0.5

60 10 43
                                    

Medya, Bölüm Şarkısı; Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer

'Belki üstümüzden bir kuş geçer
Kanadından bir tüy düşer
İner döne döne gökyüzünden
Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden'

---

Mina'nın anlatımıyla...

Dudaklarımın üstünde ki, dudakları hala yerini korurken anın verdiği şaşkınlıkla haraket edemiyor ve öylesine duruyordum. O da öpmüyor sadece duruyordu.

Bu kadar beklemek yeterli gelmiş gibi dudaklarını haraket ettirdi. O haraket ettikçe benim gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Yapmamam gerekirdi ama kendime engel olamıyordum.

Üst dudağımı iki dudağın arasında ezerken kendimi teslim ettiğimi düşünmüş olmalıydı ki, haraketlerini daha da sertleştirdi. Bacaklarımdan tutup tezgaha oturttu. Elleri hala bacağımda ki, yerini korurken iç sesim tekrar konuşmaya başladı.

Yapma.

Yapmamalıydım.

O hala beni öperken ellerimi göğsüne yerleştirip sertçe ittim. Baygın gözlerle bakmaya başladı bana. Tezgahtan inip dudaklarımı elimin tersiyle sildim.

"Bunu," dedim işaret parmağımı yüzüne doğru sallayarak. "Bunu sakın bir daha yapma. Sakın." dedim üstüne bastırarak. Son kez yüzüne bakıp omzuna çarparak çıktım mutfaktan. Odama çıktığımda kapıyı duyması için sertçe vurdum. Sırtımı duvara yasladığım da aşağıdan dış kapının çarpma sesi geldi.

O da gitmişti. Gitmeliydi de.

Başımı kapıya yasladığımda elimi dudağıma götürdüm. Hala sıcaklığı yerini koruyor gibi hissediyordum. Kalbimin atışları ise bir türlü durmuyordu.

"Dur artık seni mal şey. Dur." dedim göğsüme vurarak. "Off."

Ayağa kalkıp yatağa uzandım. Üzerime yorganı çekip gözlerimi kapattım.

---

Gözüme vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım. Komidinin üzerinde duran elektron saate baktım. 8:20'i gösteriyordu. Bugün dersim neyse ki, ondaydı. Ayağa kalktığımda aklım hala dündeydi. Karşı karşıya geldiğimizde nasıl bir-birimizin yüzüne bakacaktık bilmiyordum. Hele abime belli etmemeliydik. Bunu nasıl başaracaktık düşünemiyordum bile.

Ayağa kalkıp banyoya girip günlük işlerimi halledip geri odaya döndüm. Dolaptan elime geçen ilk takımı geçirdim üzerime. Saçlarımı yine salık bırakıp hafif makyaj yaptım. Her zaman ki, çantamın içine kulaklığımı, şarj aletimi koydum. Bir kaç gerekli eşyadan sonra aşağı telefonumu ve bilgisayarımı almak için indim.

 Bir kaç gerekli eşyadan sonra aşağı telefonumu ve bilgisayarımı almak için indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AFİTAP // MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin