Herkese merhaba ;) bu bnm 2.kitabım
Ben yaziyorum ama okuyucu sayimin az olmasi hiç önemli değil
Size şunu gercekten söylüyorum bu kitap okumaya değer :)
Eğer gerçekyen gizemli , sırlarla dolu hikayeleri okumayı seviyirsanız bunu okumadan geçmeyin !! *__*Hastaneden ayrılalı 1 yıl olmuştu .Evet koskaca 1 yılda kendime gelmeye çalışıyordum . Ama hala tam anlamıyla kendime gelmiş degilim.
Sadece 1 yılda unutabilir miydim onu ?
Düşünmeyebilir miydim ?
Düşüncelerimi ayak sesleri böldü.
Gittikçe yaklaşıyordu sesler .
Birkaç saniye sonra kapım tıklatıldı.
" Melis girebilir miyim ?"" Gel Güneş " Güneş ,benim ev arkadaşım .Ayni zamanda çocukluk arkadaşım .
Her ne kadar liseyi farklı okullarda okusakta üniversittede tekrar birleşmistik. İkimizde istanbul da Cerrahpaşa üniversttesinde tıp okumuştuk. Şimdi ise birer doktorduk. Ben kalp cerrahıydım .Güneş ise çocuk doktoruydu.
" Melis daha giyinmemişsin ! yeni çalışacagın hastaneye daha ilk günden geç kalacaksın."
Dogruydu bugun yeni hastaneye gidecektim ." tamam sen çık ben geliyorum"
Aslında gitmek istemiyordum hiç .
Hem gidip ne olacaktı ki
İşimi şevkle yapabilecek miydim eskisi gibi ? Yoksa sadece para alan bir doktor mu olacaktım.
Yataktan kalkıp dolabımın önüne geldim .Kıyafetlerimin arasından en sade olanı seçtim . Altıma siyah keten pantalon üstüme ise düz siyah tişört .
Odamdan tam çıkacagım sırada masamda duran siyah gözlügüm takıldı gözüme. Onu da yanıma alıp odadan ciktim ." Güneş , hazırım hadi gidelim"
" Tamam geliyorum ! "
Mutfaktan çıktıgında beni baştan aşagı süzdü .
" Melis ! Bu ne hâl sen doktor musun yoksa dedektif mi ?"
Bayağı sinirlenmişti .
" Sen hastalarına umut vermelisin siyahlar içinde giyinip onlarin içini mi karartacaksın ?"" Artık hayatımın rengarenk olmasını bekliyemezsin ! Ben gülmeyi , sevmeyi , rengarenk giyinmeyi , işimi sevmeyi... 13 Agustos 2014 yılında geride bıraktım bunu biliyorsun !! Ve benden bunlari isteyemezsin " sesim sonlara dogru ağlamaklı cıkmıştı.
" tabiki de bekliyemem Melis
Haklısın sen artık eskisi gibi olmıyacaksın ama tam 1 yıl geçti !! Biraz çabalasan olmaz mi ? Ben eski ,kahkahalar atan, işini zevkle yapan rengarenk olan arkadasimi özlüyorum !!! "
artık bagırıyordu. Tamam haklı olabilirdi ama ben degisemezdim bu mümkün degil !!" Şimdi yukarı çıkıp üstünü degistirecegiz çabuk !!! "
Bilegime yapışıp çekiştirmeye başladı. Dolabimin önüne geldiginde çoktan kıyafetlerimi karıştırmaya başlamıştı. Düz siyah bir elbise seçmişti.
" Elbise mi ? "" Melis sen bir doktorsun !! Hem bugün ilk günün seni dogru tanımaları gerek "
" Güneş , doktorlar pantalon giyemez mi (!) " iğneleyici tonda sormuştum bu soruyu.
" itiraz istemiyorum Melis !!
Zaten geç kaldık acele et kapıda bekliyorum seni " diyip odamdan çıktı.İsteği üzere elbiseyi giydim .
Odadan çıktığımda Güneş beni baştan aşagı süzdü." idare eder ! En azından ilk halinden çok daha iyi "
Ona cevap vermek yerine mutfağa geçip birkaç şey atıştırdım."Melis !! Hadi be kızım nerdesin ?"
"Geldim Güneş Patlama! "
Kapıya yaklaştığımda Güneş ayakkabısını giyiyordu.
" Bak sakin ol bu işi almadan gelme hadi öptüm " diyip dışarı çıktı Güneş .
Bende arabama binip yeni hastanenin yolunu tuttum her ne kadar istemesem de !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAKİ SIR # Wattys 2015
Mystery / ThrillerMelis , kalp cerrahı ... Hayatında her sey mükemmel gelişirken bir gün olmaması gereken bir şey oluyor. işte o gün.... " 13 Ağustos" . Geçmisini geride bırakmak isteyen Melis, MİREL hastanesinde doktor olarak işe başlar. Her şeyin güzel olacağına i...