10

23 4 1
                                    

Pov: Felix

Obudziłem się około godziny 6:50 rano, wziąłem swój telefon aby odczytać wiadomości od moich przyjaciół, i odziwo trenera.

Wiewiór Hanni🫶🏻
Ty, komar ! Idziemy razem do szkoły, a potem do klubu ?!

Pierdolnięty trener Motak🔥
Felix powiedz Minho że macie być o 16:00 bo mam wiadomość

Stary Chan😈
Ej lix, wpadniemy do ciebie i do Minho na wódę 😍

Seungminek
Wysyla wiadomość głosową

Inni narkoman😍
Mam towar lix, 4000won i będziemy kwita

Odziwo, znalazła się nawet wiadomość od Hyunjina. Wszedłem w Chat na ig aby odpisać bo starszy wysyłał mi to kolejne wiadomości

hyunxqpriv
Hejka, co tam felix ?

Felq.archer
O hej, a nic nuda szykuje się do szkoły 😒 a u ciebie co tam ?

hyunxqpriv
A nic, szykuje się do pracy bo muszę porobić kilka zdjęci modelom potem myślę że wpadnę do Minho

Felq.archer
Minho.? Przecież

hyunxqpriv
Tak. Wiem że jest twoim bratem, słuchaj ja muszę kończy a ty szykuj się do szkoły młody 🩷 miłego dnia lix 🫶🏻🩷

Felq.archer
Nawzajem Jinni 🫶🏻🩷



Zaraz po tym jak ubrałem się u zrobiłem swoją poranną toaletę zszedłem na dół do salonu, podszedłem do blatu kuchennego zobaczywszy karteczkę na nim z napisem „ dla mojego booki, lix zjedz coś błagam ja poszedłem do kawiarni zapytać się o pracę bo znalazłem ogłoszenie, powinienem być około 9:45 zwolniłem cię też z 4 ostatnich lekcji więc jesteśc tylko na 3 pierwszych ale jeśli nie chcesz iść to nie idź usprawiedliwię cię oki ? Zobaczymy się niedługo twój braciszek Minho „ czytając wiadomościom mojego brata stwierdziłem że no pójdę do szkoły i napiszę do mojego przyjaciela hana Jisunga aby przyszedł do mnie żeby po drodze kupił mi vap'a i alko.

Po koło 10 minutach brunet siedział ze mną już w pokoju wypalając to kolejne vap'y i jednorazówki, chodź starszy o jeden dzień chłopak nie wiedział co się stało był dość podejrzliwy więc nie pytał mnie, co się stało, tylko wiedział że jeśli będę gotowy to mu powiem sam, i za to dziękuję że mam takiego przyjaciela. Tak jak mówił starszy mężczyzna wrócił około godziny 10 : 30. Starszy był cały w skowronkach więc chyba się udało, usłyszawszy krzyk mojego brata z dołu szybko razem z Jisungiem schowaliśmy używki do szafki bo dobrze wiem że starszy zaczął by się ponownie martwić nie tylko o mnie ale także o Jisunga. Gdzie wyznał mi prawdę o zauroczeniu się mojego brata w moim najlepszym przyjacielu.

Mój brat zauroczył się w moim najlepszym przyjacielu

Usłyszawszy kroki a zaraz to otwieranie drzwi od pokoju, oboje uśmiechnęliśmy się lekko czekając na wypowiedź najstarszego

- tak, przyjęli mnie w kawiarni! Tak się cieszę o mój Boże zaczynam już od jutra nie mogę się doczekać! - wrzasnął podekscytowany chłopak- a felix...jak nie chcesz iść do szkoły to mogę ci załatwić zwolnienie na około 2 tygodnie bo...sam wiesz...- po wypowiedzi chłopaka, młodszy wykrzywił swoją twarz w grymas przypominając sobie o zdarzeniu.

- a minnie bo trener pisał że mamy być o 16:00 bo ma jakąś wiadomość - odpowiedział młodszy

Około godziny 15:00 wyjechali na trening łucznictwa ( sorki nie mam pomysłu więc od razu będzie po treningu 😅🙃- autorka )

Po tym jak wróciłem do siedziałem jeszcze chwilę z Minho i nawet z hyunjin'em. Wstyd mi przyznać ale chyba zakochuje się w przyjacielu mojego brata.. przytuliłem się do mojego brata i hyunjina zaciągając się jego zapachem i udałem się do swojego pokoju mówiąc że jestem już zmęczony, po części powiedziałem prawdę bo tak było, byłem cholernie zmęczony a po drugie aby uniknąć też obecności czarno włosowego. Więc z myślami o chłopaku udałem się do krainy snu.

Jakie było by moje zdziwienie iż po czasie starszy wyzna prawdę że...



























—————————————-
Słowa: 617
No ja przepraszam ale musiałam więc nie zabijcie mnie 🙃 jak myślicie co zrobi starszy jak dowie się o wyznaniu młodszego od siebie mężczyzny ?

Postaram się aby jutro był rozdział

I Love You..Do you love me..?// HyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz