sonra tugay incelmiş sesiyle şöyle dedi
"Ne zamandır"
Berk utanarak "5 yıldır" dedi.
Tugay şaşırmış yüzüyle berke baktı "neden söylemedin berk"
"Korktum tugay aramızın bozulacağından korktum seni kaybetmekten korktum. Dün belime sarılıp boynumdan öptün ya o an o kadar umutlanmıştım ki aşıksın sandım hareketlerin çok garip geldi bana. Karıcım dediğinde gerçek olmasını o kadar çok istemiştimki tugay."
Tugay duyduklarına inanamıyordu. Sustu bir kaç saniye
"Berkim ben seni herkesten çok seviyorum kendimden daha çok seviyorum inanki senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum seni ama...kardeşçe"
Berk hep tugaydan bu cevabı alacak diye korkuyordu. Ve kortuğu başına gelmişti
Berk olanlara şaşırmış olsada güçlü kalmaya çalışıyordu
"Özür dilerim tugay" dedi zorla.
"Ben özür dilerim bebeğim...çok özür dilerim."
Berk Yavaşça Telefonunu yerden kaldırıp ön yüzüne baktı sadece hafif bir kırık vardı. Tugay kafasını çevirip berke baktı.
Kalbi acımıştı.
Berke doğru yürümeye başladı.
"Çok çok çok özür dilerim yemin ederim en kısa zamanda yenisini alacağım"
Berk tugaya bakamıyordu o kadar utanmıştı ki.
"Sorun değil küçük bir kırık var sadece...sen salona geç ben sana su getiriyim"
"Peki" dedi Tugay berkin omuzunu okşayarak.
Berk mutfağa geçtiği an ağlamaya başlamıştı elleri titriyordu. Az önce tugaya aşkını itiraf etmişti. Ama istediği cevabı alamamıştı
Tugay salona geçmeden mutfaktan gelen kısık ağlama sesini duydu.
Berk sessiz bir ses tonuyla "ne yaptım ben" dedi.
Tugayın kalbi sızlamıştı yeniden.
Berk göz yaşlarını silip mutfaktan çıktı. Elindeki suyu Tugaya uzattı.
Tugay berkten suyu alıp bir yudum içti. Sonra bardağı masaya bıraktı
Ani bir şekilde berki kendine çekip sarılmaya başladı. Berk artık olanlara dayanamıyordu.
Ağlamaya başladı yeniden.
"Sarıl bana berk."
Berk ona iyi geleceğini düşünüp tugaya sarılmıştı.
"Neden öyle davrandın bana. Madem aşık değilsin neden sarılıp öptün beni. Neden kıskandın beni tugay."
Tugayın içi kan ağlıyordu duyduklarıyla. Berkle bunları yaşayacağı aklının ucuna bile gelmezdi.
"Berk biz 10 yıldır beraberiz. Kardeş gibiyiz ben...böyle davranabileceğimi sandım."
Berk son duyduğu cümleye çok sinirlenmişti. Tugaydan ayrılıp onun yüzüne baktı.
"Bir insan kardeşine böylemi davranır tugay. Tamam korumacı olabilir ama bu kadar değil."
Sustu tugay.
Çünkü berk yine haklıydı.
Ortada ciddi bir sessizlik vardı.
Berk çok ileri gittiğini düşündü. Sonuçta tugay ona aşık değildi ona böyle davranması yanlıştı.
"Ö-özür dilerim ç-çok özür dilerim. Ben... bir daha böyle konuşmayacağım. Lütfen arkadaş olarak devam edelim yaşanmamış gibi davranalım. Ben hiç bir şeye karışmayacağım istersen serpilledi yatabilirsin. Ben çok bencillik ettim özür dilerim Tugay."
Berkin söyledikleri Tugayı çok suçlu hissettirmişti.
"Berk ne olur konuşma böyle. İstersen Serpillede konuşmam ömrüm boyunca. Özür dilemesi gereken kişi benim ne olur artık özür dileme benden elimde olsa gerçekten seninle olabilirim...ama yapamam berk. Az önce öyle davrandığım içinde bi lerce özür dilerim berk bir anlık sinirle yaptım gerçekten."
Berk yalandan gülümsedi.
"Sorun değil... tugay lütfen unutalım bunları. Ben bu utançla yaşamak istemiyorum."
Tugay tekrardan sarıldı berke.
"Seni iyi hissettireceksen unutalım berkim. Eskisi gibi olalım."
.
.
.
.
Berk gece gram uyumamıştı. Düşünceler kafasında dolanıyordu.
Sabah ağlamaktan şişmiş gözleriyle ayağa kalktı ve aynaya baktı.
