Hala yoldaydım zaten geç kalmıştım bir de İstanbul trafiği eklenince daha da geç kalıyordum .
Yok bu böyle olmayacak bir santim bile yol alamiyorum .
Arabadan inip etrafıma bakındım bir çok şofor de benim gibi arabadan inmişlerdi.
Tam o sırada pizzacı motoru ile gidiyordu .
" Hey ! Pizzacı hey sana söylüyorum !!" bagıriyordum ama duymuyordu biraz daha oyalanirsam uzaklasacakti en iyisi koşmaktı.
Koşarkan bir adama çarptim.
" önüne baksana kızım ! "
Adamın egoist sözlerine aldırmadan koşmaya devam ettim . Haydi az kaldı Melis yetistin ...
" pizzacı bakar mısın ?"" Buyrun bir sorun mu var ? "
Sonunda beni duymuştu artık yüzünü görecek kadar yaklaşmıştım o da zaten motoru durdurmuştu.
" Senden bir ricam olacak ben doktorum ! Acil ameliyata yetişmem gerek beni götürebilir misin ? " dedigimde
" Senin doktor olup olmadığını nerden bileyim " diye sorunca ona kartımı gösterdim .En son ikna olmuş olacak ki "acele edin doktor hanım benim de yetiştirmem gereken siparişim var "
Dedi
" Tamam sen bekle ben arabami kilitleyip geleyim "
Cevap vermesini dinlemeden koşarak arabamin yanina gittim .
Koşarak geri yanına giderken yolda çarptığım adam
" insan bir özür diler ! " dediginde yine cevap vermeden uzaklaştım. Gerçekten bu insanların sorunu neydi ? Zaten geç kaldım ,hava çok sıcak birde beyefendiyle konusup özür dileyecekmişim.
Pizzacinin yanina geldiğimde"hangi hastaneye gidiyoruz ?"
" Mirel hastanesine gidiyoruz"
" özel hastane değil mi ? "
" Evet "
Yolun geri kalanini hiç konuşmadan geldik .
Yaklasık yarım saat sonra hastaneye gelmiştik .
" Gercekten çok tesekkur ederim sen olmasaydim ameliyata gelemiyecektim "
Tamam belki ameliyatım yoktu ama çokta yalan sayılmaz yani eğer yetisemeseydim işe alınma ihtimalim azalacak ve daha sonra ameliyat yapamiyacaktim.
" Rica ederim doktor bu arada benim adım Mert " diyip elini uzatinca bende elini sıkıp
" Melis " dedim
Çocuk daha yeni gözüme çarpıyordu ilk defa ona dikkatli baktım benim yaşlarımda,siyah dalgalı saçları ile tatlı duruyordu.
Tekrar Mert 'e tesekkur ettikten sonra hastaneye giriş yaptım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAKİ SIR # Wattys 2015
Mistério / SuspenseMelis , kalp cerrahı ... Hayatında her sey mükemmel gelişirken bir gün olmaması gereken bir şey oluyor. işte o gün.... " 13 Ağustos" . Geçmisini geride bırakmak isteyen Melis, MİREL hastanesinde doktor olarak işe başlar. Her şeyin güzel olacağına i...