"Neden sevmedi beni...çirkin miyim?"
Pek çok anlamsız soru dönüyordu kafasında.
Çok uykusu vardı?
Dün gece kendine gelmek için Tugayı evine gönderdi.
Ama hiç kendine gelememişti berk.
Odasına geçti kulaklığını telefonuna bağlayım şarkı dinlemeye başladı.
Şarkının nakarat kısmında berk tekrardan ağlamaya başlamıştı. Şarkının etkisiyle akan sıcak göz yaşları onu dahada hüzünlendiriyordu.
"Ben sana,sen bana kızsanda
Beraber şarkılar söylemiştik yıllarca
Şimdi nolur dur anla
Ne istemiştik ve şimdi kaldık uzakta
Çok doğal değil mi hırslanmam
Beraber direnmişken hayata biz ısrarla
Lütfen nolur uzaklaş
Kafamdan çık git üflediğim her bir dumanla"
Berk sigara paketinden ikinci sigarasını çıkardı.
Artık normalden daha fazla içeceği çok belliydi.
Bazen yaptıkları ona çok saçma geliyordu sonuçta önceden sevgili bile değillerdi
Neyin havasındaydı o.
Duyduğu zil sesiyle büyük bir iç çekti.
Hayattan bıkmış gibi adım atarak kapıya doğru ilerledi.
İnatla çalan kapıyı açtı bıkmış bir şekilde,
"SÜRPRİ-"
Efe ve Eren gelmişti. Ellerinde bir kaç tane poşet vardı.
Berki öyle gördükten sonra şok geçirmişlerdi sanki.
Berk onların geçmelerini beklemeden mutfağın balkonuna doğru ilerledi.
Bir tane sandalye alıp üstüne oturdu. Tekrar sigara paketini açıp üçüncü sigarasını çıkardı.
Eren ve Efe onu öyle gördükten sonra birbirleriyle konuşmaya başladılar.
"Tugaydan başkası üzemez onu" dedi efe.
"Bende öyle düşünmüştüm"
İkiside berkin yanına gitti.
Efe berkin yanına oturdu. Erende iki kolunu göğüsünde birleştirip kapıya yaslandı ve onları dinledi.
"Ne oldu bebeğim"
Berk kafasını çevirdi anlatırsa tekrar ağlıyacaktı.
Sadece tek cümleyle yetindi.
"Tugaya açıldım"
"Ne!"
Eren ve efe aynı anda konuşmuştu.
Efe erene baktı kısaca
Eren yanlarına yaklaşıp berke sordu
" Ee ne dedi?"
Berk düşündükleriyle ağlamaya başladı.
"Beklediğim şeyleri söyledi. Kardeşi gibi görüyormuş beni. Herkesten çok seviyormuş ama kardeşiymişim onun" Efe berki sakinleştirmek için ona sarıldı.
"Tamam ağlama aşkım. "
Efe berkin görmeyeceği şekilde Erene tugayla konuşmasını söyledi sadece ağzını oynatarak.
Eren ne dediğini anlayıp kafasını aşağı yukarı salladı.
"Berk gel bak biz senin için pastalar kekler getirdik kafa dağıtırız belki. Sen seversin böyle şeyleri hadi gel içiri girelim. Bırak şu sigarayı da."
Dedi Eren.
"Abi gerçekten hiç halim yok hiç bir şey yapamam şu an"
"Uyudun mu gece " diye sordu Efe.
Berk kafasını salladı sağa sola.
"Of berk. Gel sen odana geç uyu biraz bende sana kahvaltı hazırlarım. İstediğin bir şey varsa Eren almaya gider.
Kafasını salladı Eren.
"Bir şey istemiyorum zahmet etmeyin uyuyacağım biraz."
Dedi berk.
Efe daha fazla zorlamadı berki.
"Nasıl istersen bebeğim."
Berk odasına gidip uyumaya çalıştı.
Eren ve Efe salona geçmiş konuşmaya başlamışlardı.
"Eren lütfen tugayla konuş bir şey yapsın ben berkin bu haline alışkın değilim.
Berk kafaya taktımı bırakmaz artık. Belki utancından tugayla bile iletişim kurmaz. eski sevgilisiyle ayrıldığında ağlamaktan felç geçirecekti gözleri çok kötüydü o günler"
"Tamam bebeğim gidip konuşacağım umarım tekrar eskisi gibi olurlar..."
Dedi ve efenin dudağına bir öpücük kondurup evden çıktı.
Berkte yanında birileriolduğu için mışıl mışıl uyumuştu.

-Sadece sen- [BxB] textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin